Kalbim korkudan çıkacak gibiydi önümde gözleri kan kırmızı keskin dişli tüylü bi yaratık vardı tırnaklarından birini görmek bile gunlerce uykuma engel olmaya yeterde artardı. Geri geri bir iki adım atmıştım ki karşımdaki turden bir yaratık daha çıkmıştı. Nefeslerim sıklaşırken önümde kavga eden yaratıklardan bir tane daha çıkmıştı. Ama ilk gördüğüm yaratik artik kanlar içinde yatıyordu ve sonradan gelen onu kucaklayıp götürdü bunları yerden izlediğimi farketmemden hemen sonra gozlerimin de kapandığını hissettim...
Gözlerimi açtığımda garip bir yerdeydim burası bir nevi depo gibiydi. Yattığım yataktan kalktım ve sendeleye sendeleye ilerlemeye çalıştım ama ayağımda müthiş bir acı hissettigimde olduğum yerde durdum etrafıma tekrar göz gezdirdigimde bir duvarın tamamen cam olması dikkatimi çekmiş olacakki daldigimi sesin gelmesiyle anladım
"Uyanmissin"
Arkama döndügümde onu görmek aklıma gelecek en son şey değildi belki ama yine de şaşkınlıgıma engel olamadım. Derek gözleriyle bakışını atarken sadece ona bakmaya devam ettim. Sonra bana bağırışı geldi aklıma gözlerim falan dolmadan buradan gitsem iyi olacaktı. Büyük kapı olduğunu düşündügüm tarafa doğru bir adim atmıştım ki acı tekrardan saplandı . Yüzümün buruşmasina aldırış etmeden ilerlemeye çalıştım Derek yine kaşlarını çatmıştı. Ben çabalamaya devam edince geldi ve hiç beklemediğim bir şey yaptı beni kucağına aldi ben ona hayretle bakarken yataga yavasca indirdi ve ayaklarımın ucuna da oturdu. Kalbimin hızlanmasına aldırış etmeden tekrar kalkmaya çalıştım ama ayağıma koyduğu eliyle durdum ve yüzüne baktim ne yapmaya çalışıyordu daha sabah beni azarlamisti bu ne şimdi ?
"Sana nasıl geldim gerçekten bilmiyorum ama merak etme hemen şimdi gidicem seni bi daha rahatsız etmem ."
"Artık gidemessin" dedikleriyle kafam iyice karışmıştı
"Ne demek artik gidemem ?"
"Bak Alix se-
"Ismimi nereden öğrendin ki?" DEREK benim ismimi biliyordu su benim DEREK ????
"Allison sana bakmaya geldiğin de söyledi "
"Allison buraya mi geldi peki ama neden ve niye beni götürmediki"
"Bak Alix yaralisin ve bir süre benim yanımda kalman lazım "
"Nasil senin yanında kalmam lazim?"
Artik cildirdigimi düşünmeye başlamıştım daha bu sabahki olaydan sonra simdi onunla bi sure kalmam mi lazimmis ne alaka ? Burada olan hiçbirşeyi cidden anlamadim ki bu da surat ifademden yansımış olacak Derek tekrar konusmaya başladı .
"Bak Alix ben farklıyım"
"Farklı olduğunu biliyorum Derek "
Bunu ben mi söylemiştim ? Evet gercekten de söylemiştim şu anki bakışı kesinlikle tarifsiz ve benim yüzüm soba gibi sımsıcak . Ne olacak şimdi herşeyi söylesemmi ki ? Aslinda en güzeli soyle ve kurtul. Olursa olsun olmassa herkes kendi yoluna..
"Bak Derek ... Peşindeki bir çok kızın farkindasindir. Bende o kızlardan biriydim ama son zamanlarda bir şeyi farkettim ... ben o kızlar gibi değilim onlarda benim gibi farkındalar senin imkansızlığının , bu yüzden başka çocuklarla da olabiliyorlar bilmem belki bende bırakırım bir gün seni ama bu şuan da o kadar zor bi seçenekki senden uzaklaşmaya çalıştıgımda bile seni ilk gördüğüm anda tekrar ve tekrar pes ettim ben . Belki de paranoyak bir ergenimdir bilemem ama başkasın işte başkasın benim için ." Derek şuanda bütün şaşkınlıyla karsimdaydi ve ben hayatımın en büyük itirafini yapmıştım ve bu hiç zor olmamıştı çünkü ben hep bunun hayaliyle yaşamıştım.
Okuduğunuz için teşekkür ederim arkadaşlar bir şey söylemek istiyorum diğer hikayemdede olduğu gibi bu hikayemdede baş kız karakter simdilik sizsiniz zaten diger oyuncuları tanıyıp biliyorsunuz.. erkek okuyucu varsa onlar başka neyse tekrar teşekkürler :) :) :)