Derek bana uzuun uzuun baktı. Bense kendimi pişman olmuşmuyum diye sorgulamaya başladım . Ama kötü hissetmiyordum hatta rahatlamıştım evet evet rahatlamıştım. Ne olacağını görecektim birazdan . Derek sessizliğini korudu ve ayağa kalkıp ilerledi tam kapinin önündeyken seslendim
"Derek!"
Arkasını donmedi ama durmuştu bende devam ettim
"Seni bununla daha çok rahatsız mı ettim?"
Döndü..... bana baktı..... ve tekrar dönüp gitti son söylediği cümle ise "buradan ayrılma "olmuştu.
DEREK
Şaşkınlığım gittikçe artıyordu şimdi bu küçük kız bana ne demişti ? Farklıyım demiştim ona ama o başka anlamıştı . İnsan tanımadığını sevebilirmiydi sanmam gercek yüzümü görse arkasını döner ve bir daha dönmemek üzere kaçar .
Bu Scott ne demek istemişti ? Arayıp gelemeyecegimi söyledigimde arkadan Allison kahkahalariyla bir çok imada bulunmustu . Acaba onlarda biliyorlarmıydı ama nereden bilecekler ki bana da yeni söyledi farklısın dedi... tamam biliyorum gercek beni görünce gidecek ama ona beni rahatsız etme dediğim de akan gözyaşları ve o anki hisleri o kadar samimiydiki kabul ediyorum o duygulardan etkilendim ama yanımda kısa süreli kalacak birine ne diyebilirim ki ? Simdi deponun kapisinin önündeyim kapıyı açmak da zorlanıyorum ya tekrar böyle birşey derse ne diyeceğim ? Kafamı sallayıp soruları kenara atıp kapıyı actim ve onun kendi kendine fısıltılarını duydum ve gülümsememi engelleyemedim bu küçük cadıyla daha işim var gibiydi ..
Alix
Derek nereye gitti bilmiyorum ama çok sıkıldığım kesin üstüne üstelik deli gibi acıktım Derek bi gelse karnım daki seslerden dolayı bir daha dönmemek üzere benden kaçardı. O derecedeydim ve mal mal oturmak yerine yiyecek birşeyler aramaya başladım çoğu dolap kirden gecilmiyordu tamam yani Derekcim yakışıklısın falan anladık da insan biraz temiz olur ama sanada hak veriyorum bekar erkeksin sonuçta sana bi tane hatun lazım şöyle güzel titiz şeker kırılgan amaaan aynı benden işte canım .. Bi dakika şuradaki ne ?
Hah erişteymis 3 dakika da hazır diyo acaba 3 dakika dayanabilirmiyim ? Eh napalim çabalayacagiz .. Tencereye benzer bir kapta erişteyi kaynattim . Ve inanamayacaksiniz cok sonradan buzdolabına benzer bir şey de buldum ama içi boştu çalıştığını da zannetmiyorum herneyse köşe de bi yerde bulduğum iki çubuk kılıklı şeyleri de kiii bunlar ne kadar ince de olsalar benim kolum uzunlugundalar herneyse masaya oturdum ve şu çinlilerin sırlarını çözmeye çalıştım . Bunlar çubukla nasıl yiyorlardi cidden yani 3 dakikada yaptığım yemeğimi 30 dakikada yemeye çalıştım ve sonuç =0 sinirimi yatıştırmaya çalıştım
Derek için Derek diyorum Alix şu seninki hani senin olmayan seninki senin olmayacak seninki aaahhgghgg kendimi öldürecegim zaten eristeden de nefret ederim yemek secerim ben yaa ne ykzapiyim yani bunu mu yiyeyim haa ?
Kafamı son kez denemek için masadan kaldırdım ve yine 'Hi'ledim kalbim korkudan dört köşe olmuştu ki sonra tekrar herzamanki gibi korkuyu heyecana bıraktı Derek karşımda bana bakıyordu beni duymamış olmasını umarak konuştum
"Merhaba " :) :)