Bu bölümde kızımızın resmini koydum bakmanızı tavsiye ederim :)
Derek :
Burnuma korku kokuları geliyordu ama benden! ne oluyordu bana? neden bu kadar paniklemistim tamam kabul ediyorum çok fazla ateşi vardı ve tir tir titriyordu ama Scott da cok daha kötü hastalıklar görmüştüm . Ama hiçbiri beni şimdiki kadar korkutmamisti . Aklıma gelen ani bir fikirle onu küvete soktum bana öyle sıkı tutunuyorduki düşünmeden kendimde girip onu kucagimdan ayirmadim o titredikçe ben kötü oluyordum sanki . Zaten dedikleri hala beynimi yemekteydi. Kalbinin hızlandığı doğruydu metrelerce öteden bile duyabiliyordum ve onu zaten öyle buluyordum . Ilk tanıştığımızda da kalp atışı o kadar hızlıydı ki o gün Scottla ne konuştuğumuzu anlamamıştım kafam ondaydı. Onun haylazinda. Sonra cümlelerinin devami geldi aklima o kuşu boğazladığımı söylemişti onu gercekten bu kadar üzüyor muydum ? Kendi kendime sinirden gerilince üstümdeki narin kelebek daha da sıktı vücudumu kafamı iki yana sallayarak yeterince kaldığımızı düşündüğüm küvetten çıkarttım ikimizide onu yatağa yavaşça bıraktım ama bir sorun vardı eger şimdi bu ıslak haliyle bırakırsam daha da çok hasta olurdu . Kendimi zorlayarak bir kaç kıyafet buldum dolabindan ve üzerine eğilip t-shirtünü çıkarttım benim uzerimdekiler tenini islatmaya başlayınca hızlı bir hareketle kendi t-shirtümüde çıkartıp attım tam üzerine gevirecekken kapının kırılma sesine kaslarimi çatarak baktım. Kimse benim yanımdaki bir kızın odasına boyle giremezdi . Hemen yeni getirdiğim t-shirtü ortecek şekilde Alix 'in üzerine atıp ayağa kalktım ve şaşkın yüzüyle bize bakan Jackson' a yumruğu geçirdim.
O ise bağırmaya başladı ama sonra son cümlesini soyleyip çıktı.
" Bunu yapmayacaktin Derek şimdi Scottları kendi elinle ateşe attın ."
Tam üzerine doğru bir adim atmıştım ki çıkıp gitti . Scott' a bir msjla durumu özetleyip Alix' in üzerini değiştirdim tam yataktan doğrulurken Alix konuşmaya başladı.
"O kadar yoruldumki eğer gideceksen sende hiç girme hayatıma Derek yeter artık kırılacak bir yerim kalmadı zaten paramparçayım nolur sende beni bırakıp gitme " bunları fısıltıyla soyledikten sonra gözlerinden dökülen yaşları sildim . Ve dönüp ona sarıldım o ise hemen uykuya dalmıştı ve uzun zamandan sonra bende onunla uyuya kalmıştım.
ALIX
Sabah kalktığımda kafamda müthiş bir ağrı vardı ama sorun bu değildi çünkü suan dibimde Derek yatıyordu tam dibimdeydi nefesini içime çektim bırakmak istemiyordum tabii en sonunda kıpkırmızı olduğumu anladım çünkü iyice daralmistim ama şimdi nefesimi verirsem Derek' i de uyandirabilirdim tabii bu sırada artık dayanamayacagimi anladım ve büyük bir şiddetle nefesimi verdim Derek anında gözlerini açtığında ben yanmış boğazımla nefes nefese kalmıştım Derek hemen kaşlarını çattı ve biraz doğrularak elini yanağıma koydu aman tanrım suanda nefesim daha da hızlanmıştı o ise yumuşacık sesini bana bahşetti
'Alix iyi misin ?'
Konusamayacagimi anladigimda başımı asagi yukari evet anlamında salladim ama o ikna olmamis gibi olunca kendimi zorladim ve içimdekileri onun kulağına açtım
"Senin nefesini içime çekince geri vermek istemedim tabii sonra nefesim daraldı kii nefes darlığı problemim var ama olsun sonuçta senin o güzel ağzından o güzel nefe-"
Sözüm kesilmişti çünkü Derek' in nefesi suan ağzımın içindeydi tabii benimkide onda ...Okudugunuz için teşekkürler umarım beğenmişsinizdir :)