Sonunda Trelawneynin kehanetleri falan derken Hogsmeade gezisi gün gelmişti. Ron ve Hermione gittikten sonra Harry Lupinin çağırmasıyla yanına gitti Jessica ise ödevini yapmaya gitti ki yaparken eli titriyordu. En sonunda uyuya kaldı ve zindandaki koltuğa südoğru büzüldü.
"Jes, " dedi bir ses kafasını kaldırdığında Malfoyu gördü.
"Draco. Demek geldiniz uyuyamı kaldım?" Dedi Jessica.
"Sanırım öyle. Sana balyumruktan şeker getirdim ve şaka malzemesi." Dedi Draco elindeki çuvalı ona vererek. Jessica her lezzetten fasulyelerden başladı yemeye.
"Tamam hadi gel şölene inelim" dedi Jessica ve şölene indiler. Her yer mükemmel olmuştu. Hemen oturdular ve yemeye başladılar. En sonunda ziyafet bittiğinde herkes ortak salonuna dağılmıştı. Jessica geceliğini giydi ve yattı. Harry ona da anlatmıştı Snape'in Lupine ne verdiğini. Lupin Dolunayda gelmemişti ve böcürtü de bir aydı. İçinde karanlık bir duygu hissetti. O gün aklına geldi
"Hadi ama Amy gitmemiz lazım hava karardı." Demişti Jes.
"Korkaklık etme Jes hadi bak zaten yılda bir kez bir araya geliyoruz" dedi Amy ardından koşarak ormana daldılar. Amy yürüyordu Ay yüzünü göstermeye başlamıştı bile.
"Biliyorsun burada her şey var vampir kurtadam. Bence gidelim" dedi Jessica o sırada bir uluma duyuldu. Hemen koşmaya başladılar ama bir kişide arkalarından geliyordu. Bu o çok bilinen kurtadam Fenrir Greyback'dı. Hemen koşmaya başladılar kurtadam Jes'i tam tutacakken Jess yere düştü ve kolunu çizdi o iz hala vardı. Amy bağırmaya başladı 'kaç canını kurtar ben onu oyalıyorum' Jessica Amy'i tuttu. Ama Amy ondan kurtulup kurtadamın üstüne atladı. Jessica ise Amyi kurtarmaya çalıştı ama Amy onu engelledi ve yüzünün tırmalandığını hissetti. Jessica dehşetle Amy'nin yüzüne bakıyordu ve Fenrir'in onu paramparça etmesini daha fazla izleyemeden kaçtı.
Jessica hatırlayınca irkildi ve o sırada Slytherin bina başkanı geldi ve herkesi büyük salona topladı. Jessica hemen Harry'nin yanına gitti.
"Harry ne oldu?" Dedi Jessica,
"Şişman Hanım, Sirius Black Hogwartsda Gryffindora girmeye çalışmış ama şişman hanım parolayı söylemediği için sokmayınca ona saldırmış. Şu an şatoda onu arıyorlar." Dedi Harry.
"Ne şaka mı yapıyorsun? Harry besbelli seni öldürmek için gelmiş" dedi Jessica dehşete düşerek. En sonunda sınıf başkanları yatın artık deyince uyku tulumlsrına girdiler.
"Hogwartsa cisimlenemez. Uçarsa ruh emiciler görür. Kılık değiştirirse de" dedi Jessica.
"Evet bu doğru" dedi Hermione. O sırada profesörler içeri girdi. Hiçbiri bulamadığını söyledi. En sonunda çıktılar ve Jessica fısısldadı.
"Animagus"
"Bir şey mi dedin?" Dedi Harry.
"Hayır" dedi Jessica. En sonunda uyudular. Sabah herkes Siriusu konuşuyordu. Gryffindora da şişman hanım yerine Sir Cadogan denilen çatlağı getirmişlerdi. Harry her gün antremana gidip geliyordu. Tabi artık Madam Hooch da başlarındaydı.
"Hermione" dedi Jessica kurtadam ödevini bitirerek.
"Evet'' dedi Hermione.
"Ee şey fark ettin Profesör Lupin dolunayda gelmiyor ee bir de böcürtü ay" dedi Jessica. Jessica biran Hermioneye baktı. Acaba takıntım diye düşünüyor mudur? Diye düşündü. Çünkü ilk yıl herkese sen kurt adam mısın? Ya da 'Profesör bana dolunay gecesi .... Konusunu anlatır mısınız?' Hatta ispatlamak için dolunayda ceza bile alırdı ama Profesörler onun bu huyunu biliyorlardı. Bir kere Dumbledore'a bile soracaktı ama Draco durdurdu.