Yemek yapmaya hatta sipariş vermeye bile üşenmiş olan Harry yulaf lapası kaşıklarken sevgilisi yanına geldi.
"Çok acıktım Harreeh! Ne yiyorsun,YULAF MI? Ah, tanrım. Senin bu sağlıklı beslenme merakını anlamıyorum."
"Söylenmek yerine yemek yapmak ister misin sevgili kocacığım çünkü her gün yemek yapmaktan çok sıkıldım..."
"Sevgili kocacığım demek..." dedi imalı sesi ve kaldırdığı kaşlarıyla Louis. Bulduğu fırsatları kaçırmayan sassy Louis, sevgilisinin elindeki yulaf kasesini bir kenara koydu ve ıslak öpücüklerine başladı. Boşta bulunan Harry her ne kadar ani yükselişlere alışkın olsa da her seferinde içinde büyüyüp patlayan heyecan baloncuklarını durduramıyordu. Hatırlıyordu da ilk sevişmelerinde bu öpücüklere hiç doğru düzgün karşılık veremiyordu. Şimdi ise, ah... Pekala, hayal gücünüze bırakıyorum.
...
Başka türden doyan Larry çifti sadece sarılıp film izlemeyi tercih ettiler. Neredeyse her hafta sonu gecesinde bir film izlemeyi alışkanlık haline getirmişlerdi. Matrix serisine başlayan çift, Neo'nun fanı olmuştu. Büyük bir heyecanla serinin sonunu getirmeye çalışıyorlardı. Derken filmin ortalarında burunlarına kötü bir koku geldi. Önce ne olduğunu anlamadılar, ardından Louis panikle mutfağa koştu. Patlamış mısırı ocakta unutmuştu. Her yer dumandı ve bir yandan sevgilisine bağıran Harry diğer yandan pencereleri açıyordu. Louis ise kenarda kendisine kızıp nasıl unuttuğunu tekrarlıyordu.
"Filmi durdurduğumuzda tuvalete gittiğini sanmıştım Louis."
"Sana sürpriz yapmak için mısır patlatacaktım ama..."
"Mısırlar patlarken yanlarında beklemelisin Loueeh" ayaklarını yere vurarak sızlandı Harry.
Bir süre gergin sessizlikle etrafı temizlediler ve havalandırdılar. Ardından Louis Harry'nin gözlerinin içine bakarken ellerini tuttu ve özür diledi. Harry de fazla tepki verdiği için özür diledi ve Louis'nin şapşallığına güldüler. Bu sefer başında bekleyerek, yakmadan patlattılar. Mutfaktan çıkarken ağızlarına sokmaya çalışarak birbirlerine mısır fırlattılar. Harry'nin koca ağzı hepsini yakalarken Louis oradan oraya zıplıyor ve çoğunu yakalayamıyordu. Sonunda Harry'yi gıdıklayan Lou sevgilisi güldükçe gülüyordu. Tanrı şahit ki birbirine karışan gülüşleri, doğadaki en güzel sesti.Herkese mutlu bir yıl dilerim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
'Green&Blue'
RomanceBenim gibi dramadan sıkıldıysanız ve çoğu kısmı romantik bir Larry kitabı arıyorsanız doğru yerdesiniz bayan/bayım. Hikâyemde Harry 13, Louis de 18 yaşındayken hoş bir tesadüfle tanışıyorlar. Sizlere asıl aktarmak istediğim aralarındaki o muazzam...