Medya : Rana
Ayakabımı giyip montumun fermuarını çekip evden çıktım evden çıktığımda bir titreme sarmıştı bedenimi hava sanki bugün biraz daha soğuktu elimi cebime koymadan önce telefonumdan saate baktım saat 8 Di elimi cebime koyup telefonumuda cebime koydum cafeye doğru yürümeye başladım bu arada Rana ben Rana zorlu 19 yaşındaydım üniversite 2 ye gidiyordum tıp okuyordum doktor olmak istiyordum annem le yaşıyordum 1 buçuk sene önce gelmiştik İstanbula Annem annem Zeynep zorlu bir tane küçük bir pastanesi vardı Babamı Babam ben 8 yaşındayken trafik kazasında ölmüştü tek çocuktum Bi de abim vardı ama aynı gün babamla birlikte onu da trafik kazasında kaybetmiştim babamın adı hakan zorlu abimin adı Ali ali zorlu çok düşkündüm ben abime küçüken o da çok düşkünmüş bana ben babamın prensesiyken oda annemin prensiydi benim gözümde prens ti benim babam ben prensimi ve abimi iki aşkımı kaybetmiştim aynı gün aynı arabada annemde 2 prensini kaybetmişti tek kalmıştık annemle şu hayata birbirimize sıkı sıkı tutunmuştuk annemle doktor olma istiyordum öyüzden doktor olup başkaları da babasını abisini kaybetsin istemiyordum,ben tek abimle babamı kaybetmedim ki 1 buçuk sene önce ilk aşkım da gitmişti daha doğrusu ben gitmiştim aşık olduğum adam bana yalan söylemişti kötüydü insan öldürüyordu mafyaydı o öğrenince ayrılmıştım bidaha da görüşmemiştik görüşmeylimde zaten uzak kalsındı benden ben böyle düşünürken cafeye gelmiş ve önlüyümü giymiştim Ahmet amca "hoşgeldin günaydın kızım" dedi gülümseyerek ben de gülümsedim "günaydın Ahmet amca" dedim Ahmet amca buranın bu cafenin sahibiydi 8 aydır burda çalışıyordum ve çok iyi biriydi Ahmet amca kızı gibi davranırdı bana "kahvaltı et işini sonra yaparsın kızım" dedi ceme dönüp "cem sende bakalım hadi" dedi ve sözüne devam etti "puaça simit sandaviç falan almıştım onu yeriz birlikte Rana kızım çay getirirsin sen de bize" dedi gülümseyerek "hemen Ahmet amca" dedi dedim mutfağa girip çayı demledim biraz bekledikten sonra çay olmuştu 3 müzede çay doldurdum ve yanlarına gidip masaya oturdum hepimiz sohbet ede ede kahvaltımızı etmiştik zaten 2 garson vardı Bi tanesi yeni çıktı öyüzden cemle ben kalmıştım garson olarak cafede kahvaltı ettikten sonra masadaki çöpleri alıp çöpe attım masayı sildim ben bunları yaparken em çoktan etafı süpürmüştü bende yerleri silmeye başladım oda masaları sildi işimiz bitmişti cefeden içeri Bi genç Bi grup girdi 3 kız 4 erkek yanlarına gidip "Hoşgeldiniz efendim ne isterseniz"dedim aralarında konuşup sarışın Bi kız bana dönüp koşmaya başladı" 3 tost 2 tanesi karışık 1 tanesi sadece kaşarlı 4 tanede karışık tost ve 3 tane çay 2 tane sıcak çikolata Bi tanede kahve "dedi söylediklerini aklımda tutup gülümseyerek" peki efendim hemen getiriyorum "dedim arkamı döndüm ceme dönüp ne istediklerini söyledim cemde bana yardım etti tost yaparken tostlar hazır olunca içecekleri de bardağa koymuştu cem bende tostları tepsiye koydum cemde içecekleri alıp arkamdan geldi ne iki tepsi taşıyamam heralde" buyurun efendim yemekleriniz hazır"dedim cemde içecekleri koyunca "afiyet olsun" diyip kasanın orda durduk cemle cem benim en yakın arkadaşımdı kız olan Bi arkadaşım yoktu hiç cem vardı sadece oda üniversite okuyordu hukuk okuyordu oda avukat olmak istiyordu sevgilisi de yoktu bana da hiç o gözle bakmamıştı cem kardeşi gibi görüyordu beni hafta içleri 3 te çıkıyordum okuldan gündüzleri tabi bizim yerimize başka bir garson bakıyordu biz gelincede gidiyordu zaten genelde cem benden önce cafede oluyordu nasıl başarıyordu bilmiyorum an çoğu zaman aynı saate okuldan erken çıksakta benden önce erkenden orda oluyordu oda 20 yaşındaydı Bi yaş büyüktü benden ben böyle düşünürken başka müşteriler gelmiş ve onlara slarimi vermiştim yine 3 lü erkek müşteri gelmişti yanlarına gittim tam konuşucaken biri "Rana" dedi diyen kişi baktığımda kahverengi saçlı yeşil gözlü bir çocuktu tanıdık geliyordu "pardon tanıyamadım" dedim çocuk "benim hani izmirden liseden selim" dedi aklıma gelen anılarla gülümsedim "ah şimdi hatırladım kusura bakma selim uzun zaman oldu tanıyamadım" dedim "sorun yok" diyip gülümsedi bende gülümseyip "ne istersiniz" dedim "3 kahve" dedi "hemen getiriyorum" dedim tam giderken selim durdu "Rana" dedi ona döndüm konuşmaya başladı "neler yapıyorsun okuyormusun" dedi ben"Ewet okuyorum sen"dedim selim"bende hangi bölüm "dedi ben " tıp sen"dedim selim"vayy bende tıp" dedi şaşırdım tam konuşucaken o konuştu hangi okul dedi hangi okul olduğunu söylediyimde şaşırdı bende o okuldayım dedim cem"rana noluyor "dedi biraz uzağımdan ceme dönüp sorun yok dercesine gülümsedim selime dönüp" ben işimin başına dönüp artık"dedim oda gülümseyerek kafasını salladı kahvalleirni hazırlarken cem yanıma gelip "noldu bir sorun mu var" dedi ben"sorun yok ya eski bir arkadaş "dedim gülümseyip o da bişey demeden telefonu çaldı kasanın oraya gidip konuşmaya başladı bana baktı baktığımı görünce varla yok arası gülümseyip önüne döndü kahveler hazır olunca selim gile götürdüm başka bir müşteri gelince iki sevgili gelmişti onların da siparişini alıp hazırlayıp götürdüm cem de telefon konuşmasını bitirmiş gelen müşteriye bakıyordu bir süre sonra dleim gil kasaya yanıma geldi arkadaşlarıyla bana bakıp gülümsedi "hesabı alıcaktık" dedi bende gülümseyip kafamı salladım önüme dönerken cem bize bakıyordu müşterinin siparişini hazırlarken onu takmayıp bilgisayardan bişey şere bakıp sonra selim gile dönüp "28 tl" dedim oda parayı uzattı alıp kadya koyarken konuştu "Rana görüşürüz okulda" dedi kafamı salladım yanıma Bi adım attıp birden sarılıp geri çekildi gülümseyerek yaptığı şeye birden şaşırsamda zar zor tebessüm ettim oda arkadaşlarıyla cafeden çıkıp gitti selim iyi çocuk tu lisede yakın deyildik pek ama deyilmiş ti uzun zaman olmuştu çünkü lise sonda kaydını başka bir okula aldırmıştı yani uzun süredir görüşmüyorduk onla kapıdan müşteri girince yanları gidip sparişi almıştım.... Çıkış saatim gelmişti saat 8 Di önlüyümü çıkarıp montumu giyip Ahmet amcaya ve ceme çıktığımı söyledim csfeyi onlar kapatıcaktı cafeden çıktıktan sonra eve doğru yürümeye başladım çok uzak deyildi zaten evim telefonum çalınca telefonumu cebimden çıkardım arayan annemdi "efendim sultanım" dedim "nerdesin kızım" dedi ben"işten çıktım eve doğru geliyorum annecim 5 dkya evdeyim "dedim annem" tamam kızım dikkatli ol bende şimdi eve geliyorum zaten dükkanı arif amcan kapıtıcak zaten"dedi bende "tamam annecim dikkatli ol sende" diyip oda beni onaylandıktan sonra kapatıp cebime koydum annem benden önce evde olurdu zaten onun dükkanı daha yakındı arif amca kimi annemin akrabasıydı emekli doktor du arif amca çalışmayı sevidiyi için evde durmak istemedi hem karısı Hatice teyzede dükkanda oluyordu onların da evi dükkanın Bi arka sokağındaydı zaten ben böyle düşünürken eve yaklaşmıştım birden Bi köpek sesi geldi kaldırma baktığımda küçük bir beyaz köpekti gülümseyip yanına gittim eyilip onu kucağıma alıp sevmeye başladım "ne kadar tatlısın bakim sen ama sen çok üşümüşsün belli" dedim bana masum masum bakıyordu onu böyle bırakmazdım ki sokakta açtı da belli gülümseyip"ya ama sen böyle bakarsan dayanamam ki ben, ama eve götürümem ki seni nasıl bakıcam ben hem okuldayım hem işte"dedim sanki dediyimi anlamış gibi biraz daha sokuldu bana köpek Bi ses çıkarmıştı gülümsedim "ya tamam tamam bırakamam ben seni böyle ne tatlı şeysin sen böyle hım" dedim dedim önü öperek ayağa kalktım yürüyeceken Bi siyah Bi araba farkettim camı flimliydi gözükmüyordu sanki dünde görmüştüm ama neyse ben abartıyordum onu takmayıp elimde olan köpeğe baktım gülümsedim hğremeye başladım eve doğru hem yürürken hemde konuşuyordum "adın ne olsun bakalım seninnn" devam ettim "buldum köpüş olsun sevdinmi adını" dedim ona bakarken oda anlamış gibi Bi ses çıkardı gülümsedim çok üşümüştü beli kim böyle tatlı bir köpeği bırakır ki sokağa zaten eve gelince kapıyı çaldım annem kapıyı açınca gülümsedi sonra elime bakınca şaşırdı gülümseyip içeri geçtim annem kapıyı kapatıp konuştu "kızım bu nerden çıktı" dedi köpüşü severken bende "eve gelirken buldum anne ama dayanamadım getirdim çok tatlı deyilmi" dedim gülümseyerek "İyi yapmışsın kızım hadi geç içeri bende masaya kurim" dedi onu onaylıp odama çıktım kopüşle birlikte onu yatağıma koyup dolaptan pijamamı çıkardım köpüşte bana bakıyordu elime aldığım pijamı giyip köpüşü alıp banyoya girip yıkadım ne mecburdum sokakta bulmuştum sonuçta yıkadıktan sonra titriyor du onu alıp aşağı salona indim sobayı çalıştırdım içeri ısınsın diye battaniye alıp üzerini örtüm mutfağa gidip "anne köpeye yiycek bişeyler hazırlayalım" dedim oda tamam ben hazırladım dedi elime küçük Bi kase alıp su koydum salona geçip yer ekoydum köpüşte hemen gelip suyu içmeye başladı çok susamıştı belli..annem le birlikte bişeyler yedikten sonra köülte yiyince salonda dizi izledik uykum gelince köpüşü de aldım annem yarın aşı vurdurucaktı köpüşe nolur nolmaz diye ve yiyecek bişeyler alıcaktı köpüşe sonra da üst komşumuz selvi ablada kalıcak tı zaten seviyordu hayvanları sorun etmemiş aksine sevinmişti annem odasına benden önce çıkmış uyuyordu televizyonu kapatıp odama gittim köpüşü de karşımda koltuğa koydum üstüne Bi battaniye örtüm uyumuştu zaten bende yatağıma giyip gözlerimi kapatıp uykuya daldım.....
Gizli kişiden
Ranayı takip etsin diye tuttuğum Adam bana rananın fotoğrafını göndermişti baktığımda Bi erkek ranaya sarılıyordu delirmiştim görür görmez cemi aradım "Lan ben niye diktim seni Oraya bir erkek Rana ya benim olana sarılıyor sende Bi bok yapmayıp engel olmuyorsun boşuna mı oradasın lan cem kim o" dedim bağırarak telefonda cem "abi kim bilmiyorum sorduğumda eski bir arkadaşıymış başka Bi şey demedi bende bilmiyorum" dedi "onu bunu bilmem cem bidaha böyle bişey olmıcak ranaya kimsenin yaklaşmasına izin vermiceksin anladın mı lan beni" dedim bağırıp cem"tamam abi "dedi suratına kapatım odada masada ne varsa sinirle yere fırlattım Rananın başka bir fotoğrafına baktım az kaldı sevgilim kavuşucaz yanıma alıcam seni ve hiçbir zaman bırakmıcam sen istesen de istemesen de......
Lütfen Bol bol ve yorum atıp destek olurmusunuz lütfen 😅
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benimsin
ChickLitKadına bakmaya bile kıyamıyordu adam? Kadın ise çok saf seviyordu adamı. "Ya bırak beni istemiyorum" dedim ellerinden kurtulmaya çalışırken ama gücüm yetmiyordu işte cevap bile vermiyor Du çok soğuk tu yüzü, çok sinirliydi " ya bırak beni dedim İst...