Nefes nefese nereye gittiyimi bilmeden koşuyordum ormanda, arkamdan bağırış sesleri geldi "Çabuk bulun o kızı bulamazsak baran bey öldürür bizi dağılın" dedi bir erkek sesi.
Korkmuştum onlar beni bulmadan burdan uzaklaşmam lazım dı, elimden geldiyince daha hızlı koşmaya başladım, ayaklarım ağrıyordu artık gücüm kalmamıştı koşacak, ama pes etmicektim kurtulucaktım bugün o gelmeden gitmem lazımdı.
Diye düşünürken bi ses daha geldi bu oydu "Ranayı bulamazsanız gözüme gözükmeyen hepiniz kendi kafanıza sıksın ben sıkmadan,duydunuz mu lan beni" dedi kükreyerek sesinden bile anlaşıyordu çok sinirli olduğu, beni bulursa napardı düşünmek bile istemiyordum.
Nefesim daralmıştı koşmayı bırakıp elimi ağaca koyup dinlendim, nefes nefes nefese kalmıştım ne hemen gelmişti buraya dağın başındaydık, adam kaçtığımı hissetmiş gibi önceden mi geliyordu anlamıyorum, tam koşmaya devam ediceken onun sesini duydum.
Baran "Rana eyer kaçmaya devam edersen cezan iki ye katlanıcak" dedi tıslayarak korkuyla arkamı döndüm yakalanmıştım sallak kafam neden durmuş dinleniyordum ki, ama hayır dinlemicektim onu tekrar koşmaya başaldım,
Ben"gelme peşimden bırak beni "dedim bağırarak oda koşuyordu arkamdan baran" seni yakaladığında kaçtığına çok pişman edicem rana "dedi bağırarak,
Ayağım bir şeye takılıp yere düşmüştüm barana baktığımda yanıma gelmişti çok sinirliydim, boynunda damarı gözüküyordu, dişlerini sıkmaktan yanaklarında ki kemiği bile görüyordum, kıpkırmızıydı suratı korkup geri geri gitmeye başladım,
Baran bir iki adım atıp kolumdan tutup ayağa kaldırdı beni, ağlayarak "b-b-aran l-ütfen bırak beni yalvarım" dedim baran "benden kaçmanın cezası çok kötü olucak rana" dedi sert sesle kolumdan sert ve sıkıcı tutmuştu kolum açıyordu, çırpınıyordum ama okadar sıkı tutmuştu ki kolumu kurtarmaya çalışırken bile çok açıyordu.
"Ya bırak beni istemiyorum" dedim ellerinden kurtulmaya çalışırken ama gücüm yetmiyordu işte cevap bile vermiyordu çok soğuk tu yüzü, çok sinirliydi " ya bırak beni dedim İstemiyorum anlamıyormusun" dedim sesimi sonlara doğru yükseltirken o sinirle durup arkasını dönüp bana baktı ateş saçıyordu gözleri ama halla bırakmamıştı kolumu baran"bana sakın sesini yükseltme Rana sesini kes "dedi tıslayarak korkarak ürkek bir kız gibi gözlerine baksam da cevap verdim" bırak ozaman beni lütfen istemiyorum ben seni anlamıyor musun "dedim ama daha çok sinirilenmişti" benimsin Rana sana kıyamıyorum diye mi beni zorluyorsun "dedi sesi sert çıkarak.
Bir süre sonra eve gelmiştik koşarak çıktığım evden sürüklenerek giriyordum, eve girdiyimizde bir odanın kapısına gelmiştik kapıyı açıp sert bi şekilde hızla itmiş ve kapı sert bi şekilde kapanmıştı, odanın içinde merdiven vardı merdivenden aşağı inince korkudan konuşmaya başaldım "b-baran ne-reye g-ötürüyorsun beni" dedim bir koridorda ilk kapıya girmiştik her yer çok karanlıktı ben karanlıktan korkardım,
Beni buraya hapsetmicekti demi baran"aklını başına toplıcaksın eyer benden bidaha kaçmaya devam edersen, sana öyle bir şey yaparım ki bu odaya girmeyi kendin istersin yapmamam için "dedi ve kolumu bırakıp beni odaya kapatıp, kapıyı kitlerken kapıya vurmaya başladım, bi yan dan kapıya vururken yumruk yaptığım ellerimle bi yandan bağırıyordum,
ben" baran lütfen çıkar beni burdan, ben duramam burda çok korkuyorum baran lütfen "dedim hiç bir ses gelmemişti adım sesleri gelince gittiyini anladım tekrar bağırmaya başladım" baran lütfen gitme,baran çıkar beni burdan söz kaçmıcam bidaha, baran korkuyorum yalvarırım çıkar beni burdan"dedim.
Vurmayı bırakıp yere çömeldim sırtımı kapıya yaşamıştım, bacaklarımı kendime çekip kollarımı bacaklarıma sardım, beni burda bırakıp gitmişti dolan gözlerimle korkarak etrafa bakıyordum...
BÖLÜMM SONUU
LÜTFEN VOTE VE BOL BOL YORUM YAPARMISINIZ 🙂
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benimsin
ChickLitKadına bakmaya bile kıyamıyordu adam? Kadın ise çok saf seviyordu adamı. "Ya bırak beni istemiyorum" dedim ellerinden kurtulmaya çalışırken ama gücüm yetmiyordu işte cevap bile vermiyor Du çok soğuk tu yüzü, çok sinirliydi " ya bırak beni dedim İst...