Medya:Baran
Sabah belimdeki kolla uyandım kafamı çevirdiğimde baranı gördüm yanımda mı uyumuştu gözümü devirip yüzüne biraz baktıktan sonra tuvalete gitmek için hareket ettim ama baran belimdeki eli izin vermedi elini çekmek için hareket ettiyimde "rahat dur rana" dedi ben "bırak baran kalkıcam"dedim baran cevap vermeyip uyumaya devam etti yine hareketlendiyimde baran" uyu rana sinir etme beni "dedi ben" baran tuvalete gidicem bırak "dedim elini çekip bana baktı yarı uykulu gözlerle ayağa kalkıp odada ki tuvalete girip kapıyı kapatım elimi yüzümü yıkayıp havluyla yüzümü kuruladım kafamı kaldırıp aynadaki yüzüme baktım göz altarım morarmıştı ağlamaktan şişmişti kaçmam lazımdı annem çok merak etmiştir şimdiye kadar haber vermiştir zaten polislere biliyorum saçım dağılmıştı çekmecelere bakıp tarak aramaya başladım tarağı bulduğumda saçımı tarayıp bileyimdeki tokayla at kuyruğu yaptım ben bileyimde her zaman toka taşırdım çocukluğumdan beri böyleydi bu ve her zaman ihtiyacım oldupunda kullanırdım banyodan çıkıp odaya baktım baran üstünde sadece siyah eşofmanı vardı üstünde bir şey yoktu balkonda oturmuş sigara içiyordu kolunda da dövme vardı şuan çok yakışıklı duruyordu ama onun kötü olması insanlara zarar vermesi durumu deyiştirmiyordu kafasını çevirip bana baktığında "gel" dedi sert bi sesle yavaşça yanına yürüyüp durdum kolumdan tutup kucağıma oturtu birden "baran napıyorsun bırak" diyip ayağa kalkmak için hareklendiyimde belimden sıkıca tutup kalkmamı engeledi başını boynuma koyup kokumu koklamaya başladı kalbim hızlı hızlı atıyor du "baran lütfen b-bırak" dedim belimdeki eline götürdüm elimi çekmek için baran belimi sıkıp engeledi elini çekmemi engeldi belimi sıktığında ağzımdan acı dolu bir inleme çıktı baran kafasını geri çekip kalan sigarasını içmeye devam etti konuşmaya başladım "baran a-annem çok merak etmiştir bıra-" sözümü kesip konuşmaya başladı "sesini kes rana gitmek yok dedim sana aklından çıkar bunu" dedi sinirle elini itip ayağa kaşktım boşluğuna helmişti öyüzden kalkabilmiştim kucağından konuşmaya başladım "Ya beni burda tutamazsın zorla benim bi hayatım var burda senin yanında kalmıcam" dedim sinirle oda ayağa kalkıp yanıma gelmek için bir kaç adım attı "sana son kez söylüyorum senin hayatında benim ve burda sonsuza kadar ölene kadar benim yanımda kalıcaksın" dedi sinirle ben"kalmıcam unut bunu kalmıcam gidicem eninde sonunda "dedim sesimi yükselterek baranın gözleri koyulaşmıştı sinirden kolumu tutup" gitmek yok burda iste yada isteme benim yanımda kalıcaksın eyer bidaha gitmek lafı ağzından çıkarsa canını çok kötü yakarım buna emin ol "dedi sinirli sert sesiyle bana baktı bir süre kolumu bırakıp banyoya girdi gözlerim doldu yatağa yürüyüp oturdum ayaklarımı kendime çekip kollarımı bacağıma koyup başımı kollarımın arasına koydum....akşam olmuştu ben ise odada yatakta oturmuş camdan gökyüzüne bakıyordum odada sıkılıp yataktan kalkıp kapıyı açtım ewet kapı kitli deyildi baran istesende kaçamazsın diyip kapıyı kitlememişti merdiven aşağı yürüdüm aşağıdan erkek sesleri geliyordu üzerimde sabah baranın bana verdiyi tayt ve v gri tişort vardı merdivende durup dinlemeye başaldım birisi "abi daha ne kadar tutacaksın yanında ilaki ilk fırsatta kaçmıcakmı" dedi benşm hakkımda konuşuyorlardı ewet doğru söylemişti tabi ki de kaçıcaktım baran"sonsuza kadar durucak yanımda istesin yada istemesin umrumda deyil ve istediyi kadar kaçsın bulurum"dedi sert sesle sen öyle san baran beyefendi sinirim bozulmuştu daha fazla merdivende durmayıp ses çıkartarak aşağı indim hepsi kafasını çevirip bana baktı yerimde rahatsızca kıpırdanıp barana baktım "yukarda sıkıldım öyüzden indim" dedim bişey dicekti ki kapı çaldı ece yani evin hizmetçisi kapıyı açmaya gitti ece iyi kızdı onunla tanışmıştım kapıyı açtığında "buyrun cem bey "dediyini duydum arkamı dönüp baktıpımda şok olmuştum karşımda cem vardı en yakın arkadaşım cem di oda beni görmüştü koşarak ona sarıldım oda kollarını belime doladı baran gil yanımıza gelmişti baran kolumdan tutup geri çekti gözlerim dolmuştu cemin yanına tekrar gidip koluna dokundum "cem beni kurtamaya geldin demi hadi gidelim lütfen annem perişan olmuştur diyip kolundan kapıya dorpu yürüceken durdurdu" R-rana "dedi ona bakarken" hadi gidelim cem sonra söylsrsin lütfen iyi ki geldin annemi çok özleidm lütfen hadi "dedim baran" Rana yeter buraya gel "dedi ona bakıp kafamı hayır anlamında salladım ceme dönüp" cem hadi neden duruyorsun gidelim lütfen beni almaya gelmedin mi "dedim gözlerimdeki yaşlarla üzgünce bana bakıyordu ve ağzından çıkanlarla şok olmuştum....
Bölüm sonuuu
Lütfen vote ve bol bol yorum yaparmısınız
İyi okumalar 🤗
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benimsin
ChickLitKadına bakmaya bile kıyamıyordu adam? Kadın ise çok saf seviyordu adamı. "Ya bırak beni istemiyorum" dedim ellerinden kurtulmaya çalışırken ama gücüm yetmiyordu işte cevap bile vermiyor Du çok soğuk tu yüzü, çok sinirliydi " ya bırak beni dedim İst...