Espoide 💛 5

1K 95 2
                                    

ညနေဘက်....Euphoria Restaurant မှာပဲ..အတူတူ မုန့်စားကြတယ်....မျက်နှာချင်းဆိုင် ထိုင်နေကြပြီး...ခွန်လီကတော့.. Jen ဆိုတဲ့ ခလေးလေး ဘေးနားမှာပဲ...အတူထိုင်ခဲ့တယ်...

Menu Card ပေးလိုက်ပြီး... "  ခလေး ဘာမှာမလည်း...စိတ်တိုင်းကျမှာနော်...ခလေးသူငယ်ချင်း တွေပါ.. ကြိုကိတာမှာခိုငိးနောိ..အားမနာနဲ့နော် ခလေးတို့..."

Jennie သူငယ်ချင်း တွေထဲက ချန်ယောင်း စိတ်အာရုံကို အလုံးစုံ ဖမ်းစားထားနိုင်သူလေးက တော်တော်လေးလှတာ.. မဟာဆန်ဆန်လေးလှတာ..Jennie က ခလေးလိုချစ်ဖို့ကောငိးတယိဆို...သူမလေး လှတာက..တည်ငြိမ်ပြီး ရင့်ကျက်တဲ့အလှလေး....

ငမ်းနေတာ မျက်စိကျွတ်ကျမတတ်ဖြစ်နေတဲ့ ချန်​ယောင်းကို...Jeongyeon က ပုခုံးကို ပုတ်လိုက်ပြီး...

...." Yarr. ..ပတ်ချန်ယောင်း... ဘာမှာမလည်း.. ထိုင်နေရင်း အသက်ထွက်နေပြီ ထင်လို့...မင်း ဘာဖြစ်နေတာလည်း ချန်ယောင်း.. လက်တွေလည်းအေးစက်နေရော. ."

Jeongyeon ပြောမှသတိဝငိလာပြီး.. ရှက်ကိုးရှက်ကန်းနဲ့.. " အာ့   အလုပ်ထဲ စိတ်ရောက်သွားလို့ ပါ...လန့်လိုက်တာ ဂျောင်ကြီး   မင်းအဲလို ကြမ်းတမ်းလို့  အခုချိန် ထိ ချစ်သူမရတာ..😏"

တွေ့တာနဲ့ ရန်ဖြစိနေတဲ့ ကြောငိနဲ့ကြွက် ချန်း နဲ့ ဂျောင်ကြီး ကို ခွန်လီက ". ..ဟေ့ရောင်တွေ...ခလေးတွေရှေ့ ရန်ဖြစိနေတာ မရှက်ဘူးလား.....Seulgi ပြောပါအုံး.. မင်း ကောင်တွေကို...😏"

Jennie တို့အုပ်စုကတော့  တခွီခွီနဲ့ ရီနေကြတယ်...

Seulgi ကလည်း..." အေးလေ..တွေ့တာနဲ့ ကိုက်နေရော...စားဖို့မှာကြ...ဂျောင် မင်းကလည်း ချန်းက အငယ်လေ အလျော့ပေးလိုက်ပါကွာ..တကယ်လည်းမှန်တာပဲ..မင်းက Fa လေ"

Seulgi ကပါ..ပြောလို့ ဂျောင်လေး တစိယောက် မျကိစောင်းတွေထိုးပြီး  " ဟွန်း.

ခွန်လီလည်း ရီနေရင်း.. " ခလေး နဲ့ ခလေးသူငယ်ချငိးတွေကို ဦး သူငယ်ချင်း တွေနဲ့ မိတ်ဆက်ပေးမယိနောိ.."

"

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
ကမ္ဘာ တွင်အောင်ချစ်မယ် Where stories live. Discover now