အချစ်တဲ့ စကားလုံးလေးကနှစ်လုံးထဲ
ဒါပေမဲ့ သ်ိပ်ပြီးလေးနက်တယ်..
ခလေးမသိလို့ပါ....
ခလေးထင်ထားတာထက်...ခလေးကိုပိုချစ်တယ်
ခလေးကိုဘယ်အရာနဲ့မှ မခံနိုင်ဘူး... ❤💛💚ဒီနေ့ ခလေးကျောင်းလွတ်ချိန်...လာတွေ့ဖို့..အစည်းအဝေးမပြီးသေးလို့..နဲနဲလေး နောက်ကျသွားတယ်...ဒါပေမဲ့ အတင်းပြီးအောင်ရပ်လိုက်ရတယ်...
မနိနေဂျာ ဖြစ်သူ S mi က...." အစ်ကို..ခွန်လီ... ညနေကျ စားဖို့ ချိန်းထားတဲ့ ကိစ္စကို Confrim ပေးလိုက်ရမလား..အစ်ကိုခွန်လီ....တစ်ဖက်ကုမ္ပဏီက. Xmas ပါ...ဘယ်လိုအကြောင်းပြန်ပေးရမလဲ အစ်ကိုခွန်လီ "
S mi ကို ခွန်လီ တစ်ယောကိ " ...S mi ချိန်းထားတာ ဖြတ်လိုက်ပါ.... အစ်ကို Schedule ကိုတစ်ချက်ပြနိစစ်ပြီး..မှ...ကြားထဲက အားတဲ့တစ်ရက်ပြန်ချိန်းပေးလိုက်ပါ.."
S mi ကိုပြောပြီးတာနဲ့....ချန်ယောင်း ကိုခေါ်ပြီး ထွက်လာလိုက်တယ်...
" ချန်ယောင်း မြန်မြန်လေး မောင်းကွာ. ၁၀မိနစ်တောင်ကျော်နေပြီ...မျောိနေတော့မှာပဲ..ငါ့ခလေးလေး "
ချန်ယောင်းလည်း ခေါင်းခါရင်း စိတ်ထဲကနေ " 😏ပိုကိုပိုတယ် "
" နောကိမကျသေးပါဘူး ခွန်လီ ရယ်...MD ခလေး.တနေရာရာမှာ ရောက်နေမှာပါ "
" ဖုန်းခေါ်တာ လည်းမကိုင်ဘူး ကွာ "
" ခဏလေး ရောက်တော့မယ် "
" ချန်ယောင်း ဟိုအရှေ့က ငါ့ခလေးမလား "
" ဟုတ်လောက်မယ် MD.. ကားတစ်စီး နဲ့ ဘာဖြစိနေလဲ မသိဘူး."
" အင်း အဲ့နား ဖြေးဖြေးလေး မောင်းလိုက် "
" ဟေ့ ပြန်မပြောနဲ့. လူကြီးကို..မင်းလုပ်လို့ ငါ့ကားဒီမှာ.. ထိသွားပြီ "
":ဟာ...Jen တစ်ယောက်ထဲ အမှားမဟုတ်ဘူးလေ..ဦးလေးကြီး ကားက အကွေ့မှာ လဲ ရပ်ထားသေးပြီးတော့. .လမ်းလည်ခေါင်ကြီး..Jen ကချက်ချင်းဘယ်မြင်ပါ့မလည်း "
" မင်း မြင်မြင်ချင်း ရပ်လိုက်ရင် ဘာမှ တိုက်စရာမလိုဘူး "
ချန်ယောင်း က Jen နဲ့ လူတစိယောက် ပြသာနာတွေ တကိနေတဲ့ မြင်ကွင်းကိုကြညိ့ရင်း.