3. bölüm

1.2K 46 69
                                    

  Tağnrım gerçekten ölecek miydim? Nağyır olamaz aslaa. Daha Alper Erözer'le yeni tanışmıştım ve ondan ayrılacak mıydım? Hayır! Buna asla izin veremezdim.
  Minik bebeğim Alper bir kenara pısmış helikopterin düşmesini bekliyordu ve Mahmut Tuncer korkuyla son halayını çekiyordu.
   Kara kara ne yapacagımı düşünüyordum. İlk aklıma gelen helikopteri düzlemekti ama hayır! Bu çok basit bir yöntemdi. Alper benden fazla etkilenemeyebilirdi. Daha kendimi sergileyebileceğim bir şey olmalıydı. Aklıma abim Özgür Deniz Cellat'ın kızları ve Jimin'in oppaları geldi. Tabi ya! Bunu neden akıl edememiştim. Hemen Jimin'i arayıp bunu organizasyon etmesini istedim. Helikopter son süraatle düsüyordu hala. (Sanırım bir Hindistan dizisindeydik.) 

Bu işime gelmişti. Oppalar ve yiğenlerim gelene kadar zaman kazanıyordum. Ama hayır. Hindistan dizimiz de bitiyordu. Napiyim derken son çare olarak hafifce direksiyonu düzelttim. Sihirli Annem Periliçe, bana yardım etmek için Mahmut Tuncer ve Alperciğimi dondurdu. Sonra helikopteri düzeltmem için bana gel gel gel topla gel diyerek yardım etti. Aşağıda oppacılar ve cnm yiğenlerim toplanmış bize bakıyorlardı. Periliçe'ye tesekkür ettim. O da Alperimi ve Mahmut Tuncer'i eski haline döndürüp gitti. Ben de korkmuş gibi yaparak:
+Jimin'in oppaları ve abimin kızları geldi bizi kurtarıcaklar, dedim.
-Senin abin kim ki?
+Ah yüce tanrı askına Alper, Gother Father Mother Özgür Deniz Cellat'ı nasıl tanımazsın?

  Ben Alper'e bunları anlatırken artık gerçekten düşmeye başladık. Oppalar ve yiğenlerim helikopteri taşımak için kollarını açmışlardı bile.

Hint dizimiz tanrıya şükür bitmişti. Ve aşağı düşmüştük. Tam 0.000000001 cm kalmıştı ki düşmemize Alperim beni kaslı, terli, eRkeklik akan kıllarla dolu kollarıyla tuttu ve cnm yiğenlerim ile oppacıların kucağına düştük. Herkes sevinç nidalarıyla bizi karşılarken Alperkuşum cebinden çıkardığı Çorum leblebilerini follovırslarımızın üzerine serpti. Birkaç kız anırarak kuş misali leblebilerin peşinden yola atladı. Ve Alper aşkıyla oracıkta GEBERDİLER. Puhahahahahah. Alper benim sizi pitcheslar. 

Biz orada follovırslarımızı selamlarken birden çok tanıdık bir ses doldurdu etrafımızı.

Olamaz bu harika Rıza Baba ve teami Arka Sokaklar'dı. Olamaz yoksa yine güzelliğim karşısında birileri kalp krizinden ölmüştü de cezası bana mı kalmıştı?! 

Biz Alpoşumla şaşkın bir şekilde birbirimize bakarken Rıza Baba ve ekibi gelmişti yanımıza. Alper cazibeli sesiyle konuştu: 

-Police bey? Bir.. Sıkıntı mı varHH? 

+Bu helikopet kimin? dedi Mesut Komser.

Ve o anda fark ettim. Televizyondakinden daha da yakışıklıydı bu adam. Yani babam Can Yaman olmasa libido seviyemi yükseltirdi. Ama maalesef hayatımda babam ve Alperim oldukça zaten libido seviyem en üst düzeyde.. 

-Benim?

+Tutuklusunuz. 

-Amah... Neden?


-BÖLÜM SONU-

Alper Erözer ile Hayal Et +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin