Cidden Malper kuşumu tutukluyorlar mıydı?? Bu.. Bu olamazdı! Bir insan Malper kuşumun karşısında onun libidosuna karşı koyup onu tutuklayamazdı ki.. Tabii o kişi başka bir libidosu yüksek insan Mesut Komser değilse..
Alper o dolgun dudaklarını büzmüş bana bakarken o kadar tatlıydı ki..
Bu harikalığa dayanamazdım nağyır. Alper'in kolundan çekip onu arkama aldım. Mesut Komisere:
-Neden? diye bağırdım.
Arkalardan Hüsnü Komiser koşarak gelip Alper'in boşta kalan kolunu kendine doğru çekerek bağırdı:
+Esrar taşıyıcılığı!
Ne? Alper'im illegal bir ped boy muydu? Ya da bir mafya? Tanrım daha ne kadar yükselebilirim bir insana?
Bu sefer Alper bağırdı:
-Bir false'unuz olmalı Police Bey. Ben esrar bulundurmam.
Hüsnü Komiser olmayan saçını kulağının arkasına sıkıştırtı:
+Bulundurmana gerek yok ki şapşik. Sen zaten uyuşturucu etkisi yapıyorsun.
Ve bir ayağını havaya kaldırdı, aynı saniyede de arkasında bir gökkuşağı oluşmuştu.
Bir dakika bir dakika ben mi yanlış görüyordum yoksa kocam başka biriyle flört mü ediyordu?
Evet Hüsnü komiserin kocamı uyuşturucu etkisi oluşturduğundan dolayı tutuklayacak olmasına şaşırmıyordum. Çünkü bu çok normaldi! O gerçekten insanda uyuşturucu etkisi oluşturuyordu. Ama flörtleşmesi... Buna dayanamazdım. Asla!
Ergenliğimi kullanarak Hüsnü Komiser'e bir tokat attım. Yanağını tutarak bana baktı. Seni pis paçoz diyerek üstüme atlayacakken Alper beni çeke çeke koşmaya başladı. Ne olduğunu anlayamadan ben de koşmaya başladım. Ve helikopterimize doğru gittik. Ahh kahretsin! Helikopterimiz Alper'imin fanları tarafından delicesine parçalanmıştı. Alper:
-Fuck! Fuck! Ne yapacağız? dedi. Ben onun harika ingilizcesine yükselirken o telefonunu çıkardı ve birini aradı:
-Ironman? Derhal come you son of a bitch!
Kahretsin ne demişti bu çocuk? Keşke ingilizcem daha iyi olsaydı. Google amcadan baktım ben de.. 'Demir Adam? Derhal gel seni or*sbu çocuğu!
Yaklaşık yarım dakika içinde gerçekten de gelmişti Ironman!
Alper beni bir atmışçasına Ironman'in sırtına bindirdi. 'Sen?' dediğimde ise bana tatlı tatlı bakarak:
-Kızımm.. Ben bir meleğim. Ve meleklerin kanatları olur. Unuttun mu yoksa? dedi.
Biliyordum. Başından beri onun bir melek olduğunu biliyordum.
Havada birlikte süzülürken arkamızdan bir ses yükseldi.
Arkamıza döndüğümde bir helikopter bizi takip ediyordu.
BÖLÜM SONUUU
Kısa oldu baya ama gerçekten hiç zamanım olmuyor yazmaya bunu bile 3 günde yazdım. Konu ve şaka bulması çok zor bi d keyifli olmadığımda asla yazamıyorum. Ama bence çok güzel gidiyor. Ve sıktığında bırakma kararı aldım. Çünkü eminim 4-5 bölüm sonra kabak tadı vericek. Sizden tek ricam okuyan o 750 insanın oy da vermesi. Hikaye cidden çok iyi ve siralamalarda daha üst yerleri hak ediyor. Böyle dileniyomuş gibi hissediyorum ama cidden benim hiçbir kazancım yok skfeofkdo sadece daha fazla insanın gözleri kanasın istiyorum o kadar.
Bir de söz vermiştim bir sonraki bölümde buna yer vericem diye @taximtaxim123 'ün evine gelen dolapçı amcalara bir elfatiha okuyalım gençler bu deli hikayeyi okurken dolapçı amcalar da evdeymiş korkmuşlardır yazk...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Alper Erözer ile Hayal Et +18
ChickLitKitap tamamıyla ironidir bebeqler allah rızası için linçlemeyin Hayır bir sey de diyemiyorum amk cok haklısınız