Sziasztok, megint eltűntem egy időre tudom, ezt is nagyon sajnálom, de most nem ezért teszem ki ezt. Felhívták a figyelmemet, hogy herika ,ha merengőre nem is publikál, meg aktív. Írtam is neki egy e-mailt amiben az engedélyét kértem arra, hogy az eddig általa lefordított részeket felrakhassam, mivel szeretném folytatni ennek a fanfictionnak a fordítását. Sajnos nem engedte meg.(Mint látjátok le is szedtem, az érintett fejezeteket.) A Nővériség című részt azt fent hagytam, de lehet azt is leszedem és így az egész könyvet is. Nos nem tudom, hogy ezt most le kéne írnom vagy sem, de úgy gondolom, hogy tudnotok kell róla. Herika azt is írta, hogy idő szűkében lassan, de halad a fordítással és akkor kezdi publikálni a folytatást amint folyamatosan tudja frissíteni a történetet. Nem tudom mikor ér el arra a pontra, de úgy éreztem le kell írnom a félreértések elkerülése miatt. Saját magamnak folytatni fogom, viszont a feltöltését szerintem abba hagyom. Azt az egy részt nem tudom érdemes-e fent hagyni, de ha szeretnétek, akkor nem szedem le.
Ezért rossz dolog, ha az ember nem gondolja át elég mélyen a dolgokat.😅
Egy jó dolog legalább van az egészben, pár emberhez, akik esetleg nem ismerték ezt a csodálatos történetet, hozzájuk most eljutott.Remélem nektek jól telt a karácsony, és remélem a szilveszter és az új év is jól fog. 💚
Én valószínüleg hamarosan meglátogatom ismét a kórházat, hát mit is mondjak tényleg én vagyok a szerencsétlenségek mintapéldánya.😂Frissítés:
Sziasztok így két év távlatából szeretnék írni nektek.
Sokat gondolkodtam ezen a történeten azóta is mióta befejeztem itt a fordítását. Úgy döntöttem, hogy ha lenne rá igény szeretném folytatni a fordítást. Persze azokat a részeket amiket nem én fordítottam nem teszem fel azt Merengőn lehet elolvasni, viszont Herika bár azt mondta, hogy folytatja a történet fordítását még nem tett fel új részt. Megértem ha nincs ideje rá és ezért merengőre vagy fanfiction.net-re nem fogom feltenni csak ide wattpadra.
Nos reményeim szerint jövő héten, már az új évben publikálom a 44. részt. Ehhez szeretném valaki segítségét kérni, hogy legyen a történet béta olvasója. Mivel szeretném most már rendszeresen hozni majd a részeket olyan embert keresek, akinek van úgy ideje, hogy át tudja úgy olvasni, hogy heti rendszerességgel jöhessenek ki részek. Előny, ha velem ellentétben tud fogalmazni.😂Kérlek írjátok le mit gondolnátok a folytatás-ról valamint ,ha lennétek béták. Kellemes ünnepeket! 💚
ESTÁS LEYENDO
Családi Kötelék
FanficEz a történet eredetileg angolul megtalálható , de a merengőn Herika elkezdte lefordítani és feltölteni ( https://fanfic.hu/merengo/viewstory.php?sid=108389 ) sajnos csak a 42.fejeztig publikálta , de engem nagyon érdekel a folytatás és gondoltam ha...