3

201 18 11
                                    

Okamžitě jsem utekl do svého pokoje. Jsem zbabělec, já tam nechal maminku osamotě s ním! Jsem zbabělec! Rozplakal jsem se..

Po 2hodinach plakani ku mě přišel táta.,, Hele! Nebul a vypadni mi koupit cigára a pivo! Tak dělej! Nech tě už nevidím! "vystrašene jsem naňho koukl.,, J-ja n-emam p-peníze.",, To nemyslíš vážně! Minulý měsíc jsem ti dal 13,390₩!(to je 10€ a u cz 260kč) Co si s nima jako dělal?! ",, J-ja.." ani jsem nedořek a dal mi facku.,, Není to můj problém! Prostě nějak ty cigára zožeň a taky to pivo! Vypadni ty smrade!" kopl do mě a ja s plačem vyběhl ven. Jak to mám koupit? Ja to ani nechci ukrást!

S plačem jsem šel do obchoďáku a předemnou jedné staré paní spadlo možná 60,000₩. To by jsem mohl zaplatit ty cigára a pivo! Jenže tohle se nesmí.. Sebral jsem se a přišel k ní.,, Promiňte, vypadlo vám tohle. " dal jsem ji peníze.,, Děkuji ti chlapečku. Měj se hezky. Nebo, nemáš hlad? Nebo žízeň?" sebrala si peníze a dala mi sušenky a maličké banánové mliko. Okamžitě jsem se usmál a sebral si to.,, Děkuji! " poklonil jsem se a babička odišla.

Snědl jsem to a teď musím vymyslet jak zaplatit tatínkovi cigára a pivo. Nech mi to každý odpustí! Ja to musím ukrást!

Přišel jsem roztrašeně do obchodu a namiřil jsem si to k alkoholu.. Ja to nechci udělat..,,Kooku? Co tady děláš? " zaslechl jsem známý hlas. To je ten pán!,, Jsi v pořádku Kookie? Vypadáš že jsi plakal.",, N-ne! J-ja jen potřebuji něco koupit. ",, A co přesně? Pomůžu ti."sklonil jsem hlavu a snažil se nerozplakat.,, Kooku, co se děje?",, U-umm, vlastn-ě zapomněl jsem si peníze, jdu domu. Mějte se pane. " poklonil jsem se a rýchlim krokem sem šel domů. Co teď? Co když mě táta udeří nebo něco hůř?! Ja se bojím!

little spaceWhere stories live. Discover now