13

176 17 0
                                    

01:46

_Princess_Jin: NamJoone?

Destructions_: co děláš? Chci spát.

_Princess_Jin:Name, chci znova vidět jak vypadáš.

Destructions_: Ne.

_Princess_Jin: Proč?

Destructions_: dnes se uvidíme.

_Princess_Jin: Tak jo.. Promiň. Dobrou.

---------------—----—-——-------
Povzdych jsem si a odložil jsem mobil. Nemůžu se dočkat když ho uvidím..
-
Ráno jsem se probudil se skvělou náladou a okamžitě jsem vstal čím se mi zatočila hlava.,, Sakra.. " chytil jsem se za hlavu.,, Jin hyungu?" přišel do pokoje Kookie.,, Ano? Co tady děláš? Vždyť bude za chvíli škola. Máš tam být. Ne? ",,Jine! Vždyť je víkend!" zasmál se.,, Oh, já úplně zapoměl. Co si dáš na snídani? ",, Ja už snídal! Víš kolik je vůbec hodin? " znova se zasmál.,, Ne, kolik?",, Podívej se Jine." Koukl jsem se na čas a málem jsem dostal infarkt.,, Ne! Ja přijdu pozdě! Kookie, umíš se o sebe postarat? Na 3hodinky.",, joo! Běž!" usmál jsem se a okamžitě jsem si sebral věci a šel jsem se oblict.

Vyběhl jsem ven a napsal Namovy.
 
9:03

Destructions_: Jine, kde po tebe mohu přijít?

9:10

_Destructions_: Jsi tady?

9:17

Destructions_: SeokJine. Kde jsi?!

10:09

Destructions_: děláš si prdel? Tak kde jsi?!

10:49

Destructions_: mám o tebe starost Jine. Kde jsi?

_Princess_Jin: OMLUVÁM SE! Já zaspal!

Destructions_: Děláš si prdel SeokJine? Čekám tu 2hodiny, mám starost a ty mi řekneš, že jsi zaspal?!

_Princess_Jin: Promiň Joonie..

Destructions_: Jak jsi mě to nazval?

_Princess_Jin: Co? Je na tom něco zlého?

Destructions_: Jo. Nelíbi se mi to.

_Princess_Jin: Promiň.

Destructions_: Jine

_Princess_Jin: Jo?

Destructions_: Zvedni aspoň na chvíli tu hlavu.

-----
Zvedl jsem hlavu a předemnou stal NamJoon.,, O-oh, promiň, ja tě neviděl. ",, Tak jdeme?",, Jo. Můžeme. "

JungKook Pov.
Seděl jsem na křesle a koukal jsem se na pohádky. Ah jo.. Kdy Jin hyung přijde? Chybí mi.

Někdo zazvonil na zvonek a okamžitě jsem se rozběhl otevřít dveře.,, Jin Hyungu, už si tady?" otevřel jsem dveře. Jenže, hyung tam nestál.,, Taehyungu..",, Ahoj prcku, je tady Jin? ",, Ne.",, Nechal tě tady samotného? " přikývl jsem.,, Jak dlho jsi tady sám?",, Nevím, možná 20minut.",, Mohu být tady s tebou?" zeptal se a já se hned usmál.,, Jo! Jasně že jo!" chytil jsem ho za ruku a dotáhl dovnitř. Dveře jsem zavřel.

Ahoj, necítim sa najlepšie, takže veľmi písať nebudem. ^^ budem rada ak to pochopíte! 💖 Cením si že máte rádi tento príbeh. No prosím pochopte, že nemám náladu na písanie. 💞

little spaceWhere stories live. Discover now