14

157 18 0
                                    

,, Proč tě tady nechal samotného prcku? " Taehyung se zeptal.,, No.. Jin šel do své nové práci!" usmál jsem se.,, Ah tak.. " Taehyung přikývl.

Já a Taehyung jsme si sedli a Začali jsme se dívat.,, Nevíš kdy asi přijde Jin hyung?" Taehyung na mě koukl.,, Ne.. Nevím. " povzdechl jsem si.,, To nevadí. " Usmál se na mně. Miluji jeho úsměv..

,, Taehyungu? Mohu sa na něco zeptat?",, Jo. Klidně. ",, Nevím jestli jsem se tě to už ptal ale měl si někdy někoho?",, Jo měl, nedopadlo to dobře. Dozvěděl jsem se že mně měla jen kvůli penězům. Hned na to jsem to s ní skončil." povzdechl jsi. Teď se cítím špatně.,, Promiň Tae.. To jsem nevěděl. Moc mně to mrzí. ",, Ne, to je v pořádku. Nevěděl si o tom."

Jin Pov
Když jsme skončili NamJoon se na mně koukl.,, Hele, ty jsi pro tou prací přímo stvořený.",, Vážně? Děkuji. " Usmál jsem se.,, Pořád si myslíš že jsem úchyl SeokJine? " sklonil jsem hlavu.,, Promiň..",, Je to v pořádku. Máš teď čas? Můžeme zajít někam.. Jako na kávu nebo tak. ",, Jo. Mám čas." Souhlasně jsem přikývl.

Přišli jsme do menší kavárny. Vypadá to tu moc pěkne.,, Jaku kávu chceš? " zeptal se mě NamJoon. ,, espresso. " přikývl.,, Co vám mohu přinést? " Číšník se nás zeptal.,, 2 espressa. Děkuji."

Číšník si to zapsal a odešel.

Nebojte, ešte žijem;) ešte som nezomrela~

little spaceWhere stories live. Discover now