,, D-dobře řeknu to! " fňukl jsem. Přestal a koukal na mě.,, Vážne ale musím?" přikývl zvědavě a ja sklonil hlavu.,, T-tata mě v noci vyhodil z domu a já narazil možná před raném na Jin hyunga a-a on si mě k sebe sebral. Vůbec se mi potom celém nechtělo do školy. " rozbrečel jsem se jak mimino.,, Oh, Kookie, neplakej. Promiň. Počkej tady chvíli." rychle vyběhl z pokojíčku.
Po chvíli se vrátil a ruky měl za zádami. Klekl si ke mě a podal mi banánové mlíčko a sušenky. Mé očička se hned rozzáříli.,, To je pro mě? ",, Jasně, pro koho jiného. " sebral jsem si to a přestal jsem plakat a začal jsem papkat sušenky a pít banánový mlíčko.,, Děkuji ti moc Dad- Tae! " zacpal jsem si rychle pusinku ručičkou.,, Huh? Co? Řekni to. Řekni to Kookie." dal mi ručičku z pusinky.,, Daddy." zašeptal jsem a sklonil hlavu studem. Nic neřekl a ani nedělal. Nebo teda.. Do teď.
Sebral si mně na jeho ruky a odložil do postele. Chod spát jo? Já jdu čekat na Jina. Dobrou zajíčku. " dal mi pusu na čelo a odišel.
Přiznávám, Taeho sem si moc oblíbil!
Taehyung Pov.
Ja nemůžu být s JungKookem. Sakra, co teď? Já ho chci jen ošukat. Co když sem se mu zalíbil? Nenenene, určitě ne! Já se s ním jen vyspím jako s každým a pryč! Navždy! Tak to bylo s každým!
YOU ARE READING
little space
Hayran KurguČo sa stane keď drsný Kim Taehyung narazí na milujúceho JungKooka s little space?