Když škola skončila já i přesto seděl v lavici a čekal na učitele. Kde je? Ah jo..
Po 10minutach nudy učitel konečně přišel.,, Omlouvám se za meškani. Takže.. " sedl si vedle mě a sebral mi můj zošit.,, Tohle tu, Musíš spočítat s tímhle. A tohle s tím. Potom takhle a takhle..",, Ah! Jasně! Chápu. " ne, nechápu to! Vůbec! ,, Dobře takže já ti tu napíšu 3 příklady a ty to vypočitej. Začal jsem počítat a když jsem to měl tak jsem mu to ukázal.,, Um, zítra máš čas? ",, áno mam",, budeš po škole abych ti s tím pomohl.. Máš to úplně zle.. Můžeš jít Kooku. Měj se" přikývl jsem a rychle jsem cupital domu. Je táta doma? Prosím že ne?
Přišel jsem domů a oddechnul jsem si. Ne není.,, Maminko? ",, Ano Kookie?" přišla ku mě s úsměvem.,, Máme omalovánky? " zasmála se a přikývla.,, Jasně, poď." cupital jsem za ní s úsměvem.
,, Tady máš. Utíkej do pokojíčku. ",, Děkuji maminko! Si nejlepši!" dal jsem si pusu na líčko a utekl jsem si to vybarvit! Sebral jsem si ještě dudlik a barvičky.
Po hodině jsem zaslechl jak se táta vrátil tak jsem rychlo dudlik dal pryč. Já tady tatínka nechci! Jen mně a maminku tady chci! Jeho ne!!
Vtrhl do mého pokojíčku úplně opitý.,, A-ano tatínku? ",, T-ty bu-zna!" skrikol. Ani pořádně neví chodit a mluvit.. Přišla tam maminka a snažila se odtahnout tatínka pryč.,, Nech mně! " dal jí facku..,, Nech maminku!" zakřičel jsem a přišel k němu.,, c-o s-i to řekl?! ",, že máš nechat maminku! Přestaň ji bit!!! " za tohle jsem dostal pěsti. Jak tak jsem se udržel na nohách. Kopl do mě a ja spadl. Začal do mě kopat jak jen mohl. No po chvilce přestal a odišel.. Nemám sílu se ani postavit.. Všechno mě moc bolí! Je maminka v pořádku?
Usnul jsem na chladné zemi s uslzenymi očkami.
YOU ARE READING
little space
FanfictionČo sa stane keď drsný Kim Taehyung narazí na milujúceho JungKooka s little space?