üniversite

3.6K 145 24
                                    

Voteler yayla yükselmesi gerçekten çok üzülüyorum bu böyle devam ederse 2 haftada 1 gelecek.

Kampüste geçen bir efsanedir.

Ünüversiteli bir genç kız bir gün çok güzel çok yetenekli bir balerin olacağını düşünür ve çok çalışır. Bir gûn ısınmadan bale yapmaya kalkışır ve bacağını kırar buna çok üzülür ve intihar etmeye çalışır ama her seferinde okulun öğretmenleri engel olurlar. En sonunda okulda herkes uyuyunca bir odaya girer ve orda intihar eder.

Bu kampüse kimse gitmek istemez ama yinede okuyanlar vardır ve bu okulda popülerliğinin azaldığını düşünür ve herkesin girmeye korktuğu odaya girmeye karar verir. Arkadaşları cesur kızı korkutmaya ve o odaya girmemesini sağlamaya çalışırlar ama hiç kimse kızın cesaretini yenemez ve kız odaya girmek için odanın kapısının önüne gider.

Bütün cesaretini toplayıp odaya girmeye karar verir derin bir nefes alır ve odanın kapısını açar ve içeriye bir adım atar odada kimsenin olmadığını fark eder ve gülmeye başlar bu durumu ona çok gülünç gelir.

Çok zaman geçmeden karşısında bir süliet görürve korkudan bayılır. Geri ayıldığında karşısında kimseyi görmez ve canı çok sıkılır ve aynanın karşısına geçip kendine bakmaya başlar sabah olduğunda olanları anlatmak için sabırsızlanır ve uykuya dalar.

Sabah olduğunda olanları arkadaşlarına anlatır ve arkadaşları şaşırırlar ve kız şöyle söyler

Hatta canım çok sıkıldı ve aynanın karşısına geçip kendimi seyredtim der ve kızın lafı bitmeden güvenlik görevlisi atlar ve şöyle söyler

Kızım korkmanı istemem ama o odada ayna yok

Kısa Korku HikayeleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin