-UYANIK OLDUĞUNU BİLİYORUM-

7.4K 202 23
                                    

ÇOK KORKUYORUM ANNEMLERİN ÖLÜ BEDENLERİ İLE GÖZ GÖZEYİM BENİMDE SONUM ANNEMLERE OLANLAR GİVBİ OLUCAKTI.YAŞADIĞIMA DAİR BİR HAREKET YAPARSAM KELİMENİN TAM ANLAMIYLA BOKU YEMİŞ OLACAĞIM AMA NE YAZIK NEFES ALIŞ VERİŞİ KONTROL EDEMİYORUM KENDİMİ KORKMAKTAN ALAMIYORUM.

2 SAAT ÖNCE

ÇIĞLIK SESLERİ İLE BAHÇEYE DOĞRU YÜRÜRKEN TUVALET İHTİYACIMIN OLDUĞUNU ANLADIM VE HERKEZİN YAPACAĞI GİBİ İŞİMİ HALLETMEK İÇİN TUVALETE GİRDİM,İŞİMİ HALLETTİKTEN SONRA KAPIYI BİRAZ ARALAYARAK ODAMA DÖNDÜM VE YATTIM.

KAPI GICIR DAMASIYLA UYANDIM VE YORGANIMI ÜSTÜME ÇEKTİM SADİCİ GÖZLERİMLE ETEAFI GÖRE BİLECEĞİM KADAR ARALIK VARDI.ODAMA GİREN KİŞİİN ELİNDE 2 ADET CESET VARDI HAYIR OLAMAZ BU ANNEM VE BABAMIN CESEDLERİYDİ HEPTEN KORKMAYA BAŞLADIM NEFES ALIŞ VERİŞİM ÇOK HIZLANMIŞTI NEFESİMİ KONTROL EDEMİYORDUM.ODAMA GİREN KİŞİ AYNI,BİR MAĞRA ADAMINA BENZİYORDU BİR MAĞRA ADAMIDAN DAHA AKILLIYDI.

ANNEMİN CESETTİNİ YATAĞIMIN BAŞINA BABAMI İSE BİR SANDELYEYE OTURTU VE TAHMİNİMCE KANLA DUVARLARA FİGÜRLER ÇİZMEYE BAŞLAMIŞTI ÇİZDİĞİ FİGÜRLER AYNI BİR ŞEYTANA BENZİYORDU NU ÇZDİĞİNE ŞAHESER BİLE DENİNE BİLİRDİ KANLA KÜÇÜK BİR NOT YAZMIŞTI VE YATAĞIMIN ALTINA GEÇİP TIRNAKLARINI PARKELERE SÜRTMEYE BAŞLAMIŞTI BU SES GERCEKTEN ÇOK SİNİR BOZUCUYDU.

YAZDIĞI ŞEYİ OKUMAYI HİÇ İSTEMİYORDUM AMA BUNU OKUMADAN ÖLMEK İSTEMİYORUM AMA NE MUTLU KARANLIKTAN DOLAYI YAZDIĞI ŞEYİ OKUYAMIYORDUM TAKİ GÖZLERİM KARANLIĞA ALIŞANANA KADAR YAZDIĞI ŞEYDE YAZAN İSE ŞUYDU
"UYANIK OLDUĞUNU BİLİYORUM"

Kısa Korku HikayeleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin