-Saç-

3.8K 166 12
                                    

Gerçek bir olaydır. Çok korkunç değil ama hoşuma gitti bu yüzden paylaşmak istedim.

1970 lerde geçmiş bir olaydır.

1970'Ler de başlayan saç dikme moda dehşet verici bir ölüm ile yasaklanmıştı.Amerika daki çoğu kişi saçlarını yukarıya doğru diklerinde çok tarz olduklarını zanledmişlerdi. Ve bu oluşturdukları tarz kısa zamanda yayılmıştı ve herkes bu saç modelini kullanmaya başlamıştı merkez kuaförlere gidip saçlarını yaptırıp 1 hafta boyunca yıkanmıyorlardı.

Bir lisede bu saç dikmenin yarışması olmuştu saçını en yükseğe diken yarışmanın kazananı olucaktı. Liseli genç kızda saçlarını bu yarışma için hazırlamıştı. Evin bahçesinde yürürken saçlarına örümcek ağı takılır ama kızın haberi olmaz her duşa girdiğinde başına bir torba geçirip diuşunu öyle alıyormuş.

En sonunda yarışma günü gelmiş ve arkadaşıyla beraber gideceklermiş. Arkadaşı kızı çağırmak için evine gider ve kapıyı açan olmaz ve çok endişelenir ve polisi arar polisler eve girdikleri zaman kızın yerde cansız bedenini bulurlar doktorlar kızın neden öldüğünü öğrenmek için kızın cansız bedenini otopsiye gönderirler ve kızın ölme nedeni kısa sürede ortaya çıkar.

Saçına takılan örümcek ağında dişi bir örümcek yumurtlayarak çoğalmıştır  ve örümcekler kızın kafatasını kemirmeye başlamışlar ve beyne ulaşmışlar.

Bu olaydan sonra saçları dikmeye kimse cesaret edememiş ve saçlarını dikenlere belli bir tutarda para ödemeleri gerekir.

NOT ;VOTELER VE YORUMLAR ÇOK DÜŞTÜ BUDA BENİ ÇOK ÜZÜYOR RİCA EDİYORUM VOTELER VE YORUMLAR DÜZELMEZ İSE HAFTADA 1 BÖLÜM PAYLAŞACAĞIM.

NOTUN NOTU; ARTIK HER PAZARTESİ YENİ BÖLÜM GELİCEK YANİ HAFTADA BİR GELİCEK.

Kısa Korku HikayeleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin