TAMAMEN KENDİ YAZDIM BİR BÖLÜM.
KIZIMIN PİSKOLOJİK HİÇ BİR SORUNU YOKTU FAKAT EVİMİZDE YERDE BAYGIN BİR ŞEKİLDE BULDUK VE APAR TOPAR HASTANEYE GÖTÜRDÜK.HASTANEYE GÖTÜRDÜĞÜMÜZDE ÇOK GEÇ KALDIĞIMIZI SÖLEDİLER VE KAYBETTİMİZİ SÖYLEDİLER ANNESİ VE BABASI OLARAK ÇOK BÜYÜK BİR ŞOK GEÇİRDİK.
KIZIMIZIN CENAZESİNİ KALDIRMAK İÇİN HAZIRLIKLAR YAPTIK BU BİZİM İÇİN ÇOK ZORDA OLSA BUNU YAPMAK ZORUNDAYDIK VE YAPTIK.KIZIMIZIN ÖLDÜĞÜNE HAYLA İNANMIYORDUK AMA DOKTORLAR ÖLDÜ DEDİLER VE CENAZESİNİ KALDRIMAK ZORUNDA KALDIK.
KIZIMIZIN ÖLDÜĞÜNE İNANMADIĞIMIZ İÇİN BİLEĞİNE BİR İP BAĞLADIK BU İP BİR ÇANA BAĞLIYDI HAREKET EDERSE BU ÇAN YERE DÜŞÜCEKTİ VE KIZIMIZN YAŞADIĞINI ÖĞRENİCEKTİK.
ÇOK ÜZGÜNDÜK BU YÜZDEN KAFAMIZI DAĞITMAK İÇİN EŞİMLE BİRLİKTE BARA GİTTİK VE BİR KAÇ BARDAK İÇKİ İÇTİK VE EVE GİTTİK.ERTESİ GÜN MEZARLĞA GİTTİK VE ÇANIN YERDE OLDUĞUNU GÖRDÜK VE HEMEN MEZARI AÇMAYA BAŞLADIK.
TABUTUN KAPAĞINI AÇTIĞIMIZDA TIRNAK İZLERİ GÖRDÜK DEMEKKİ KIIZMIZ ÖLMEMİŞTİ FAKAT ONU GÖMEREK DİRİ DİRİ ÖLDÜRMÜŞ OLDUK TABUTUN HERYERİ TIRNAK İZLERİ İLE DOLUYDU.MEZARDAN ÇIKA BİLMEK İÇİN ÇOK ÇALIŞMIŞ OLMALI VE BAŞARAMAYINCADA OKSİJENSİZLİKTEN GERÇEKTEN ÖLDÜ.
OLAYIN GERÇEK OLDUĞU KONUŞULUYOR.
AİLE OLANLARDAN SONRA TIMARHANEDE KALDILAR VE ORDA VİCDAN AZABINDAN DOLAYI ÖLDÜLER.