Terug in de kelder.

96 6 3
                                    

Ik zit weer in m'n kamer... Ik was bijna ontsnapt. Die stommem kut schoenen ook! Stomme kut vader! Stom kut leven...

M'n moeder is inmiddels al weg en doet alsof er niets aan de hand is. Ze willen me hier gewoon laten weg rotten! Hoe kunnen ze! Ik heb honger! Ik moet wat eten. Ohja! Mijn snoep voorraad! Ik schuif m'n bed weg en pak wat snoep. Hmmm... Het smaakt zooo lekker! Vooral als je zo'n honger hebt! Maar dan slaat de deur met een klap open. Huh? Maar dan zie ik m'n vader staan. Wat komt die nou weer doen!? Hij loopt naar me toe zegt niets pakt m'n snoep af en loopt weer weg. Nou lekker dan! Pakt hij ook al m'n eten af! Zo verhonger ik hier! Wat moet ik nou!!!!!????? Ik loop naar de deur toe en bonk er tegen aan. Ik hoor niets, misschien hoort niemand het. Ik trap tegen de deur, maar weer is er geen reactie. IK bonk en trap tegen de deur. Dan hoor ik iemand naar beneden komen! Yesss!!!! Misschien kom ik hier nog uit!!! Ik word gered!! De deur word open gemaakt en ik kan niet wachten om hier eindelijk uit te komen! Maar het is m'n vader weer... Hij kijkt boos, heel boos. Hij komt op me af en geeft me een hele harde klap en nog een trap. Ik val niet meer! Zeg ik tegen mezelf. Ik blijf staan. Dan krijg ik een trap in stomp in m'n buik. Dat had hij niet moeten doen! Ik sta rechtop en geef hem een stomp in z'n gezicht. Hij geeft me nog een harde klap en ik klap hem terug. Hij wil me nog een klap in m'n gezicht geven, maar ik buk en hij slaat mis. Ik pak m'n kans en duw hem op de grond. IK geef hem een harde trap ìn z'n gezicht en ren keihard weg. Ik ren de deur uit en ik zie dat m'n vader nog op de grond ligt.  Ik doe de deur op slot en ren naar boven. Ik heb het idee dat hij een reserve sleutel in z'n zak heeft maar toch wacht ik af. Ik wacht en wacht, maar m'n vader komt er maar niet uit.

Gemene en Geweldadige vader.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu