Meer klappen.

85 6 1
                                    

M'n vader is nogsteeds niet uit de kelder gekomen maar ik ga hem er niet uitlaten! Dat deed hij ook niet bij mij! Ik laat hem gewoon! Weetje!? Ik ben zo boos dat ik naar z'n kamer ga en er een troep van maak! Nee! Dat slaat nergens op! Waarom? Maakt niet uit ik ga alsnog z'n kamer in. Ik loop z'n kamer in en ik zie niets bijzonders. Maar dan zie ik een gordijn. Daar is toch helemaal geen raam!? Ik doe het gordijn open en ik zie een deur. Een deur? Wat doet een deur hier? Misschien een extra badkamer? Nee, waarom dan een grodijn ervoor? Ik duw de hendel naar beneden, maar de deur gaat niet open. Ik loop naar z'n nachtkastje en trek het open maar ik zie geen sleutel. Ik loop naar beneden en en vraag het aan m'n moeder, ze zegt dat ze het niet weet. Maar ze weet het wel. Dat weet ik zeker! Ik loop nar de kelder en doe de sleutel in het slot, maar dan denk ik, misschien wacht hij op me en wil hij me nu in elkaar slaan, ik weet zeker dat hij boos is dus ik ren naar m'n kamer en pak een knuppel. Ik doe opnieuw de sleutel in het slot. Ik loop naar binnen en Houd mijn knuppel gereed. Ik kijk snel de kamer in en ik zie dat hij op het bed ligt. Hij slaapt. Ik zoek in z'n broekzakken, Hebbes!! Ik heb het! Ik ren naar de deur en doe hem op slot. Ik ren snel naar m'n vaders kamer en doe de deur open. Ik zie heel veel tv schermen. Alles staad aan, ook de computer. Ik zie dat hij camera's in de kelder heeft hangen! Hij heeft me al die tijd in de gaten gehouden! Opeens hoor ik iets achter me. Ik draai me om en ik zie m'n vader! Wat doet hij hier!? Hoe is hij ontsnapt? Hij sleurt me van de stoel en gooit me op de grond. Hij pakt me op een duwt me dan tegen de muur en slaat me een bloedneus. Hij geeft me nog een klap op m'n oog, en trapt me dan in m'n buik. Ik val op de grond en trapt me dan tegen m'n schenen. Ik schreeuw van de pijn. M'n vader kijkt hoe ik pijn heb en loopt dan de kamer dicht en doet de deur dicht. Ik lig nog op de grond.

Na een tijdje sta ik op en ik sla zijn computer en z'n tv's kapot. Opeens hoor ik een geklop op de deur en hoor de stem van m'n kleine zusje. aww.. Dat is wel lief, dat maakt me wat blijer. Ze zegt dat m'n moeder de deur voor m'n vader open heeft gedaan en ze zegt dat ze me hieruit gaat halen.

Na een tijdje komt m'n zusje terug en ze doet de deur open. Ik knuffel haar zo lang als ik kan en ren dan naar m'n kamer, ik pak een tas en doe er kleding en hoogdnodige spullen in. Ze vraagt wat iki doe en ik zeg dat ik een tijdje bij een vriend van me ga slapen. Ze zegt dat ze me gaat helpen dat ik zonder dat me vader me ziet naar buiten kan komen. Ze rent naar beneden en zegt dat ik kan als ik snel doe, ik pak m'n tas ren naar beneden doe m'n schoenen aan en doe m'n jas aan en ren naar buiten me zusje zegt zacht:"wacht! neem je mobiel en je sleutels mee!" Ik pak het en knuffel haar nog en geef haar dan een kus op haar wang en ren dan de straat uit.

Ik vind het wel ziellig voor haar! Alleen met m´n vader en moeder, m´n broer is het huis al uit.

Ik ren en ren ik kom pas op adem drie straten vader, misschien dat m´n vader het merkt, maar ik ben in ieder geval dan drie straten verder en kan hij me denk ik niet vinden.

Gemene en Geweldadige vader.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu