Hala notun şokundaydım. Notta uzun bir adam vardı ve her yerinde "hayır hayır hayır" yazıyordu. Neden bilmiyorum ama direkt saate baktım. Saat 00.30 idi . kendi kendime " nasıl yani sadece 13 dakika mı uyudum ? " diye sordum. Ben kendi kendime soru sorarken aşağıda ki odalardan tanımlayamadığım bir ses geldi. Hemen ışığı açtım ama elektrikler bir anda kesildi. Ne yapacağımı bilemiyordum. Hemen çekmecemden silahımı aldım ve koridora çıktım. yavaş yavaş yürümeye başladım. merdivene doğru yaklaştım . O sırada ikinci bir şok geçirdim. duvarlada kan vardı ve yerde kanlar içinde Melis'in kafası duruyordu. O sırada birşey bana doğru gelmeye başladı ve uyandım. Sabah olmuş ve ben yatağımdaydım. Ayağa kalktım ve aynaya baktım. Herşey normaldi birşey dışında. Elimdeki garip desen. Lavaboya gidip elimi yıkamaya başladım. Fakat desen elimden bir türlü çıkmıyordu. Elime sargı sarıp dışarı çıktım. Arabama binip gezmeye başladım. Ormana doğru gitmeye başladım . Ormanın içinde ilerlerken arabam bir anda durdu. Kaput u açıp baktığımda ise motorun erimiş olduğunu gördüm. Çok şaşırmıştım. Hava kararmaya başlamıştı. Ama benim yanımda hiçbirşey yoktu. Arabama geçip uzandım. Gözümü açtığımda hava aydınlanmış ve sabah olmuştu. Arabanın kapısını açıp yere bastığımda bir yumuşaklık hissettim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gecenin sessizliği
Mystery / ThrillerTakip etmek ya da etmemek o yinede seni izliyor...