Başlangıç

173 5 3
                                    

Gözümü açtığımda yerdeydim.Herhalde yine yataktan düşmüştüm. Hızlı bir şekilde kalktım ve lavabo ya gittim. Elimi yüzümü yıkadıktan sonra t-shirtümü giydim ve mutfağa doğru yürüdüm. Bugün içimde tuhaf bi his vardı. Sanki biri beni izliyormuş gibi hissediyordum.Mutfağa gittiğimde birşeyler atıştırdım ve odama geri çıktım. Saçımı yaparken telefonuma mesaj geldi. Mesaj sevgilimden di "günaydın aşkım " yazıyordu. Bende ona "günaydın aşkım " diye mesaj attım. Sevgilimin adı Melis di. Bu akşam buluşacaktık. Bi ara odamın camına bişey çarptı ne olduğuna bakmak için cama doğru yürüdüm. Sadece bi kuş tu.Ama garip bişey farkettim. Karşımdaki binaların karanlık boşluğunda uzun siyah bir cisim duruyordu. Ne olduğunu anlayamadım. Fazla bişey görünmüyordu. Herneyse deyip evimden çıktım. 15 dk sonra sevgilimle buluştum ve bir restorana gittik. Yemek yemeğe başladık. Ama içimde hala tuhaf bi his vardı. Daha sonra arkadaşım Ercan aradı . Şuan müsait değilim deyip telefonu kapattım. Ve o zaman telefonumdaki garipliği fark ettim. Telefonum ekranı karıncalanıyor ve ekran gidip geliyodu. Telefonumu kapatıp açtığımda ekranı düzeldi. O sırada Melis "bişey mi oldu aşkım ? " diye sordu. Bende bişey yok dedim. Yemekten sonra Melis i evine bıraktım ve yürümeye devam ettim. Yolda yürürken arkamda birşey hissettim. Tedirgin bi şekilde arkamı döndüm ama arkamda hiçbirşey yoktu. Sokak çok karanlık ve tenha idi. Sokakta birtek ben vardım ve bu beni çok geriyordu. Hızlı adımlarla evime doğru yürümeye başladım. Ve evime vardığımda kapımın üstünde bir not vardı. Notta " sakın arkana bakma! " yazıyordu. Ve yine o soğuk varlığı arkamda hissettim. Yavaş yavaş arkamı döndüm ama yine bişey yoktu hemen evime girdim ve bütün ışıkları açtım. Saat 00.17 idi ve çok yorgundum hemen yattım. Rüyamda takım elbiseli oldukça uzun boylu ve yüzü olmayan biri odama gelip not bırakıyordu. Rüyamdan korkuyla uyandım. Hemen su içtim ve kendimi sakinleştirdim.odama geldigimde ise not ile karşılaştım.

Gecenin sessizliğiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin