Son şans

52 4 0
                                    

Hemen otelden dışarı çıktım. O sırada güvenliklerin peşimden geldiğini fark ettim ve koşmaya başladım. O kadar hızlıydım ki üzerime gelen arabayı fark edemedim. Büyük bir acı ve yerdeydim. Kalkmak istedim fakat kalkamadım. Yavaş yavaş gözlerim kararıyordu. En son güvenlikler başımdaydı. Gözümü tekrar açtığım zaman bir odada bağlı şekilde yatıyordum. "Kimse yokmu?" Hiç bir ses yoktu. Tedirgin olmaya başladım. Beni bağladıkları kemerleri zar zor kopardım. Koridora adım attığım zaman yerdeydim. Sadece bütün vücudumda çok büyük bir yanma oluyordu ve isteksizce titriyordum. Gözümü tekrar açtığım zaman farklı bir odada farklı bir yatakta yatıyordum. Fakat bu sefer vücudum bağlı değildi. Başıma bir hemşire geldi ve serumuma ilaç kattı. Bune diyo sorduğum zaman " ağrı kesici " dedi. O sırada yine gözlerim karardı. Tekrar gözümü açtığım zaman yatakta değil yerdeydim. Ve serum kolumdan çıkmıştı. Yavaş yavaş yürümeye başladım. Koridora çıktığım zaman bir şey olmadı hastanenin çıkışına doğru yürümeye başladım. Kapıya yaklaştığım zaman arkamda bir soğukluk hissettim arkama dönüp boşluğa yumruk savurdum. Fakat yine birşey yoktu ve kendimi yormuştum. Dışarı çıktığım zaman güneş gözümü aldı.  Yavaş yavaş yürümeye başladım. Ne yapacağımı bilmiyordum. Çok sinirliydim ve sinirimi bişeyden almak istiyordum. Ara sokakların birinde yerden bir cam parçası alıp kollarıma çizik atmaya başladım. Kanlar su gibi akıyordu fakat ben rahatlıyordum. Kesme işlemini bıraktıktan sonra yere oturdum. Başımı havaya doğru kaldırdım. Gökyüzüne bakarken çatıların arasından hızlı bir şekilde bir cisim geçti. Hemen ayağa kalkıp koşmaya başladım fakat cisim benden hızlıydı ve bana yaklaşmıştı bile. Ayağım açımaya başlamıştı ama durmadım. Koştum  Koştum Koştum ve de Koştum durmadan Koştum sanırım peşimi bıraktı diye durmak gibi bir hata yaptım.  Ve o cisim artık bana dokunuyordu. Tam boynumu yakalamıştı. Artık ne olucaksa olsun demiştim ki o cisim gitti. Sadece saçımı koparıp gitti. Çok şaşırmıştım. Acaba bunun altından ne çıkacaktı?

Gecenin sessizliğiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin