:;/- Т϶хён,ʙыᴄᴧуɯᴀй ʍᴇня, ᴨᴩᴏɯу,......я ...... ᴧюбᴧю ᴛᴇбя.Я ниᴋᴏᴦдᴀ дᴀжᴇ нᴇ дᴏᴨуᴄᴋᴀᴧ ʍыᴄᴧи ,ᴏ ᴛᴏʍ, чᴛᴏ ʙᴏɜʍᴏжнᴀ ᴛᴀᴋᴀя ᴧюбᴏʙь,дᴀ и ʙᴏᴏбщᴇ ᴄᴀʍᴀ ᴧюбᴏʙь. Я дуʍᴀᴧ, быʙᴀᴇᴛ ᴛᴏᴧьᴋᴏ ᴏᴦᴏнь ʙ ᴋᴩᴏʙи дᴀ ᴄᴛᴩᴀᴄᴛнᴏᴇ жᴇᴧᴀниᴇ,ᴋᴀᴋ быᴧᴏ ᴨᴏᴄᴧᴇ нᴀɯих ᴩᴀɜᴦᴏʙᴏᴩᴏʙ ʙ бᴀᴩᴇ,нᴏ ᴛᴏᴧьᴋᴏ ᴛᴇᴨᴇᴩь ʙижу, чᴛᴏ ʍᴏжнᴏ ᴧюбиᴛь ᴋᴀждᴏй ᴋᴀᴨᴧᴇй ᴋᴩᴏʙи, ᴋᴀждыʍ дыхᴀниᴇʍ ᴄʙᴏиʍ и ʙʍᴇᴄᴛᴇ ᴄ ᴛᴇʍ ᴏщущᴀᴛь ᴛᴀᴋᴏй бᴇɜᴦᴩᴀничный, ᴛᴀᴋᴏй ᴄᴧᴀдᴏᴄᴛный ᴨᴏᴋᴏй, ᴄᴧᴏʙнᴏ дуɯу ᴛʙᴏю убᴀюᴋᴀᴧи ᴄᴏн и ᴄʍᴇᴩᴛь. Нᴏ ʍᴇня ᴇщё и дуɯиᴛ ᴛᴀ ʍыᴄᴧь,чᴛᴏ ᴛы нᴇ ᴨᴩинᴀдᴧᴇжиɯь ʍнᴇ,ʙ ᴛᴏ ʙᴩᴇʍя ᴋᴀᴋ я ᴨᴏᴄʙяᴛиᴧ ᴄᴇбя ᴛᴇбᴇ. Я ᴩᴀᴄᴄᴛᴏᴩᴦнуᴧ ᴨᴏʍᴏᴧʙᴋу,ᴋᴏᴛᴏᴩᴀя быᴧᴀ дᴏᴦᴏʙᴏᴩᴏʍ нᴀɯих ᴩᴏдиᴛᴇᴧᴇй ᴄ ᴛᴇʍ ᴏʍᴇᴦᴏй и.......и ᴏᴛᴋᴀɜᴀᴧᴄя ᴏᴛ иᴄᴛиннᴏᴦᴏ.....- ϶ᴛи ᴄᴧᴏʙᴀ ᴏн ужᴇ ɯᴇᴨᴛᴀᴧ нᴀ жиʙᴏᴛ ᴏʍᴇᴦи, ᴄᴛᴏя нᴀ ᴋᴏᴧᴇнях и ᴋᴀжᴇᴛᴄя ᴩᴏняя ᴄᴧёɜы.
- Ч.... Гуᴋи........
- Пᴩᴏɯу........дᴀй ʍнᴇ ɯᴀнᴄ.......дᴀй нᴀʍ ɯᴀнᴄ.....я хᴏчу быᴛь ᴄ ᴛᴏбᴏй и ᴄ нᴀɯиʍ ʍᴀᴧыɯᴏʍ,я хᴏчу ᴄᴛᴀᴛь ᴄᴀʍыʍ ᴧучɯиʍ ʍужᴇʍ дᴧя ᴛᴇбя и ᴄᴀʍыʍ ᴧучɯиʍ ᴏᴛцᴏʍ дᴧя нᴀɯᴇᴦᴏ чудᴀ....- ʙᴄё ϶ᴛᴏ ʙᴩᴇʍя Гуᴋ нᴇ ᴏᴛᴩыʙᴀᴧ ᴄʙᴏᴇ ᴧицᴏ ᴏᴛ ᴛ϶хᴇнᴏʙᴏ жиʙᴏᴛᴀ,ᴛᴀʍ ᴋᴀᴋ ᴨᴏ ᴇᴦᴏ ʍнᴇнию, дᴏᴧжнᴏ быᴛь ᴄᴇᴩдцᴇ ʍᴀᴧᴇньᴋᴏᴦᴏ чудᴏ, ᴋᴏᴛᴏᴩый дᴀжᴇ ᴄᴇйчᴀᴄ ᴨᴀх уʍᴏᴨᴏʍᴩᴀчиᴛᴇᴧьнᴏ и ᴄиᴧьнᴏ,ᴛᴏчнᴏ ᴀᴧьɸᴀ. А ᴨᴀх ᴀᴧьɸᴀ ᴨᴏᴩᴛʙᴇйнᴏʍ,ᴛᴀᴋиʍ ʍᴀнящиʍ ᴀᴧᴋᴏᴦᴏᴧᴇʍ.
Т϶хён чуʙᴄᴛʙᴏʙᴀᴧ ᴄʙяɜь ᴩᴇбᴇнᴋᴀ ᴄ ᴏᴛцᴏʍ, чуʙᴄᴛʙᴏʙᴀᴧ ᴛᴇᴨᴧᴏ,нᴏ нᴇ ʍᴏᴦ ᴨᴩᴏᴄᴛᴏ дᴏʙᴇᴩиᴛьᴄя.......
- Пᴩᴏᴄᴛи Чᴏнᴦуᴋ......нᴏ я нᴇ ʍᴏᴦу ᴛᴀᴋ.......нᴇ ʍᴏᴦу ᴨᴏᴄᴛᴩᴏиᴛь ᴄʙᴏи ᴏᴛнᴏɯᴇния,ᴩᴀɜᴩуɯиʙ дᴩуᴦих.....я нᴇ ʍᴏᴦу ᴄᴇйчᴀᴄ ᴨᴩᴇнᴀдᴧᴇжᴀᴛь ᴛᴇбᴇ....,я ᴩᴀɜᴩᴇɯᴀю ᴛᴇбᴇ быᴛь ᴩядᴏʍ ᴄ ᴩᴇбᴇнᴋᴏʍ,нᴏ нᴇ ᴄ ᴄᴏбᴏй,ᴨᴩᴏᴄᴛи.......- ᴩуᴋи Т϶хᴇнᴀ ᴨᴏнᴇʙᴏᴧᴇ ᴄᴛᴀᴧи ᴦᴧᴀдиᴛь ʙᴏᴧᴏᴄы Гуᴋᴀ.
- Т϶.........
- А ᴛᴇᴨᴇᴩь.... ᴨᴩᴏɯу ᴏᴄᴛᴀʙь, ᴄᴇйчᴀᴄ, ʍᴇня ᴏднᴏᴦᴏ....- Гуᴋ ᴨᴏᴄᴧᴇдний ᴩᴀɜ ᴦᴧубжᴇ ʙдᴏхнуᴧ ɜᴀᴨᴀх ʍᴀᴧыɯᴀ,нᴇ бᴇɜ ᴨᴏиᴄᴋᴀ хᴏᴛь ʍᴀᴧᴇньᴋых ᴏᴛᴦᴏᴧᴏᴄᴏᴋ ᴄᴀʍᴏᴦᴏ Т϶,и ʍᴇдᴧᴇннᴏ ʙᴄᴛᴀᴧ и ʙɜᴦᴧянуʙ ʙ ᴦᴧᴀɜᴀ ᴏʍᴇᴦи ᴛихᴏ ᴨᴩᴏɯᴇᴨᴛᴀᴧ" Я буду дᴏбиʙᴀᴛьᴄя ᴛᴇбя, ᴧюбᴧю". Кᴏᴦдᴀ ɜᴀ ᴀᴧьɸᴏй хᴧᴏᴨнуᴧᴀ дʙᴇᴩь Т϶хён ᴄдᴀʙᴧᴇннᴏ ʙᴄхᴧиᴨнуᴧ,ᴋᴀᴋ жᴇ бᴏᴧьнᴏ......
***
Чᴏнᴦуᴋ ᴛᴇᴨᴇᴩь ʙᴄᴇᴦдᴀ быᴧ ᴩядᴏʍ,ᴨᴏʍᴏᴦᴀᴧ,ᴀ инᴏᴦдᴀ дᴀжᴇ ʍᴇɯᴀᴧ, ɜᴀбᴏᴛиᴧᴄя, ɜᴀᴄᴛуᴨᴀᴧᴄя ɜᴀ нᴇᴦᴏ,нᴇ дᴀʙᴀᴧ дᴩуᴦиʍ ᴀᴧьɸᴀʍ,хᴏᴛь нᴀ ᴨᴀᴩу ᴄᴀнᴛиʍᴇᴛᴩᴏʙ ᴄᴛᴀᴛь бᴧижᴇ,чᴇʍ дᴏɜʙᴏᴧᴇнᴏ. А ᴛᴀᴋжᴇ ᴄиᴧьнᴏ ᴩᴇʙнᴏʙᴀᴧ ᴏᴛ ᴛᴏᴦᴏ ᴨᴀᴩня,Бᴇʍ Бᴇʍᴀ.
Т϶хён быᴧ иᴄᴋᴩᴇннᴇ бᴧᴀᴦᴏдᴀᴩᴇн Б϶ʍБ϶ʍу,и ᴏни ᴏчᴇнь ᴨᴏдᴩужиᴧиᴄь ᴄ ниʍ.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
GET OUT!!
FanfictionAU, ʙ ᴋᴏᴛᴏᴩᴏʍ Т϶хён ᴨᴩᴇᴨᴏдᴀʙᴀᴛᴇᴧь Чᴏнᴦуᴋᴀ ᴨᴏ ᴀнᴦᴧийᴄᴋᴏʍу яɜыᴋу, ᴄ ᴋᴏᴛᴏᴩыʍ ᴏн ᴨᴇᴩᴇᴄᴨᴀᴧ нᴀ днях..