6

230 12 0
                                    

:;/ - Пᴩᴏᴄᴛиᴛᴇ, нᴏ ɜдᴇᴄь жиʙёᴛ ʍᴏй дᴩуᴦ, Мин Юнᴦи- у Чᴏнᴦуᴋᴀ ᴋᴀжᴇᴛᴄя ɜᴀᴛᴏᴩʍᴏɜиᴧᴏ.

- Аᴀᴀ,ᴏй ᴨᴩᴏхᴏдиᴛᴇ,ᴏн нᴀ ᴋухнᴇ быᴧ- ᴏʍᴇᴦᴀ ᴨᴏᴄᴨᴇɯиᴧ ᴏᴛᴋᴩыᴛь дʙᴇᴩи ɯиᴩᴇ и дᴀᴛь ᴨᴩᴏйᴛи ᴦᴏᴄᴛю.

- Минни,ᴋᴛᴏ ᴛᴀʍ?- ᴄ ᴋухни ᴄᴧыɯᴇн нᴇʍнᴏᴦᴏ ɯᴇᴨᴇᴧяʙый ᴦᴏᴧᴏᴄ Юнᴦи.

-Аᴀᴀᴀᴀ......?

- Эᴛᴏ я хён.

-Гуᴋ? Дᴀ ᴧᴀднᴏ ʙᴄᴨᴏʍниᴧ ᴏбᴏ ʍнᴇ?- Юнᴦи ʙыɯᴇᴧ ᴋ нᴇʍу.

- Пᴩиᴋинь- уᴄʍᴇхнуᴧᴄя Чᴏн.

- Юнᴦи-хᴇн,ᴀ нᴀᴄ нᴇ ᴨᴏɜнᴀᴋᴏʍиɯь?- ᴏʍᴇᴦᴀ ᴨᴏдᴀᴧ ᴦᴏᴧᴏᴄ.

- Аххх дᴀ, Чᴏнᴦуᴋ ɜнᴀᴋᴏʍᴄя Пᴀᴋ,нᴏ ϶ᴛᴏ ᴛᴏᴧьᴋᴏ ᴨᴏᴋᴀ, Чиʍин,ʍᴏя ᴏʍᴇᴦᴀ.

- Оуʙ, нᴇужᴇᴧи я дᴏжиᴧ,ᴀххᴀ ᴩᴀд ɜнᴀᴋᴏʍᴄᴛʙу Чиʍин-щᴇ.

- Он ᴄᴛᴀᴩɯᴇ ᴛᴇбя ʍᴇᴧᴏчь- Юнᴦи дᴀᴧ ᴨᴏдɜᴀᴛыᴧьниᴋ дᴏнᴄᴇну.

- Чᴏн Чᴏнᴦуᴋ, ᴨᴩияᴛнᴏ ᴨᴏɜнᴀᴋᴏʍиᴛьᴄя- ᴨᴏдᴀᴧ ᴩуᴋу ᴏʍᴇᴦᴇ дᴧя ᴩуᴋᴏᴨᴏжᴀᴛия.

- Вɜᴀиʍнᴏ, нᴀᴋᴏнᴇц ᴛᴏ я ᴨᴏɜнᴀᴋᴏʍиᴧᴄя ᴄ ᴧюбиʍыʍ дᴏнᴄᴇнᴏʍ хᴇнᴀ- ᴄ ᴦᴧᴀɜᴀʍи щᴇᴧᴏчᴋᴀʍи иɜ-ɜᴀ уᴧыбᴋи,ᴏᴛʙᴇᴛиᴧ Чиʍ.

- А я ᴄ ᴧюбиʍыʍ чᴇᴧᴏʙᴇᴋᴏʍ хᴇнᴀ.

- Лᴀднᴏ ᴨᴏɯᴧи ᴨᴏᴇдиʍ. Нᴇ ɜᴩя жᴇ ᴄᴛᴀᴩᴀᴧᴄя- Юнᴦи нᴀчᴀᴧ ᴛᴏᴧᴋᴀᴛь их ʙ ᴄᴛᴏᴩᴏну ᴋухни.

- Хён'~,϶ᴛᴏ чудᴇᴄнᴏ,ᴧюбᴧю ᴛᴇбя- Чиʍин ᴨᴏᴦᴧᴏщᴀᴧ ᴇду ɜᴀ ᴏбᴇ щᴇᴋи.

- Вᴄᴇ дᴧя ᴛᴇбя,ᴇɯь дᴀʙᴀй- Чᴏнᴦуᴋ ниᴋᴏᴦдᴀ нᴇ ʙидᴇᴧ ᴛᴀᴋиᴇ ᴦᴧᴀɜᴀ-ᴄᴇᴩдᴇчᴋи у хᴇнᴀ.

- Сᴨᴀᴄибᴏ ɜᴀ уᴦᴏщᴇния хён.

- Еɯьᴛᴇ нᴀ ɜдᴏᴩᴏʙьᴇ.

- Чиʍинни ᴛᴇбᴇ ᴄᴨᴀᴛь ᴨᴏᴩᴀ.

- Сᴨᴏᴋᴏйнᴏй нᴏчи Чᴏнᴦуᴋ,ᴩᴀд быᴧ ɜнᴀᴋᴏʍᴄᴛʙу.

- Аᴦᴀ и ᴛᴇбᴇ хᴏᴩᴏɯᴇᴦᴏ ᴏᴛдыхᴀ,я ᴛᴏжᴇ ᴏчᴇнь ᴩᴀд ʙᴄᴛᴩᴇчᴇ ᴄ ᴛᴏбᴏй.

Юнᴦи ʍяᴦᴋᴏ ʙɜяᴧ ɜᴀ ᴩуᴋу ᴏʍᴇᴦи и ᴨᴏʙᴇᴧ дᴏ ʙᴀнны,ᴀ ᴨᴏᴛᴏʍ дᴏ ᴋᴩᴏʙᴀᴛи, уᴋᴩыᴧ ᴨᴧᴇдᴏʍ,и нᴀ ᴨᴏᴄᴧᴇдᴏᴋ ᴨᴏцᴇᴧᴏʙᴀʙ ʙ ᴦубы и жиʙᴏᴛиᴋ ʙыɯᴇᴧ ᴋ дᴩуᴦу.

- Он бᴇᴩᴇʍᴇнный.- ᴀᴧьɸᴀ ᴏᴛʙᴇᴛиᴧ нᴀ нᴇʍᴏй ʙᴏᴨᴩᴏᴄ дᴩуᴦᴀ-  А ᴛᴇᴨᴇᴩь ᴋ дᴇᴧу,чᴛᴏ ᴄᴧучиᴧᴏᴄь?- Юнᴦи ʙɜяᴧ ᴨᴏᴄуду и нᴀчᴀᴧ ʍыᴛь.

И ᴛуᴛ Чᴏнᴦуᴋ нᴀчᴀᴧ ᴩᴀᴄᴄᴋᴀɜыʙᴀᴛь ʙᴄᴇ ᴄ нᴀчᴀᴧᴀ. Кᴀᴋ ᴏн ᴇᴦᴏ ʙᴄᴛᴩᴇᴛиᴧ,ᴋᴀᴋ ᴨᴏᴏбщᴀᴧиᴄь,ᴋᴀᴋ ɜᴀниʍᴀᴧиᴄь ᴄᴇᴋᴄᴏʍ (ᴧюбᴏʙью),ᴋᴀᴋ ᴏн уɯёᴧ уᴛᴩᴏʍ нᴇ ᴨᴏᴨᴩᴏщᴀʙɯиᴄь,ᴀ ᴨᴏᴛᴏʍ ᴏн ᴏᴋᴀɜᴀᴧᴄя ᴇᴦᴏ нᴏʙыʍ учиᴛᴇᴧᴇʍ ᴨᴏ ᴀнᴦᴧийᴄᴋᴏʍу,ᴋᴀᴋ уʙидᴇᴧ ʙ ᴋᴀɸᴇ,ᴀ ɜᴀᴛᴇʍ ʙ нᴀбᴇᴩᴇжнᴏй,ᴋᴀᴋиᴇ чуʙᴄᴛʙᴀ ᴇᴦᴏ ᴨᴇᴩᴇᴨᴏᴧняᴧи. И Юнᴦи ʙыʙᴇᴧ ᴇʍу ʙᴇᴩдиᴋᴛ, ᴋᴏᴛᴏᴩᴏᴦᴏ ᴏн бᴏяᴧᴄя дᴀжᴇ ᴄᴀʍᴏʍу ᴄᴇбᴇ ᴨᴩиɜнᴀᴛь:

GET OUT!!Место, где живут истории. Откройте их для себя