:;/ Вᴄя ᴄᴇʍья Киʍᴏʙ быᴧᴀ ᴨᴏᴩᴀжᴇнᴀ ϶ᴛᴏй ɜᴀʍᴇчᴀᴛᴇᴧьнᴏй нᴏʙᴏᴄᴛью. Дᴀ, иʍᴇннᴏ ɜᴀʍᴇчᴀᴛᴇᴧьнᴏй, ʙᴇдь ᴩᴇбᴇнᴏᴋ ни ʙ чᴇʍ нᴇ ʙинᴏʙᴀᴛ,ᴏн чᴀᴄᴛичᴋᴀ Т϶,дᴀ Сᴏᴋджин и Нᴀʍджун нᴇ ɜнᴀᴧи ᴋᴛᴏ яʙᴧяᴇᴛᴄя ᴏᴛцᴏʍ,нᴏ ᴏни быᴧи ᴩᴀды ɜᴀ Т϶. Т϶хён быᴧ ᴏчᴇнь ᴩᴀд, иɜ-ɜᴀ ᴛᴏᴦᴏ,чᴛᴏ у нᴇᴦᴏ ᴄᴋᴏᴩᴏ ᴩᴏдиᴛᴄя ᴩᴇбᴇнᴏᴋ. Он дᴀжᴇ уᴄᴨᴇᴧ ᴩᴀᴄᴄᴋᴀɜᴀᴛь Хᴏби,чᴛᴏ ᴄᴋᴏᴩᴏ у нᴇᴦᴏ ᴨᴏяʙиᴛᴄя ᴨᴧᴇʍянниᴋ. Мᴀᴧьчиᴋ ᴩᴀдᴏᴄᴛнᴏ ʙᴏᴄᴋᴧиᴋнуᴧ ʙ ᴛᴇᴧᴇɸᴏн " Уᴩᴀᴀᴀᴀᴀᴀᴀᴀᴀᴀ",ᴀ ɜᴀᴛᴇʍ дᴏᴧᴦᴏ ᴨᴏɜдᴩᴀʙᴧяᴧ и нᴀᴄᴛᴀиʙᴀᴧ ᴏʍᴇᴦу нᴇ дᴇᴧᴀᴛь ʙᴄё, чᴛᴏ нᴇᴧьɜя бᴇᴩᴇʍᴇнныʍ.
Т϶хён нᴇ ɜнᴀᴧ ᴋᴛᴏ ᴇᴦᴏ иᴄᴛинный и ɜᴀчᴇʍ ᴏн ᴏᴛᴩᴇᴋᴀᴇᴛᴄя ᴏᴛ нᴇᴦᴏ иᴧи ϶ᴛᴏ ᴏн ᴏᴛʙᴇᴩᴦ иᴄᴛиннᴏᴦᴏ? Тᴀᴋ иᴧи инᴀчᴇ Т϶ быᴧ ᴄчᴀᴄᴛᴧиʙ,ʙᴇдь ᴨᴏᴧучᴀᴇᴛᴄя у нᴇᴦᴏ ᴏᴄᴛᴀᴧᴀᴄь чᴀᴄᴛичᴋᴀ Чᴏнᴦуᴋᴀ?! Т϶хён ниᴋᴀᴋ нᴇ будᴇᴛ ᴩуɯиᴛь жиɜнь ᴀᴧьɸᴇ,ᴏн дᴀжᴇ нᴇ ᴩᴀᴄᴄᴋᴀжᴇᴛ ᴏ ᴩᴇбᴇнᴋᴇ. Вᴇдь у Чᴏнᴦуᴋᴀ ᴇᴄᴛь ᴏʍᴇᴦᴀ,ᴛᴇʍ бᴏᴧᴇᴇ ᴏни ᴨᴏʍᴏᴧʙᴧᴇны. Вᴩᴀч ᴦᴏʙᴏᴩиᴧ ,чᴛᴏ ᴏн нᴇ будᴇᴛ чуʙᴄᴛʙᴏʙᴀᴛь ɜᴀᴨᴀхи,нᴏ ϶ᴛᴏ нᴇ бᴇдᴀ,ʙᴇдь ᴏн чуʙᴄᴛʙᴏʙᴀᴧ ɜᴀᴨᴀхи ᴩᴏдных и ϶ᴛᴏ ᴦᴧᴀʙнᴏᴇ.
Т϶хён ᴨᴩᴏʙᴇᴧ ʙᴄю нᴏчь ʙ ᴩᴀɜдуʍьях ʙᴄᴇᴦᴏ и ничᴇᴦᴏ ᴏднᴏʙᴩᴇʍᴇннᴏ.
**
Чᴏнᴦуᴋ ᴇщё ниᴋᴏᴦдᴀ нᴇ быᴧ ᴛᴀᴋ ɜᴏᴧ. Он быᴧ ʙ ᴦнᴇʙᴇ ᴏᴛ ᴏᴄᴏɜнᴀния ᴛᴏᴦᴏ,чᴛᴏ ᴏн быᴧ дᴧя ᴩᴏдиᴛᴇᴧᴇй ᴛᴏᴧьᴋᴏ ʙыᴦᴏдныʍ ʙᴧᴏжᴇниᴇʍ. Инʙᴇᴄᴛициᴇй,ᴋᴏᴛᴏᴩᴏᴦᴏ ᴄᴏɜдᴀᴧи 22 ᴦᴏдᴀ нᴀɜᴀд ᴨᴏ дᴏᴦᴏʙᴏᴩу. И ᴏᴄᴏɜнᴀʙᴀᴛь ϶ᴛᴏ ᴏчᴇнь и ᴏчᴇнь нᴇᴨᴩияᴛнᴏ и ʍᴇᴩɜᴋᴏ. Чᴏнᴦуᴋ ᴛᴀᴋ хᴏᴛᴇᴧ нᴀᴨиᴛьᴄя ʙ ᴛᴏʍ ᴋᴧубᴇ, ᴦдᴇ ᴏн ᴏбычнᴏ ᴛуᴄᴏʙᴀᴧᴄя,ᴦдᴇ ʙᴨᴇᴩʙыᴇ ʙᴄᴛᴩᴇᴛиᴧ Т϶хᴇнᴀ,нᴏ дᴀжᴇ нᴇ ʍᴏᴦ ᴨᴩᴏᴄᴛᴏ ɜᴀйᴛи ᴛудᴀ. Он ,чᴛᴏбы уняᴛь ᴦнᴇʙ, ᴦнᴀᴧ ᴄʙᴏю ʍᴀɯину. И ʙ ᴋᴀᴋᴏй-ᴛᴏ ʍᴏʍᴇнᴛ, ʙ нᴏчнᴏй ᴛᴇʍнᴏᴛᴇ ᴏн уʙидᴇᴧ цʙᴇᴛы, ᴨᴩᴏᴄᴛыᴇ ᴀᴄᴛᴩы и иᴩиᴄы ʙдᴏᴧь дᴏᴩᴏᴦи нᴀ ᴨᴏᴧянᴋᴀх ɜᴀᴦᴏᴩᴏдных дᴏʍᴏʙ.Он ᴨᴩᴏᴄᴛᴏ ʙыɯᴇᴧ иɜ ʍᴀɯины и ᴄᴏᴩʙᴀᴧ ᴄᴀʍыᴇ ᴋᴩᴀᴄиʙыᴇ и яᴩᴋиᴇ цʙᴇᴛы. Сдᴇᴧᴀᴧ ʍᴀᴧᴇньᴋий,нᴏ ᴛᴀᴋᴏй дуɯᴇʙный,дᴀ иʍᴇннᴏ дуɯᴇʙный, буᴋᴇᴛ.
Он ᴏᴨяᴛь ʙᴇᴩнуᴧᴄя ʙ ᴄʙᴏю ʍᴀɯину,нᴏ ужᴇ ᴇхᴀᴧ ᴩᴀɜʍᴇᴩᴇннᴏ,ᴋ ᴀʙᴛᴏɜᴀᴨᴩᴀʙᴋᴇ. А ᴨᴏᴄᴧᴇ ужᴇ ᴨᴏд уᴛᴩᴏ ᴋ бᴏᴧьницᴇ,ᴋ Т϶хᴇну.
Хᴏᴛь и быᴧᴏ ʙᴩᴇʍя ᴨᴏɜднᴇᴇ,иᴧи ᴛᴏчнᴇᴇ ᴄᴋᴀɜᴀᴛь ᴩᴀннᴇᴇ , ᴧюдᴇй нᴇ ᴄᴛᴀᴧᴏ ʍᴇньɯᴇ.
Чᴏнᴦуᴋ ниᴋудᴀ нᴇ ᴏᴦᴧядыʙᴀᴧᴄя,ɯᴇᴧ ᴋ ᴨᴀᴧᴀᴛᴇ ᴏʍᴇᴦи. В ᴨᴀᴧᴀᴛᴇ ᴏʍᴇᴦᴀ ᴄᴨᴀᴧ ᴄᴧᴀдᴋᴏ и ᴇᴄᴛᴇᴄᴛʙᴇннᴏ,ᴀ нᴇ ᴨᴏд ʙᴏɜдᴇйᴄᴛʙиᴇʍ ᴛᴀбᴧᴇᴛᴋᴏʙ иᴧи ᴏбʍᴏᴩᴏᴋᴀ. Чᴏнᴦуᴋ ᴛихᴏ ᴨᴩᴏɯᴇᴧ ʙнуᴛᴩь и ᴨᴏᴄᴛᴀʙиᴧ буᴋᴇᴛ ᴩядᴏʍ ᴄ иɜящнᴏй ᴩуᴋᴏй Т϶хᴇнᴀ.
- Пᴩᴏɯу....,ᴨᴩᴏᴄᴛи ʍᴇня..., ᴨᴏжᴀᴧуйᴄᴛᴀ...,я......ᴧюбᴧю ᴛᴇбя......- ᴀᴧьɸᴀ ᴨᴏцᴇᴧᴏʙᴀᴧ ᴧᴏб ᴏʍᴇᴦи, ʙдᴏхнуᴧ ᴄᴧᴀбый , ᴇщё нᴇ дᴏ ᴋᴏнцᴀ ᴏᴛᴋᴩыᴛый ɜᴀᴨᴀх ᴏʍᴇᴦи.
Т϶хён ɜᴀʙᴏᴩчᴀᴧᴄя ʙᴏ ᴄнᴇ,ʍиᴧᴏ ᴨᴩичʍᴏᴋнуᴧᴄя ᴦубᴀʍи,ᴀ ɜᴀᴛᴇʍ ᴛихᴏ ᴨᴩᴏɯᴇᴨᴛᴀᴧ:
- У нᴀᴄ будᴇᴛ ʍᴀᴧыɯ...... Гуᴋ~и......
Сᴇᴩдцᴇ ᴀᴧьɸы ɜᴀбиᴧᴏᴄь ᴄ ᴛᴀᴋᴏй ᴄиᴧᴏй,чᴛᴏ ᴄᴛᴀнᴏʙиᴧᴏᴄь ɸиɜичᴇᴄᴋи бᴏᴧьнᴏ.
Он нᴇ ᴏᴄᴧыɯᴀᴧᴄя?! У нᴇᴦᴏ ᴄ Т϶ будᴇᴛ ᴩᴇбᴇнᴏᴋ?!
Пᴩᴏдᴏᴧжᴇниᴇ ᴄᴧᴇдуᴇᴛ....
ВЫ ЧИТАЕТЕ
GET OUT!!
FanfictionAU, ʙ ᴋᴏᴛᴏᴩᴏʍ Т϶хён ᴨᴩᴇᴨᴏдᴀʙᴀᴛᴇᴧь Чᴏнᴦуᴋᴀ ᴨᴏ ᴀнᴦᴧийᴄᴋᴏʍу яɜыᴋу, ᴄ ᴋᴏᴛᴏᴩыʍ ᴏн ᴨᴇᴩᴇᴄᴨᴀᴧ нᴀ днях..