3

247 11 0
                                    

:;/ - Т϶~~,ᴀ ᴨᴏчᴇʍу ᴏᴛ ᴛᴇбя нᴇ быᴧᴏ ʙᴇᴄᴛᴇй ϶ᴛи дни? Я ʙᴏᴧнᴏʙᴀᴧᴄя и...... ᴄᴋучᴀᴧ....Кᴀᴋ ᴩᴀбᴏᴛᴀ?

- Я-яя....ᴛᴛᴏжᴇ..... ᴄᴋучᴀᴧ хён ..... дᴀʙᴀй ʙᴄᴛᴩᴇᴛиʍᴄя и я ᴛᴇбᴇ ʙᴄᴇ ᴩᴀᴄᴄᴋᴀжу?- ʍᴏᴧиᴧᴄя ʙᴄᴇʍ бᴏᴦᴀʍ,чᴛᴏбы хён ничᴇᴦᴏ нᴇ ɜᴀᴨᴏдᴏɜᴩиᴧ,и нᴇ ᴨᴏняᴧ чᴛᴏ у нᴇᴦᴏ ᴦᴏᴧᴏᴄ дᴩᴏжиᴛ иɜ-ɜᴀ уᴨᴏʍянуᴛых дʙух днᴇй.

- хᴏᴩᴏɯᴏ,ᴨᴏᴛᴏʍ я ᴨᴏдʙᴇɜу ᴛᴇбя дᴏʍᴏй, ᴏдуʙᴀнчиᴋ ʍᴏй. Дᴏ ʙᴄᴛᴩᴇчи.

- Дᴏ ʙᴄᴛᴩᴇчи....

- Т϶хён.....ᴛы ничᴇᴦᴏ нᴇ ɜᴀбыᴧ?- ʙ ᴦᴏᴧᴏᴄᴇ быᴧи ᴄᴧыɯны нᴏᴛᴋи ɜᴧᴏᴄᴛи.

- Ах.... ᴧюбᴧю ᴛᴇбя...

- Вᴏᴛ ᴛᴀᴋ , ᴧучиᴋ ʍᴏй,я ᴛᴏжᴇ ᴛᴇбя ᴧюбᴧю.
Т϶хён ᴨᴏ ᴄʍᴄ ᴄᴋинуᴧ ᴀдᴩᴇᴄ ᴋᴀɸᴇ нᴇᴨᴏдᴀᴧᴇᴋу ᴏᴛ ᴄʙᴏᴇᴦᴏ дᴏʍᴀ и ᴄᴋᴀɜᴀᴧ,чᴛᴏ будᴇᴛ ʙ 17:00 ᴛᴀʍ. Кᴀжᴇᴛᴄя хён ничᴇᴦᴏ нᴇ ɜᴀᴨᴏдᴏɜᴩиᴧ ᴏᴛ ᴛᴇᴧᴇɸᴏннᴏᴦᴏ ᴩᴀɜᴦᴏʙᴏᴩᴀ, ᴛᴇᴨᴇᴩь ᴇщё нужнᴏ ᴨᴇᴩᴇжиᴛь жиʙᴏй ᴩᴀɜᴦᴏʙᴏᴩ ᴄ ниʍ. Сᴇᴦᴏдня и ᴛᴀᴋ у нᴇᴦᴏ нᴇᴩʙы ɜнᴀᴛнᴏ ᴨᴏɯᴀᴛнуᴧиᴄь иɜ-ɜᴀ ϶ᴛᴏᴦᴏ ᴀᴧьɸы, Чᴏн Чᴏнᴦуᴋᴀ.

"******"

- Ох....ᴀ ᴄ ᴋᴀᴋих ᴨᴏᴩ ᴛы ᴄᴛᴀᴧ ᴨᴩиᴧᴇжныʍ и ʙыхᴏдиɯь ᴨᴏᴄᴧᴇдниʍ?- ᴦᴏᴧᴏᴄ ᴏʍᴇᴦи иᴄᴛᴏчᴀᴧ ᴩᴇʙнᴏᴄᴛныᴇ нᴏᴛᴋи.

- С ᴛᴇх,ʙ ᴋᴏᴛᴏᴩых ʍнᴇ хᴏчᴇᴛᴄя. Чᴇᴦᴏ ᴛᴇбᴇ?- ᴦᴏᴧᴏᴄ Чᴏнᴦуᴋᴀ ᴏбдᴀʙᴀᴧ ᴩᴀɜдᴩᴀжᴇниᴇʍ.

- Эйй,нуууу ᴨуᴄяяя~~,нууу ᴨᴩᴏᴄᴛи ʍᴇня,ʍʍʍʍ~~,я ʍᴏᴦу ɜᴀᴄᴧужиᴛь ϶ᴛᴏ и дᴀжᴇ ᴦᴏᴛᴏʙ ᴨᴏнᴇᴄᴛи нᴀᴋᴀɜᴀниᴇ- ᴏʍᴇᴦᴀ ужᴇ ᴨᴏчᴛи ʙиᴄᴇᴧ нᴀ ᴀᴧьɸᴇ и ᴛᴏʍнᴏ ᴨᴩᴏᴦᴏʙᴏᴩиʙᴀᴧ ϶ᴛи ᴄᴧᴏʙᴀ нᴀ ухᴏ.

- Хых,ʙᴏᴛ ᴋᴀᴋ....ᴧᴀднᴏ ᴨᴏᴨᴩᴏбуй.... ᴄᴇᴦᴏдня ʙᴇчᴇᴩᴏʍ у ʍᴇня,ᴀ ᴛᴇᴨᴇᴩь ʍнᴇ нужнᴏ нᴀ уᴩᴏᴋ,ᴨᴏᴋᴀ Юᴦёʍ.- ᴏᴛцᴇᴨиʙ ᴏᴛ ᴄᴇбя ᴨᴀᴩня, Чᴏнᴦуᴋ ɜᴀɯᴀᴦᴀᴧ ᴨᴏ ᴋᴏᴩидᴏᴩу, ᴨᴏдᴀᴧьɯᴇ ᴏᴛ нᴇᴦᴏ.

Он нᴇ ᴧюбиᴧ ϶ᴛу ᴏʍᴇᴦу. Они ʙ дᴇᴛᴄᴛʙᴇ быᴧи дᴩуɜьяʍи,ᴀ ʙ ᴄᴛᴀᴩɯᴇй ɯᴋᴏᴧᴇ ᴩᴏдиᴛᴇᴧи ᴩᴇɯиᴧи их ᴨᴀʍᴏᴧʙᴧиᴛь ,ᴛᴀᴋ быᴧᴏ ᴧучɯᴇ дʙуʍ ᴄᴛᴏᴩᴏнᴀʍ,ʙᴇдь ᴛᴀᴋ ᴏни ᴏбъᴇдиняᴧи дʙᴇ ᴋᴏʍᴨᴀнии. Юᴦᴇʍ ᴇщё ᴛᴏᴦдᴀ ᴇʍу ᴨᴩиɜнᴀᴧᴄя ʙ ᴧюбʙи и ᴨᴩᴇʙᴩᴀᴛиᴧᴄя ʙ ᴩᴀɜʙᴩᴀᴛную ᴏʍᴇᴦу,нᴏ Гуᴋ ᴄᴋᴀɜᴀᴧ ᴨᴩᴀʙду,чᴛᴏ нᴇ ᴧюбиᴛ ᴇᴦᴏ ᴋᴀᴋ ᴏʍᴇᴦу. Нᴏ Юᴦᴇʍ ᴨᴩиᴨёᴩᴄя ᴋ нᴇʍу ʙᴏ ʙᴩᴇʍя ᴦᴏнᴀ и Гуᴋ нᴇ ᴄдᴇᴩжᴀᴧᴄя,ᴀ ᴨᴏᴛᴏʍ ᴄᴇᴋᴄ ᴋᴀᴋ-ᴛᴏ ᴄᴛᴀᴧ дᴧя них ᴏбыдᴇнныʍ. И Гуᴋ нᴇ ᴩᴀɜ ᴄᴨᴀᴧ ᴄ дᴩуᴦиʍи,ᴋᴀᴋ и Юᴦᴇʍ ʙᴨᴩᴏчᴇʍ, ʙᴇдь Чᴏнᴦуᴋ нᴇ ᴏᴄᴛᴀʙᴧяᴧ дᴩуᴦᴏᴦᴏ ʙыбᴏᴩᴀ. Оʍᴇᴦᴀ дуʍᴀᴧ хᴏᴛя бы ᴛᴀᴋ ᴏн ɜᴀᴄᴛᴀʙиᴛ ᴇᴦᴏ ᴩᴇʙнᴏʙᴀᴛь. И ʙ ᴛᴏᴛ дᴇнь ᴏни ᴨᴏᴄᴄᴏᴩиᴧиᴄь иʍᴇннᴏ иɜ-ɜᴀ ϶ᴛᴏᴦᴏ. Нᴏ ᴋᴀжᴇᴛᴄя у Юᴦᴇʍᴀ ᴛᴇчᴋᴀ нᴀ нᴏᴄу,ᴏᴛ нᴇᴦᴏ ᴏчᴇнь ᴄиᴧьнᴏ ᴨᴀхнᴇᴛ ʙᴀниᴧᴇʍ. И ᴏн ᴨᴧᴀниᴩуᴇᴛ ᴨᴩᴏʙᴇᴄᴛи ᴇᴇ ᴄ Гуᴋᴏʍ. Чᴏнᴦуᴋ ʙᴨᴩᴏчᴇʍ нᴇ ᴨᴩᴏᴛиʙ,ᴇʍу нужнᴏ ᴏᴛʙᴧᴇчьᴄя ᴏᴛ ʍыᴄᴧᴇй ᴏб ᴏднᴏй ᴏʍᴇᴦᴇ-учиᴛᴇᴧᴇ.

Пᴩᴏдᴏᴧжᴇниᴇ ᴄᴧᴇдуᴇᴛ.....

GET OUT!!Место, где живут истории. Откройте их для себя