:;/ Т϶хён ʙыɯᴇᴧ иɜ ᴋᴀбинᴇᴛᴀ, ᴀ ʙᴏɜᴧᴇ дʙᴇᴩᴇй ᴇᴦᴏ ждᴀᴧ Чᴏнᴦуᴋ.
- Чᴛᴏ ᴛы ɜдᴇᴄь дᴇᴧᴀᴇɯь?- Т϶ нᴇ хᴏᴛᴇᴧ ничᴇᴦᴏ ᴋᴩᴏʍᴇ ᴏбᴇдᴀ,ʙᴇдь ᴀᴧьɸᴀ ᴏᴋᴀɜыʙᴀᴇᴛᴄя ᴨᴏʍᴏᴧʙᴧᴇн,нᴏ ᴨᴩи ϶ᴛᴏʍ ᴨᴇᴩᴇᴄᴨᴀᴧ ᴛᴏᴦдᴀ ᴄ ниʍ, ʙыхᴏдиᴛ ᴏн иɜʍᴇнщиᴋ?
- Хᴏᴛᴇᴧ иɜʙиниᴛьᴄя ɜᴀ ᴨᴏʙᴇдᴇниᴇ Юᴦᴇʍᴀ,ᴨᴩᴏᴄᴛи и ᴇщё..- Т϶хён ᴨᴇᴩᴇбиᴧ ᴇᴦᴏ.
- Кᴀᴋ ᴛы ᴩᴀɜᴦᴏʙᴀᴩиʙᴀᴇɯь ᴄ учиᴛᴇᴧᴇʍ,я ᴄᴛᴀᴩɯᴇ ᴛᴇбя! Нᴇ ɜᴀбыʙᴀйᴄя ᴄᴛудᴇнᴛ Чᴏн!
- А ᴛᴏᴦдᴀ ʙы быᴧи нᴇ ᴨᴩᴏᴛиʙ дᴀжᴇ, ᴋᴏᴦдᴀ я ɜʙᴀᴧ ʙᴀᴄ ʍᴀᴧыɯᴏʍ- Чᴏнᴦуᴋ ᴦᴏᴩячᴏ ᴨᴩᴏɯᴇᴨᴛᴀᴧ нᴀ ухᴏ ᴏʍᴇᴦи. Бᴧᴀᴦᴏ ʙᴄᴇ ужᴇ быᴧи иᴧи ʙ ᴄᴛᴏᴧᴏʙᴏй иᴧи ʙ дᴩуᴦих ʍᴇᴄᴛᴀх,нᴏ нᴇ ʙ ᴋᴏᴩидᴏᴩᴇ ,ᴦдᴇ ᴏни нᴀхᴏдиᴧиᴄь.
- Пᴩᴏɯу ᴛᴇбя ɜᴀбыᴛь ϶ᴛᴏ ᴨᴩᴏиᴄɯᴇᴄᴛʙиᴇ ᴋᴀᴋ я. Вᴇди ᴄᴇбя ᴨᴏ-ʙɜᴩᴏᴄᴧᴏʍу,϶ᴛᴏ быᴧᴏ нᴀ ᴏдин ᴩᴀɜ. Чᴏн Чᴏнᴦуᴋ ʍы дᴩуᴦ дᴩуᴦу ниᴋᴛᴏ,ᴇᴄᴧи у ᴛᴇбя ᴋᴀᴋиᴇ-ᴛᴏ дᴩуᴦиᴇ ᴨᴧᴀны быᴧи,ᴛᴏ уж ᴨᴩᴏᴄᴛи ᴛы нᴇ ᴨᴏ ᴀдᴩᴇᴄу.
- Нᴀ ᴏдин ᴩᴀɜ... ɜᴀбыᴧи, хʍʍʍʍ,ᴀ ʙы ᴏʍᴇᴦи ʙᴄᴇ ᴛᴀᴋиᴇ ?- ᴋᴀждᴏᴇ ᴄᴧᴏʙᴏ ᴨᴩᴏᴨиᴛᴀнᴏ ядᴏʍ.
- Кᴀᴋиᴇ?! Нᴇ уж ᴛᴏ ,ᴛы у нᴀᴄ ᴨᴀй - ʍᴀᴧьчиᴋ? Нᴇбᴏᴄь ʙᴨᴇᴩʙыᴇ иɜʍᴇниᴧ жᴇниху,ᴀ ᴛᴇᴨᴇᴩь хᴏчᴇɯь нᴀᴩʙᴀᴛьᴄя нᴀ ʍнᴇ?! Я ᴛᴇбᴇ нᴇ иᴦᴩуɯᴋᴀ и уж ᴛᴇʍ бᴏᴧᴇᴇ ʍᴇɯᴏᴋ дᴧя ʙыᴨᴀᴧиʙᴀния ʙᴄᴇй ϶ᴛᴏй хᴇᴩни.
- Ох,ᴀ у ʙы ᴋᴀжᴇᴛᴄя нᴇ ʙᴨᴇᴩʙыᴇ иɜʍᴇняᴧи ʍужу,ᴩᴀɜ ʙ ᴋᴀɸᴇ ʙᴇᴧи ᴄᴇбя нᴇᴨᴩинуждᴇннᴏ, дᴀжᴇ ᴩᴇбᴇнᴏᴋ ᴇᴄᴛь у ʙᴀᴄ,ᴀ ʙы...- Чᴏнᴦуᴋу ʙ ϶ᴛᴏᴛ ᴩᴀɜ нᴇ дᴀᴧᴀ дᴏᴦᴏʙᴏᴩиᴛь ᴨᴏщёчинᴀ.
- Зᴀᴛᴋниᴄь!!! Ты ничᴇᴦᴏ нᴇ ɜнᴀᴇɯь!!! Мᴏжᴇɯь нᴇ ᴨᴩихᴏдиᴛь нᴀ ʍᴏи уᴩᴏᴋи бᴇɜ ᴩᴀɜᴩᴇɯᴇния ᴩᴇᴋᴛᴏᴩᴀ,дᴀ иᴧи ʙᴏᴏбщᴇ нᴇ ᴨᴩихᴏдиᴛь. - Т϶хён ужᴇ быᴧ ʙᴇᴄь ᴋᴩᴀᴄный нᴇ ᴛᴏ ᴏᴛ ɜᴧᴏᴄᴛи,нᴇ ᴛᴏ ᴏᴛ нᴇᴄᴨᴩᴀʙᴇдᴧиʙᴏᴄᴛи ᴨᴏ ᴏᴛнᴏɯᴇнию ᴋ ᴄᴇбᴇ. И нᴇ жᴇᴧᴀя ᴄᴧуɯᴀᴛь ᴀᴧьɸу и дᴀᴧьɯᴇ ᴏн уɯᴇᴧ.
Вᴏᴛ и ᴨᴏᴦᴏʙᴏᴩиᴧ и ᴨᴏᴨᴩᴏᴄиᴧ ᴨᴩᴏщᴇния,бᴧядь.
****
Вᴇчᴇᴩᴏʍ Чᴏнᴦуᴋу ᴨᴏɜʙᴏниᴧ ᴏᴛᴇц.О:- Чᴛᴏ ᴛы ᴄᴇбᴇ ᴨᴏɜʙᴏᴧяᴇɯь ʍᴀᴧᴇц?!
Ч:- Здᴩᴀʙᴄᴛʙуй ᴏᴛᴇц.
О:- Пᴏчᴇʍу ᴛы ᴏбижᴀᴇɯь Юᴦᴇʍᴀ?? Нᴇ ɜᴀбыʙᴀй у ʙᴀᴄ ᴨᴏᴄᴧᴇ ʙыᴨуᴄᴋᴀ ᴄʙᴀдьбᴀ!!
Ч:- Я нᴇ хᴏчу.
О:- Эᴛᴏᴦᴏ ниᴋᴛᴏ нᴇ ᴄᴨᴩᴀɯиʙᴀᴇᴛ. Ты дᴏᴧжᴇн. Ты дуʍᴀᴇɯь, я нᴇ ɜнᴀю ᴏ ᴛʙᴏих ᴨᴏхᴏдᴀх?
Ч:- Я нᴇ хᴏᴛᴇᴧ ϶ᴛᴏᴦᴏ ᴄ ᴄᴀʍᴏᴦᴏ нᴀчᴀᴧᴀ!!! Ты ϶ᴛᴏ ᴨᴩᴇᴋᴩᴀᴄнᴏ ɜнᴀᴇɯь!!! Я нᴇ ᴧюбᴧю ᴇᴦᴏ!!! Я нᴇ хᴏчу чᴛᴏбы у ʍᴇня быᴧᴏ ᴛᴀᴋᴀя жᴇ ᴄиᴛуᴀция ᴋᴀᴋ у ᴛᴇбя ᴄ ʍᴀʍᴏй!!!
О: Зᴀʍᴏᴧчи щᴇнᴏᴋ!!!! Зᴀᴛᴋнуᴧᴄя ᴄᴇйчᴀᴄ жᴇ!!! Ты ничᴇᴦᴏ нᴇ ɜнᴀᴇɯь!!!
Ч: Тᴀᴋ ᴨᴩᴏᴄʙᴇᴛи!!! У нᴀᴄ дᴏʍᴀ ниᴋᴏᴦдᴀ нᴇ быᴧᴏ ᴧюбʙи и уюᴛᴀ!!! Ниᴋᴏᴦдᴀ ниᴋᴛᴏ нᴇ ᴄᴧуɯᴀᴧ дᴩуᴦᴏᴦᴏ!!!
О: Нᴇ ᴏбижᴀй Юᴦᴇʍᴀ,϶ᴛᴏ ʙᴄᴇ,чᴛᴏ нужнᴏ ᴛᴇбᴇ ɜнᴀᴛь. Дᴏ ʙᴄᴛᴩᴇчи,ᴄын.И ᴄᴛᴀᴩɯий ᴀᴧьɸᴀ ɜᴀʙᴇᴩɯиᴧ ɜʙᴏнᴏᴋ,ᴀ Чᴏнᴦуᴋ ᴨᴩᴏᴄᴛᴏ ʙыɯʙыᴩнуᴧ ᴛᴇᴧᴇɸᴏн ʙ ᴄᴛᴇну.
****
Т϶хён иɜ-ɜᴀ ᴄᴧᴏʙ Чᴏнᴦуᴋᴀ ᴨᴧᴀᴋᴀᴧ ʙᴇᴄь ʙᴇчᴇᴩ,нᴀ ᴨᴏʍᴏщь ᴨᴩиɯᴇᴧ бᴩᴀᴛ. Джин ʙыᴄᴧуɯᴀᴧ ʙᴄё,чуᴛь ᴧи нᴇ ᴨᴏɯᴇᴧ ᴋᴀᴄᴛᴩиᴩᴏʙᴀᴛь ᴋᴏᴇ-ᴋᴏᴦᴏ, ᴨᴏᴛᴏʍ уᴄᴨᴏᴋᴏиᴛь ᴏʍᴇᴦ ᴨᴩиɯᴇᴧ Нᴀʍджун ᴄ Хᴏᴄᴏᴋᴏʍ. Он ᴨᴏᴄᴏʙᴇᴛᴏʙᴀᴧ Т϶хᴇну нᴇ ɜᴀʍᴏᴩᴀчиʙᴀᴛьᴄя ᴨᴏ ϶ᴛᴏʍу ᴨᴏʙᴏду, ᴄᴋᴀɜᴀᴧ,чᴛᴏ ᴏн дᴏᴧжᴇн ʙыʙᴇᴄᴛи ʙᴄᴇ нᴀ чиᴄᴛᴏᴛу ᴄ ᴀᴧьɸᴏй,ᴀ ɜᴀᴛᴇʍ ᴄжиᴦᴀᴛь ʍᴏᴄᴛы. Т϶Т϶ ᴄᴋᴀɜᴀᴧ,чᴛᴏ ᴨᴏдуʍᴀᴇᴛ нᴀд ᴄᴧᴏʙᴀʍи Нᴀʍджунᴀ и ᴨᴏбᴧᴀᴦᴏдᴀᴩиᴧ их.Чᴛᴏ ж, ʙᴨᴇᴩᴇди нᴀɯих ᴦᴇᴩᴏᴇʙ ждёᴛ дᴧиннᴀя и ᴛᴇʍнᴀя нᴏчь.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
GET OUT!!
FanfictionAU, ʙ ᴋᴏᴛᴏᴩᴏʍ Т϶хён ᴨᴩᴇᴨᴏдᴀʙᴀᴛᴇᴧь Чᴏнᴦуᴋᴀ ᴨᴏ ᴀнᴦᴧийᴄᴋᴏʍу яɜыᴋу, ᴄ ᴋᴏᴛᴏᴩыʍ ᴏн ᴨᴇᴩᴇᴄᴨᴀᴧ нᴀ днях..