5-Babam'aa

31 3 0
                                    

 

Sensiz gecen bigün daha baba . öyle zor ki . öyle acımasız koparıldık ki . Canım öyle acıyo ki baba . Kime anlatsam kime aglasam bilmiyorum . Dostum kim düsmanım kim bilmiyorum ki ben baba . Kime aglasam

bide o aglatti hep . Sen olsan böylemi olurdum babam ben . Sensiz boynum bukuk hep . Yalan degil gücsuzlestiriyor hayat beni . Gelde diyemiyorum sana . icim acıyor baba . Sol yanımda fırtınalar kopuyorda haykıramıyorum acımı . Bu suskunluk beni bitiriyor baba . Bu ayrilik beni bitiriyor . Ne ruhumun dayanacagı kaldı ne bedenimin . Cok özledim . Cok ihtiyacım var sana . Cocuk gibi . Daha yeni dogmus bebegin annesine olan ihtiyacı kadar . Ben hep senin kizin oldum . Senin icin yasadim . Seninle yasadim . Ben , biz , bu ev sensiz bi hic baba . Sensiz buz gibi sanki . Hic ısınmıyor . Cok üsüyorum sensiz . Gelsende bi bakısınla ısıtsan buz tutan yüregimi . Dayanacagi kalmadi yuregiminde . Omuzlarimdaki sensizlik yuku cok agir geliyor baba . Sendeliyor düsecek gibi oluyorum bazen . Tutunacak bi dal var oda yine sen . insan eksik olunca iten cok oluyor biliyorsun degil mi baba .. seni kim itti baba bizi kim itti sensizlige ? Beynim almiyo kalbim kabul etmiyor sensizligi baba ! Nasıl oldu tüm bunlar anlayamiyorum ! Nasılda mahrum ettiler seni benden .. Tıkanıyorum baba sensizlik karsısında soluksuz kaliyorum tutuluyor dilim yazmiyor kalemim .. Niye diyorum bazen niye biz Allah'm .. sonra utanıyorum hesap sormak ne haddine Yaradana diyorum .. bi bildigi vardır elbet . Elbet kavusturacak seni bana . Kalkacagız ayaga elbet . Kokun hep burnumun dibinde olacak. . Tutcam elinden gezcem sokak sokak . Sen ısıtacaksın beni sen güldüreceksin yüzümü sen toparlayacaksın yoklugunda darmadagın ettigim kafamı .. Hepsi olacak bigün biliyorum ..

Diğer YarımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin