Bu sabah babasızlığa uyandım.. Hayat ne kadarda acımasızdı böyle.. Daha ufacık yüreğime cok ağır bi yük yüklemisti .. Omuzlarımda ki yük ağır geliyor sendeletiyordu beni bazen . Ağlayamıyorum , anlatamıyorum , düşünemiyorum bile... 3 ay geçmisti ve o gün gelmisti sonunda. Babama gitme zamani....
***
Aksamdan konusulup ayarlanmıştı babamla yapılacak görüşme babamın arkadası götürecekti bizi babama babam kaçak olduğu için gizliydi herşey .
Sabah uyandım heycanımdan kahvaltı bile yapamıyorum .. Gelsin artık artık su adam ! Aksam üstü oldu saat 5-6 falan geldi arabaya bindik ve yolculuk başladı . Allah'ım bitmek bilmiyor yollar kalbim şuracıkda duracak , sanki yıllardır dizinin dibinden ayrılmadığım babama değil henüz üç ay olmasına rağmen üç asırdır görmediğim birini göreceğim .. işte bi çift göz gördüm uzaktan eritti yüreğimin tüm buzlarını .. duygularım birbirine girdi .. Sessizce koşup sarıldım . Nasılda özlemişim kokusunu . Babamda suskun kimse iki lafı bi araya getirip konuşamıyor. Suskunluğu annem bozdu oda merak ediyor olan biteni babamdan öğrenmek istiyordu. Herşeyi tek tek anlattı babam. ''Hep arayıp küfür ettiler dayandım,sabrettim sarhoşlar dedim . Sonra size zarar vermekten bahsedince dayanamadım.'' dedi anneme hafif pişman ve şaşkın şekilde . Babamda bunu yaptığına inanamıyor , bize ne kadar iyi görünmeye çalışsada kafasındaki sorgu dünyası gözlerine yansıyordu . Tüm bunları bi kenara bıraktım ve babamın hasret kaldığım sıcaklığına,kokusuna,gözlerine doymaya çalıştım... Nasıl büyük bi adaletsizlik bu ! insan hic babasının kokusuna hasret kalır mı ? Küçücük bi çocuk babasınından mahrum bırakılır mı ? Sorular , sorunlar beynimi yiyor tüketiyor beni. Ayrılma günü geldi .. Memlekete babamla dönmem gerekirken babamdan koparılıp otobüsle dönmek cok acıttı canımı . Eve gitmek istemiyorum . Babamsız bi ev istemiyorum çok üşüyorum .. Çığlık çığlığa bağırdım daa duyuramadım acımı . Eve geldim .. Yazın ortasında güneşsiz kalmıştım apaçık . Bununla yaşamayı öğrenmeliydim evet . Ama nasıl ? ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Diğer Yarım
RandomHayat nasılda acımasız davranır bazen. Yanından ayrılamadığın , daha saatler önce sıkı sıkıya sarıldığın insanı alıp götürür kollarını arasından . Ne gitme diyebilirsin , ne gel ..