2- Neler Oluyor ?

97 13 1
                                    

Eve girdim.. Kalabalığın içinde annemi buldum ağlıyor nasıl anlatacağını bilmiyordu .. anladım babama bişey olmustu peki ama ne ? Olay suydu .. 'Babam biraz koruma biraz hobi amaçlı silah taşırdı fakat o silah ne eve girerdi ne biz göründük . Ama bi sabah annem silahı yastığın altında tetiği çekik bi şekilde görüyor ve panikleyip silahın neden orada olduğunu soruyor babamsa tehdit aldığını söylüyor ve başka bir ayrıntı vermiyor .. bigün önce babam sehir dışına çıkmak için evden ayrıldı. Ama o kapıdan çıktığı anda telefonu çalıyor ve daha önceden tehdit aldığı kisi arıyor yine küfürler tehditler savurup babamı yanına çağırıyor. Babam yanına gidiyor ve babamdan durumumuzun iyi olmasından dolayı para istiyor babam vermek istemeyince ufak çaplı bi kavga çıkıyor. Babam arabasına binip yola çıkıyor ve az bir zaman sonra tekrar arayıp bize zarar vereceğini evimize gittiğini yolda olduğunu söylüyor.. Babam tekrar dönüp eve doğru gelirken yolda karşı karşıya geliyorlar.. onlar tam 3 kişi babam ise tek . Silahla atışmalar devam ederken babam birini bacağından yaralıyor ve o kaçıyor derken babamın ensesinde bir namlu beliriyor.. babama ''yolun sonuna geldin" diyor gülüyor ve tetiğe basıyor.. Babam yaşıyor.. Cünkü silah o sırada tutukluk yapıyor ve az önce babamı öldürecek adam burnunun dibinde ... Babam sinirine ve o an ki paniğine yenik düşüp oracıkta öldürüyor onu ve olayın şokuyla etrafa ateş ederken arabada olan kişiye denk gelen mermiyle oda ölüyor .. Babam bankadan para çekip silahı bi dereye atıp kaçıyor .. Bi evde üç ay boyunca perdeyi bile açamadan güneşi görmeden yaşamaya çalıyor .. " bizde bu üç ay nasıl geçti derseniz gayet açıklayıcı bi kelime 'Berbat'...

                              ***

Bu sabah babasızlığa uyandım.. Hayat ne kadarda acımasızdı böyle.. Daha ufacık yüreğime cok ağır bi yük yüklemisti .. Omuzlarımda ki yük ağır geliyor sendeletiyordu beni bazen . Ağlayamıyorum , anlatamıyorum , düşünemiyorum bile... 3 ay geçmisti ve o gün gelmisti sonunda.  Babama gitme zamani....

Diğer YarımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin