Următoarea zi m-am trezit devreme că deobicei și m-am pregătit de ore.Ginny s-a trezit și ea peste vreo 10 minute și am plecat împreună la micul dejun in sala mare.Harry și Ron încă nu veniseră dar se alăturară și ei după puțin timp.
Ginny: Deci ce ii v-ei zice lui Blaise?
Hermione: Nu știu,mă voi mai gândi.
Ginny: Oh haide 'Mione nu e chiar atât de greu de gândit,doar spune da și gata.
Hermione: Nu e chiar atât de simplu,in primul rand daca accept de unde știu că Zabini nu ii va zice lui Malfoy despre sentimentele mele și în al doilea rand daca zic da atunci practic ii v-oi zice că îl plac pe Malfoy ceea ce nu e adevărat!
Ginny: Fa cum vrei dar eu tot as spune da in locul tau.
După micul dejun am fost ocupată cu orele aproape total ziua și după aceea am decis sa plec la biblioteca sa îmi fac tema la Poțiuni și la Herbologie.Cand am intrat în biblioteca am inceput a căuta cărțile de care am nevoie și spre marea mea surprindere am văzut ceva ce m-a dezgustat complet.Era Malfoy și Parkinson sarutandu-se între două rafturi de cărți când m-am uitat la ei amândoi s-au oprit și și-au întors capurile.
Draco: Ce stai și te holbezi Granger?
Hermione: Sa știți că asta este o bibliotecă nu un loc de sărutat sau ce mai faceți voi acolo pentru asta sunt camere,am zis dându-mi ochii peste cap dezgustată.
Draco: De când îmi dai tu sfaturi unde să mă sărut eu, căutați de treabă du-te la Weasley ala al tau.
Pansy chicoti la remarca lui Draco.
Hermione: Știi ce chiar nu mă doare cu cine sau unde te săruți și că să știi eu și Ron suntem doar prieteni,dar după cum vad ești gelos sau ce?
Draco: Pfff pe ce sa fiu gelos Granger? Plus eu vorbeam nu despre Weaslebee dar despre celălalt,a zis rânjind.
Pansy: Pleacă mai bine!
Hermione : Nu-mi zi tu ce sa fac dar fiindca am cultura v-oi pleca,am zis intorcandu-le spatele și plecând la masa mea preferata din colț.
După puțin timp cineva se apropie de mine.
CITEȘTI
dramione | un pariu [ COMPLETĂ ]
Fanfiction- o poveste de dragoste dintre doi inamici - Aceasta poveste este despre Hermione Granger si Draco Malfoy,daca nu va place Dramione atunci nu va sugerez aceasta povestire ✨💜