Ginny pov.
Însfârșit Hermione avea astăzi să își i-a revanșa de la Draco chiar și dacă sunt sigură că asta ii va face doar sa fie mai apropiați, mă rog, dar sincer planul Hermionei era minunat și chiar nu mă așteptam la așa ceva din partea ei,serios că am stricat-o.
Eram in Sala Mare la micul dejun cu Hermione,Harry și Ron.Harry și Ron aveau treburile lor insa eu și Hermione aveam un plan de recapitulat.
Hermione: Deci, la cină eu o sa ii i-au pe Harry și Ron mai devreme și o sa ii las in camera comuna ca sa nu vadă toată asta și eu o sa le zic că am uitat ceva in Sala Mare dar defapt eu o sa fac știi deja ce, tu va trebui sa îmi dai 15 minute și supa aceea să vorbești cu Lavander și Parvati,însă să ai grijă să fii cat mai convingătoare.Dupa aceea să vii cu ele și vezi minunatul show care va avea loc, am spus zâmbind.
Ginny: Încă nu îmi vine să cred ceea ce văd, asta e cel mai non-Hermione lucru pe care l-am văzut în viața mea!
Hermione: Nu fi prea entuziasmata și nici nu vorbi prea tare că acuș ne va auzi cineva.
Eu am dat din cap și ne-am ridicat de la masă cu toții și am plecat fiecare la ora sa.
Hermione pov.
Ziua a trecut destul de rapid însă nu puteam să mă gândesc la altceva decât la ce avea să se întâmple mai tarziu,era imposibil!
Însfârșit era și ora cinei,eu și Ginny ne-am așezat mai departe de Harry și Ron că sa putem vorbi.
Hermione: Ești gata?
Ginny: Mai bine zis dacă ești tu gata?
Hermione : Ginny, toată ziua m-am gândit numai la planul ăsta! Nu pot sa îmi i-au gândul de la el oricât as incerca și este atât de enervant!
Ginny: Păi, fiind cea mai deșteaptă vrăjitoare de varsta ta chiar sunt surprinsă ca nu ți-ai dat seama deja...
Hermione: Despre ce tot vorbești?
Ginny: Tu ești îndrăgostită de el, de-
Hermione: MAI INCET! am zis și am pus mâna la gura ei.Despre ce tot vorbești?! Nu sunt îndrăgostită de Draco.
Ginny: Eu nu am spus de cine...a zis rânjind.
Hermione: Oh mai termina Ginns, îndeplinim obiectivul nostru și toată trena asta cu Draco se va termina, iar totul va reveni la normal.
Ginny: Haide 'Mione, cat ai de gând să te tot minți pe tine însăți?
Hermione: Ginny, eu zic ceea ce cred și ceea ce simt și eu NU sunt îndrăgostită de el,nici măcar nu îl plac! Este vorba doar despre un zvon tâmpit care e o MINCIUNĂ.
Ginny: Daca zici tu...mă rog,eu tot cred că nu e adevărat ceea ce zici,dar fie cum vrei tu.
Hermione : Sa schimbăm mai bine subiectul, cum merge între tine și Harry?
Ginny: Că deobicei, deși este o posibilitate să am o întâlnire curând dar totul depinde de o persoană,defapt de doua.
Hermione: Cho? Harry nu o mai place le Cho demult și dacă a doua persoana e Ron,cred că într-un final nu va avea de ales decât să se împace cu ideea.
Ginny: Nu e asta,nu contează defapt...
Hermione : Biineee...um- oricum, haide, e timpul, mă duc să îi i-au pe Harry și Ron, ne vedem!
Ginny: Noroc!
Hermione : Și ție!
M-am ridicat și am pus mâna pe umărul lui Ron iar el și-a întors.
Hermione: Eu mă duc în camera Gryffindor, veniți?
Ron: Da,sigur,Harry?
Harry dădu din cap și se ridicaseră amândoi și am pornit spre camera.Cand am ajuns acolo ei s-au așezat pe canapea și au început a vorbi dar eu am rămas in picioare.
Hermione : Ugh, am uitat ceva in Sala Mare, mă întorc imediat!
Harry: in regula!
Ron: Bine.
Eu am ieșit repede in camera și m-am pornit spre Sala Mare.Partea întâi din planul meu a fost realizata, jocul a început...
_________________
Următorul capitol îl v-oi publica poimâine! Mulțumesc mult că îmi citiți cartea și apreciez orice comentariu și orice stea 💜✨
CITEȘTI
dramione | un pariu [ COMPLETĂ ]
Fanfiction- o poveste de dragoste dintre doi inamici - Aceasta poveste este despre Hermione Granger si Draco Malfoy,daca nu va place Dramione atunci nu va sugerez aceasta povestire ✨💜