96.

1.1K 103 67
                                    

ʏᴏᴏɴɢɪ
,, Hej, Yoongi?"Ozvalo se za mnou a já s výdechem kouře se otočil.,, Na."

,, Proč tak najednou?"Uchechtl jsem se a převzal si lízátko, které mi Jimin podal. Stál jsem na balkoně a kouřil. Jimin tu doteď se mnou nebyl. Překvapilo mě, když se objevil.

,, Občas..."Vydechl a vzal mi cigaretu z pusy.,,Mi to vadí. Nevypadá to tak, jenže momentálně nejsem ve stresu."

Pozoroval jsem, jak cigaretu zašlápl a poté ji vyhodil pryč z balkónu dolů, načež jsem se na něj podíval.,, Ve stresu?"

,, Cigaretu potřebuju jen, když jsem ve stresu."Vysvětlil a rozbalil si svoje lízátko.,,Teď jsem jakoby uvolněný. Není ti tu zima?"Normální, když změní téma. Ovšem, jsem už zjistil, že bych to, co přerušil, neměl rozebírat.

,, Ne."Odpověděl jsem a sundal si kabát.,,Ale nechápu, co tě to popadlo si vzít jen triko s dlouhým rukávem."Přehodil jsem mu jej přes ramena a poté si dal lízátko do pusy.,, Já mám alespoň mikinu."

,, Díky."Zamumlal a také ochutnal lízátko.,,Proč jsi začal kouřit?"

,, Nevím, prostě jsem to zkusil a začal jsem být na tom více závislý."Řekl a pokrčil rameny.,,Jen asi od jara jsem to omezil, připadalo mi to až moc. A ty?"Nevím, zda jsem se ho už někdy ptal. Taky proč bych měl? Neměl jsem na to vhodnou chvíli.

,, Ze stresu."Povzdechl si a opřel se rukama o zábradlí.,, Od asi šestnácti mi to pomáhalo od těch všech věcí. Jenže později jsem si uvědomil, že to nikam nevede a přestal."

,, Proč tedy kouříš se mnou?"

,, Já nevím."Připustil a sklopil pohled.,, Jednak mi to pomáhá. A možná taky... Ah, to by vyznělo divně."

,, Jimine, ty víš, že mi můžeš říct všechno."Prohlásil jsem a otočil se na něj celým tělem.,, A dejme tomu, že u nás dvou vyzněla většina věcí divně."

,, Hah, pravda."Lehce se usmál a skousl si spodní ret.,, No každopádně mi přijde, že to je jediný čas, který můžu s tebou trávit během školy."Tak to zřejmě budu kouřit častěji. Vtip, ne? Ne, upřímně fakt ne.

,, Měl bych tě teď políbit?"Uchechtl jsem se.

,, Co? Jen jsem řekl pravdu."Upřesnil a prohrábl si vlasy.

Odlepil jsem se od zábradlí a přistoupil k němu. Jednu ruku jsem mu položil na tvář, přičemž se na mě podíval, a druhou ho chytl za bok. Obmotal si ruce kolem mého krku a tím si mě přitáhl o dost blíž. Připomnělo mi to ten moment v baru. Odmítl mě políbit kvůli Jiryu, i po zbytek času strávený na tom místě.

Když jsem si opřel čelo o to jeho, čímž naše rty od sebe byly jen pár milimetrů, začal zpívat. Malinko mě to překvapilo, avšak jsem jen zavřel oči a pohupoval se s ním do stran. Zajímavý je, že nic takového jsem v životě s nikým neprožil. Ani s Taejoon, už vůbec ne s Jiryu. Proč tyhle chvilky prožívám jen s Jiminem?

Takhle jsme stáli a pohupovali se dokud nedozpíval. Otevřel jsem oči a my navázali oční kontakt. Nevím kolik přesně je, avšak jsem dokázal přiznat, že jeho oči v měsíčním světle jsou opravdu hezké. Mám pocit, že se neustále opakuju.

A ano, stále na sebe koukáme s lízátky v puse.

Než jsem stačil udělat nějaký pohyb, něco se dotklo mé nohy. Vykřikl jsem a odtáhl se. Jimin se začal smát a zvedl Sun ze země. Já tu kočku zabiju! Proč vždy něco zkazí takové chvilky? Hlavně zvířata.

,, Ťy še bojíš ťakové krášné košišky?"Šišlal Jimin a při tom hladil Sun.

,, Poškrábala mě!"Bránil jsem se.

,, No chudáčku malý."Usmál se a dal tu kočku na zem.

,, Mimochodem, hezky zpíváš."Usoudil jsem a znovu se opřel rukou o zábradlí. Už zpíval, ano, ale neslyšel jsem ho dobře. Teď mě to dosti překvapilo a mám z toho dobrý pocit.

,, Díky."Přitákal a vyndal si lízátko z pusy.,,Ale nemyslím si, že zpívám dobře, nedělám to moc často."

,, Měl bys."

Více se usmál a políbil mě na krk.,, Ty černé vlasy ti sluší."Řekl a odtáhl se.,, Rád bych tě tady nechal přes noc, jenže Jiryu přijede hned ráno i s mamkou. Doprovodím tě domů."

,, Ne, to ne."Vydechl jsem a odvrátil pohled.,,Proč Jiryu jezdí k tobě? Myslím jakože spíše proč ty nejezdíš do Busanu?"

,, Nechce se mi tam, nemám tam nikoho."Odpověděl a pokrčil rameny.,, Zároveň máma je taková, že se neustále ptá na vztah. Je to otravné. Nebo se taky ptá na to, jak si vydělávám a já už ji nechci více lhát-"

,, Lhát?"Podíval jsem se na něj.

,, Já myslel, že ti to došlo."Zamumlal a malinko vykulil oči.,, Pomocí toho, co dělám ve škole, si vydělávám. Ale to je jedno."Odmlčel se.,,A právě proto jsem nechtěl, aby sem přijela. Jinak je milá."

,, Vypadni."

,, Ale notak."Zasmál se a pozornost upřel na Sun, která se třela o mou nohu.,, Vem si ji na ruky."

,, Uhhh, ale já ji nechci."Odporoval jsem a odstoupil od ní.,, Běž, vypadniiiii."

,, Seš zlej."Upřesnil a vzal si Sun na ruce znovu.,,Vypadáte skoro stejně, to je divný."

Zamračil jsem se na něj a on se na mě pobaveně usmál.

_______________________________________
안녕! ✌️
Dělám z toho velkou romanťiku, co? 🤣 Každopádně po dlouhé době se vás chci zeptat na názor na tuhle knihu 🙏 Prosím, buďte upřímní, ať kdyžtak vím, co mám zlepšit 😌 Jinak děkuju moc za vaší aktivitu, moc si toho vážím ❤️

-ᴋɪᴋɪ

847slov❤️

School bitches [p.jm x m.yg; k.th x j.jk] ✔︎Kde žijí příběhy. Začni objevovat