ᴊɪᴍɪɴ
,, Čau Sun."Pozdravila jsem kočku, která seděla na lince v kuchyni.,, Já vím, že je to už druhý den, ale fakt nemám náladu na mazlení."Jo, úplně normálně si tady povídám s kočkou. To je na denním pořádku poslední dobou.Jen se na mě podívala a seskočila z linky. Ignoroval jsem její pokusy o mazlení a odložil si batoh na linku. Snažil jsem se i přes mou náladu udržet nad hladinou vše, co normálně dělám. Obávám se, že jednou přijede otec a uvidí mě. Bohužel... Problémy se zamilovaností.
Otevřel jsem ho a s nechápavým výrazem vytáhl lísteček mezi učebnicemi. Pff, kdo by mi milostné dopisy psal? A vůbec něco takového? Maximálně tak Tae, jak si ze mě dělá srandu.
Rozložil jsem ho a opřel se o linku zády.
Necháš mě se ti omluvit do očí? Pokud se ti bude chtít, zítra v pět přijď na most, uvidíš mě tam.
Yoongi
Vzpomněl jsem si, že přímo tam jsem ho přinutil si obarvit vlasy na černo. Zároveň to byl jeden z nejhezčích okamžiků s Yoongim, co miluju. Cítil jsem se ten večer, tak úžasně a volně. Prostě jsem mu propadl.
ғʟᴀsʜʙᴀᴄᴋ
,, Už můžu dolů?",, Ne."
,, Yah, Yoongi!"Zasmál jsem se a bouchl ho do ramena.,, Už. Tady. Sedět. Nechci."Vyšpulil jsem spodní ret.,, Budu mít studený zadek."Raději ani nepočítám, jak dlouho tady sedím. Yoongi mě odmítá položit.
,, A ty si snad na něj saháš?"Nadzvedl obočí a já zakroutil hlavou.,, No tak v tom případě nevidím problém."
,, Problém je v tom, že budu nemocný."Upřesnil jsem a spojil si ruce na jeho zátylku.,,A ty by ses o mě nestaral."
,, Ale staral."Odfrkl si a vjel mi rukama pod bundu na zádech. Určitě bylo vidět i z dálky, jak moc jsem se otřásl. Nebylo to tím, že měl studený ruce, spíše tím, že mě to rozrušilo.
,, Y-Yoongi, přestaň."Zamumlal jsem a chytl ho za předloktí.
,, Tak víš co?"Vyhrkl a vyndal ruce, které přemístil na mé boky.,, Budeš moct jít dolů, ale za to něco chci."
,, A co je to?"Zeptal jsem se a lehce zčervenal. Dejme tomu, že vím, jaký je perverzák. Ale co už?
,, Myslím, že víš."Zašeptal a přiblížil se obličejem k tomu mému.,, Nebo chceš nápovědu?"Usmál jsem se a rychle ho políbil na rty.,, To nestačí."
Povzdechl jsem si a znovu přiložil rty na ty jeho. Hýbl jsem s nimi jen jednou a odtáhl se. Nahromadilo se tu dost lidí. Obávám se, že mezi nimi může být i Jackson.
,, Aish, čekal jsem něco víc."Protočil oči a během chvilky jsem se opět octl nohama na zemi.
ᴇɴᴅ ғʟᴀsʜʙᴀᴄᴋLehce jsem se usmál a papírek odložil. Věřím Jungkookovi, Taemu i Hoseokovi. Vím, že Yoongi není špatný člověk, jen... Jsem ho prostě až moc vytočil. Bylo to nefér.
Rozešel jsem se do koupelny, Sun samozřejmě hned za mnou. Otevřel jsem skříňku a už se chystal vytáhnout injekce, avšak jsem se zastavil. Není na čase skončit? Peněz je už dost, ne? Nevím, nepočítal jsem to, ještě bych se divil.
Stáhl jsem ruku a skříňku zavřel. Otočil jsem se a podíval se na Sun.
,, Nekoukej tak na mě. Vím, že je to pro mé zdraví, ale jednou to můžu vynechat."Opáčil jsem a klekl si, načež jsem ji pohladil.,, Myslíš, že bych na ten most měl jít?"
Mňau.
ɴᴇxᴛ ᴅᴀʏ
,, Další holka do party?"Povzdechl si s lehkým úsměvem Hoseok a založil si ruce na prsou.,,To nezní špatně."Podle jeho výrazu dokážeme všichni vyčíst, na co myslí. Namjoona to viditelně lehce vytočilo.,, Opovaž se cokoliv udělat."Upozornil ho Namjoon a obmotal si ruku kolem pasu Yeji.,,Je moje."
,, Aish, Joonee."Sykla Yeji a bouchla osloveného do břicha.,, S Joonem spolu nechodíme."
,, No jasně, za chvíli mi budete na intru vzdychat v jednom pokoji."Uchechtl se Yoongi a zastrčil si ruce do kapes od kabátu.,,A pak dopadneš jako Taej- Chci říct Taehyung, který pak chodil po škole s bolestí v zadku."
,, To-"
,, Chceme vám něco říct."Přerušil Yeji Jungkook a 'nenápadně' chytl Taeho za ruku.,, Já a Tae neměli žádnou hádku. My prostě chtěli vidět, jak budete reagovat, kdyby jsme se najednou přestali bavit. Přísaháme, že je to mezi námi opravdu v pohodě a nic se nestalo."Vlastně to já včera řekl Taemu, aby zbytečně ostatní nestresovali. Kluci nebyli v klidu. A už vůbec ne já.
,, Idioti."Zašeptal Jin vedle mě.
,, Ani jsem vám neřekla, že spolu vypadáte velmi hezky."Usmála se Yeji a Tae s Jungkookem ji poděkovali.,, Abych nemusela být svědkem vašeho vzteku, chtěla bych se zeptat, proč není Taejoon ve škole?"No tak to jsem zvědavý, co jí řeknou. No tak určitě ne to, že je těhotná.
,, Ehhh, ona..."Začal jsem a podíval se na Jina.
,, Z osobních důvodů na dlouho nebude chodit do školy."Řekl rychle Jin a prohrábl si vlasy.
,, Ah, tak špatný lhář."Zamumlal a dala si ruce v bok.,, Taejoon mi řekla, že je tě-Au!"Vypískla, když ji Namjoon štípl do boku.,, Tedy... Se necítí prázdně. Jakože chápeme se-"
,, Prosimtě, už mlč!"Zasmál se Namjoon.
,, Tím chci jen říct, že to vím."Upřesnila a udělala poker face.,, Jsem její kamarádka, takže se mi svěřila."
Pohledem jsem omylem sjel na Yoongiho, který mi pohled opětoval. A tak jsem se podíval jinam a skousl si spodní ret.
_______________________________________
-ᴋɪᴋɪ879slov❤️
ČTEŠ
School bitches [p.jm x m.yg; k.th x j.jk] ✔︎
FanficMožná, že z vnější stránky jsou jiní... Kdo ví, jestli i z vnitřní. Avšak přesto po sobě prahnou, jako nikdy dřív po nikom jiném. ---------------------------------- •Taekook •Yoonmin •Boyxboy •Nemám předepsaný děj •Krátké kapitoly •Infarkty, čtěte n...