Ben kapıyı çarpıp odadan çıktım.Selma da rakamdan geliyordu ben yandaki odalardan birine girip kapıyı kitledim.Onlarla konuşmak istemiyordum.Kendimi bitik bir pil gibi hissediyordum.Girdiğim gibi de kapının oraya çömeldim.Şu an hayatım durmuştu.Ne yapmam gerekti,nasıl biriydim ve en önemlisi BEN KİMDİM!?(Özet)
Ben orada oturmuş ağlarken annemler de kapıyı zorluyorlardı.Artık annem değil ama yine de diyorum işte.Kıymet abla baya korkmuş olacak ki kapıya omuz atmaya başladı.Bir yandan Selma ağlıyor,bir yandan Gönül teyze beni ikna etmeye çalışıyor.Ben aslında kapıyı açmaya ikna olmuştum ama annemin o dedikleri kafamda dönmeye başlayınca geri yerime oturdum.Yaklaşık yarım saatlik uğraşlar sonucu yine kapıyı açmadığımdan polis çağırdılar.Geldiler kapıyı açtılar peki ben ne yaptım,onları görmemek için dışarı çıktım.Kendimi bir hiçmiş gibi hissetmem normal mi?Aslında duruma bir göz atınca kendimi toparlamak için dolaşmaya çıktım.Yaklaşık bir buçuk saat dolştıktan sonra geri eve geldim,herkez ayrı bir yerde oturmuş somurtkan bir şekilde oturuyordu,ben içeri girdiğimde bana bakan Selma'ya gidip bana sarılmasını bekledim ama öyle olmadı.Baya korkmuş olacak ki omzumdan ittirdi beni,ben anlamsız gözlerle ona bakarken bir anda sesi kısık ama yüksek bir şekilde bağırmaya başladı,sadece ona bakıp sinirini almasını bekleyerek odama çıktım.Kendimi yatağa atıp uykuya daldım,bu gün olanlardan sonra hemen uyumam normaldi.
------------------------------------
Sabah uyandığımda lavaboya girip işlerimi halledip çıktım,aşşağı indim Kıymet abla sofrayı hazırlıyor,annem ve Gönül teyze oturuyor,Selma ise hala uyuyor olacak ki ortada yoktu.Biraz çekingen bir şekilde Kıymet ablaya Selmayı sordum o da benim yüzüme bakmadan odasında dedi.Ben sakin ve biraz suçlu bir şekilde Selma'nın odasına gittim uyanıktı ama yatakta yatmış sadece tavana bakıyordu.Beni fark etti ama hiç bir tepki vermedi.Yanına gittim yatağın kenarına tam oturacakken bana sert bir sesle"ÇIK!"dedi.Ben itiraz edecekken kalktı ve bana doğru dönerek konuşmaya başladı;
S-Bize ne yaşattığının farkında mısın? Neden kendini kitledin? Ödüm patladı kendine bir şey yapıcaksın diye!Hiç mi düşümmedin giderken, Selma ne yapar, beni düşünüp kendini üzer...Yine bilğini yaptın eğer dinleseydin belki annene hak verirdin, ben dinledim birazcık ta olsa hak verdim çünkü çekip te gitmedim! Şimdi belki gidip dinlersin,belki azıcık ta olsa hak verirsin.
Ö-Ben o anlık şokla öyle yaptım!Ben de insanım değil mi?Benim de duygularım var,sen de olsan sen de aynı tepkiyi ve-
S-Hayır!Ben olsam çekip te kendimi odalara kitleyip,evden çekip gitmezdim!Ben bunları yapmazdım...
Bizim konuşmamızı duymuş olacaklar ki hemen odaya girdiler.Ben onların gelmesiyle odadan çıktım.Annemin yanına gittim ve bana herşeyi baştan sona anlatmasını istedim.Biraz bekledi kendini topladı konuşmaya başladı...
+Evet bu bölüm de bitti.Vote ve kitap ile alakalı yorumlarınızı yapmayı unutmayın.Bye🔱♥
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Son Kitabım
ChickLitBu hikayede bir kızın kitap sevdasinı anlatır.Ancak kız hiç bilmediği birinden bir kitap alır ve olanlar olur...