Selmaya gitmem gerektiğini söyleyince kendisininde gelmek istediğini söyledi ben de hayır diyemedim.Beraber bizim eve gittik evin kapısı açıktı,yavaşça aralayıp baktığımda Selma da ben de şok olmuştuk...(Özet)
İçeride tanımadığım siyah takım elbiseli iki adam vardı,babam da yanlarındaydı.Ama benim hiç anlamadığım bir şey vardı o adamlar bizden ne istiyordu...Biz hala kapının orada beklerken babam bizi fark etmemişti bile.Ben babama bağırdım.Babam bize dediği tek şey "KAÇIN!" oldu.Ben babamı burada tek başına bu adamlarla bırakıp gidemezdim.Tam babamın yanına gidecekler bir kolumu tuttu.Arkamı döndüğümde adamlardan biri Selma'yı tutuyordu ben elimi çekiştirip adamdan elimi kurtarmaya çalıştım ama olmadı adam kolumu sıktıkça sıkmaya başladı ben hem bağırıyor hem de ağlıyordum.Kolum gittikçe kızarmaya başlamıştı ve ben yine hiç bir şey yapamıyorum.Bir anda aklıma arada bir Selma ile gittiğim judo kursu geldi.Selmayla kaş göz hareketiyle yapacaklarımızı anlattım.Elimle 1-2-3 diye gösterdim ve ikimizde adamlara aynı anda yere yapıştırdık.Selma bana baktı ben de koş diye bağırdım.Selam ile en yakın polis merkezine gittik, her şeyi anlattık ve evi gösterdik onlarla beraber eve girdiğimizde na babam ne de o adamlar oradaydı.Polis abiler bizim güvenliğimiz için burada kalmamızı söyleyip içeri girdiler.Ben o sırada annemi aradım ama ulaşamadım,onun için de endişeleniyordum.Selma,Kıymet ablayı aradı ve buraya gelmesini istedi Kıymet abla olanları öğrenmek için koşarak yanımıza geldi biz polis abilerle yeniden merkeze gidip ifademizi aldılar.Gitmeden önce de annemin telefon sinyallerine ulaşmışlardı annemi alıp getirdiler.Ben anneme sarıldıktan sonra annemin de ifadesini alıp bizi Selmegilin eve bıraktılar,önlem amaçlı da kampının önüne iki tane polis abi duruyordu.
S-Murat amcaya n-ne oldu?Ona ne yaptılar?
Annem sustu,ben sustum,Kıymet abla sustu,derin bir sessizlik oldu.Biz böyle 2 saat konuşmadık.Taaki Selmanın annesi yani Gönül teyze girene kadar olayları öğrenmiş olmalı ki direk annemin ve benim ortamda oturup biz teselli etti,ama faydası olmayacaktı babam geri gelmeyecekti...
+Eveeet.Bir bölümün daha sonuna geldik.Hikaye ile alakalı yorum yapmayı ve beğenmeyi unutmayın.🔱♥
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Son Kitabım
ChickLitBu hikayede bir kızın kitap sevdasinı anlatır.Ancak kız hiç bilmediği birinden bir kitap alır ve olanlar olur...