Annem sustu,ben sustum,Kıymet abla sustu,derin bir sessizlik oldu.Biz böyle 2 saat konuşmadık.Taaki Selmanın annesi yani Gönül teyze girene kadar olayları öğrenmiş olmalı ki direk annemin ve benim ortamda oturup biz teselli etti,ama faydası olmayacaktı babam geri gelmeyecekti...(Özet)
Orada öylece hiç bir şey yapmadan otururken uyuya kalmıştım,tabiki annemgilde öyle.Kendimi biraz kalkmak için zorlasamda kalkamadım,sanki ayaklarım tutmuyorumuş gibiydi,başım ağrıyordu,Kıymet abla bizden önce kalkmıştı ama o da iyi görünmüyordu gözleri şişmiş bir durumdaydı.Yanına gittim elindeki şeyleri bırakıp bana sarıldı,biraz bekledim ve bende ona sarıldım.Yüzüne baktığımda kendini ağlamamak için zor tutuyormuş gibi bir hali vardı ki bence de öyleydi.Evdeki herkez için endişeleniyordum.Özellikle de babam için.Ona ne yapmışlardır şimdi,ama niye babam,babam onlara ne yapmış olabilir di ki yani benim bildiğim babam hiçbir şeyle sorunu olmayan sakin bir adadamdı.O kitabın bu olanlarla bi alakası olabilir miydi?Bence kesinlikle bir alakası vardı çünkü o kitap bana verilmeden önce hayatım gayet normal ve sakindi.Ben düşüncelere dalmış bir şekilde dururken bir anda kapı çaldı gelen kişi polis abilerden biriydi.
PA-Size bir kötü bir de iyi haberim var.
Benim yaptığım tek şey polis abiye dikkatli bir şekilde bakmaktı.Daha sonra polis abi devam etti.Anneme dönerek;
PA-İyi haber eşinizi bulduk,kötü haber ise kendisini bir dağın başında yaralı durumdaydı,durumu pek iyi değildi hastaneye yetiştirmeye çalıştık ama malesef dayanamadı.Başınız sağolsun.
Ben hâlâ orada polis abiye bakarken annem hıçkıra hıçkıra ağlıyordu,Kıymet abla ise polis abi varken elinde tuttuğu tabakaları yere düşürdü.Selma ise olanlara hiç bir anlam verememişken bana bakıyordu,ben ben mi bence kendimi artık ayakta tutamıyordum,o anda bir söz verdim bu olayın peşini ölene dek bırakmayacaktım.Gözüm yaşlı halde hâlâ kapıya bakıyordum.Kıymet ablayla Selma beni yerden kaldırmaya çalıştılar zor da olsa kalktım.Uyumaya Selma'nın odasına çıktım,kendimi çok yorgun hissediyordum.Uyumaya çalıştım ama olmadı,polis abinin dedikleri aklımdan çıkmıyordu,sürekli aklımda o ses vardı.Bir süre sonra çok şiddetli bir baş ağrım vardı.Kalktım aşşağı indim ama hiç kimse yoktu diğer odalara baktım yine hiçki se yoktu korktum aynı şeylerin onlara da olmasından korktum telefonumu aldım annemi aradım açan olmadı,Kıymet ablayı aradım açan olmadı,Selma yı aradım açtı ama açan Selma değildi başka birisiydi kimdi burada neler oluyordu...
+Selamm biliyorum ikide bir sizi merakta bırakıp duruyorum ama gıcık bir insan olarak bunu yapmayı seviyorum.Yorum yapmayı ve oylamayı unutmayın.Byee♥🔱
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Son Kitabım
ChickLitBu hikayede bir kızın kitap sevdasinı anlatır.Ancak kız hiç bilmediği birinden bir kitap alır ve olanlar olur...