Six

845 50 89
                                    

Evet öncelikle merhaba ! Nasılsınız? 

Bölüm biraz geç geldi farkındayım ama sizin sınavlarınızın olacağını düşündüğümden ve benim de sınav dönemim olduğundan biraz da bilerek geç attım. Bu fici okuyup beni mutlu eden arkadaşlar lütfen yorum yapın yani istediğim tek şey yorum. İyi ya da kötü fark etmez sadece görüşlerinizi istiyorum.

Kitabın bu kadar okunacağını hiç tahmin etmiyordum yani son bölümün okunmasını yüz bir görünce şaşırdım kaldım. Yani bu okuyan yüz kişinin çoğundan yorum bekliyorum lütfen! Ve medyada ki Got7' nın şarkısı bana bu kitabı hissettiriyor , yazarken bu şarkının hissettirdikleri ile yazıyorum. Klibte o hissi veriyor gibi geliyor bana . Ayrılacağı gibi söylentiler duydum umarım ayrılmazlar çünkü şu son zamanlar onlara baya bağlandım. 

Bu bölümü yazarken çok oyalandım dürüst olmak gerekirse hatta alfa ve omega kişilik testi yaptım kendime. Yazarınız dört kez test yaptı ve dördünde de alfa çıktı hehehe. 

Sizde bu testi yapıp buraya hangi türden olduğunuzu yazar mısınız? 

Bölümün sonunda yan yazardan size küçük bir süpriz var  bakmayı unutmayın !

Neyse çok konuştum gidiyorum ama gitmeden önce buraya oy ve yorum sınırı koyacağım.

30 Vote - 35 Yorum ( Yan yazarın yorumları sayılmıyor !) 

İyi okumalar  💚

...

" Sürünüze katılmak istiyorum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


" Sürünüze katılmak istiyorum. Eğer izniniz olursa, birinci veliaht Kim Taehyung 'un hususi sürüsüne katılmak istiyorum"

Bağlı kalmak . Bazılarının duyduğunda tüylerinin diken diken olduğu bazılarının da duyduğu an aklına güzel anılarının dolduğu
iki kelimeden oluşan sözcük. Normal insanlar için geçerli olan bu his biz kurtlarda da geçerliydi. Bu yaşadığımız dünyada kurt olmayanlarda yaşıyorlardı , her ne kadar sayıları az olsalar da kendilerine ait ufak kasabaları vardı. Ve şuan anlatılanlara göre sayıları çok az ve bir o kadar da pasiflerdi. Yani neredeyse yok olmak üzerelerdi.

Bağlanma konusu kurtlarda hassas bir konuydu. Bir eşe ya da sürüye bağlı kalmak her kurdun kendi hür iradesiydi. Ne kadar çok kendi kararınız olsa da bunun yanında da getirdiği sorumluluklar da vardı. Çoğu kurt sürüsüz kalamazlardı doğaları gereği çünkü sürünün bağ duygusu  hepimizi zorlardı. Bu bağ duygusu şey gibiydi sanki kalbinizde huzursuz bir serçe çırpınır ama ona ne yaparsanız yapın o his geçmezdi. O minik serçe bir türlü sakinleşmez aksine daha da hızlı kanat çırpardı.

Bu his bir sürüye katılıp , o sürünün parçası haline geldiğinizde yavaşça yok olurdu. O minik serçe sonunda rahat bir nefes alırdı. Bu duygudan en çokta omegalar etkilenirdi. Betalar daha önceden de dediğim gibi bir sürüye bağlı kalma zorunda değillerdi , hayatın sıkı zincirlerinin onları sarmalarını pek sevmezlerdi. Alfalarda bu hissi hissederlerdi ama biz omegalar kadar  rahatsız olmazlardı.

Kingdom | Taegi Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin