Seven

752 49 150
                                    


Bu bölümü 1000000manwon adıyorum. Kendisi bu bölümü heyecanla bekledi, umarım tatmin edici olmuştur.

Yorum ve oy istiyorum arkadaşlar. Ne kadar fazla yorum o kadar hızlı bölüm gelir.

Ve yeni bir kitap yayınladım Chat Berger |Hopekook üstünde çok emek olan bir kitap. Bir bakın derim.

İyi okumalar 💜

....


Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.




İlkbaharın geldiğini haber veren çiçeklerin arasında oturan küçük sigma , küçücük elleriyle hayran hayran önündeki çiçeklere bakıyordu. Heyecanlı bir şekilde ellerini öne uzatıp , incitmekten korkarmışçasına parmak uçlarını taç yapraklarına değdirdi. Sekiz yaşında ki küçük sigma sarayda oturmaktan sıkılmış ve havanın güzel olduğunu görünce , küçük ayaklarıyla hızla bahçeye çıkmıştı.

Annesinin arkasından bağırmasını bile dert etmemişti. Hayran bir şekilde etrafa bakarken , keskin kulakları bir çıtırtı sesi duydu. Biraz korkak biraz da heyecanla arkasını döndü. Küçük yuvarlak tombul bir yüz , kısa kahverengi saçlar ve koyu renk gözler ... 

" Jimin-shii burada ne işin var ?"

Dolu  olan  koyu kahve gözler bu soru üzerine daha çok doldu ve derin bir iç çekti. Sigma olan büyük kardeş ayağa kalkıp , kendinden üç yaş küçük olan alfaya baktı. Koyu kahve gözleri , alfanın sıkıca tuttuğu kanlı eline baktı.

" Abi ben sadece dokundum ve istemsizce oldu . Annemin vazosunu kırdığım için beni kesinlikle saraydan atıcak !"  Taehyung buna gülmüş ve kafasını iki yana sallamıştı. Kardeşi güçlerini bir türlü kontrol altına alamıyordu küçük yaşından dolayı. Ve iki alfa gücüne sahip olduğu için işi diğer normal alfa yavrulardan daha da zordu. Bu durum hayli olarak prensi çok üzüyordu.

" Merak etme Jiminie annem seni çok seviyor . Beni saraydan kovmadığına göre seni hiç kovmaz !"

Bunu duyan alfa prensin yüzünde hüzünlü bir gülümseme belirdi. Abisini çok seviyordu ve onu kaybetme düşüncesi küçük kalbini paramparça ediyordu. Jimin ağzını açacağı zaman arkalarında duyduğu sesle , yaşlı gözlerini arkaya çevirdi. Delta olduğunda dolayı en büyük abisinde daha uzun duran diğer abisine baktı. Taehyung ve Jeongguk abilerinin arasında bir yaş vardı ve Jimin için kardeşlerin en küçüğü olmak sinir bozucuydu. 

Taehyung ve Jimin karşılarında duran kardeşlerine baktılar. Kardeşleri yüzünde buruk bir gülümsemeyle onlara bakıyordu. Tae kaşlarını çatarak karşısında duran kardeşine baktı , neden üzgündü? Jeongguk gözleri dolu bir şekilde bir iki adım atıp , titreyen alt dudağını titrememesi için ısırdı ve ciğerlerini acıtan kesik bir nefes aldı.

Kingdom | Taegi Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin