𝑞𝑢𝑎𝑡𝑜𝑟𝑧𝑒

1.1K 91 1
                                    

hyunjean

hhj_official
jak vám to jde? ;)

yourlocalmemedealer
🙄🙄
nemusíš nás kontrolovat
nic nebude, neboj 😾

hhj_official
notaaak ;)
měl by sis užít ( ͡° ͜ʖ ͡°)

yourlocalmemedealer
můžeš třeba
já nevím
sklapnout? 😾🙄
jdjdjdksskks

hhj_official
go bestie go
make some moves on your man (•̀ᴗ•́)و

yourlocalmemedealer
dhdjhsjdhjdjsskdj
už jde z koupelny 👀
neruš 😩🖐

hhj_official
držím palce ;) 🤍

===================================

"Kdopak to byl?" nakukoval Min zvědavě. 
"Jenom Jin"  Na to pokýval hlavou a položil si ji na mé rameno. 

"Tak co chceš dělat?" šeptal mi do ucha. Přejel mi mráz po zádech a já jen trhaně vydechl.

"N-no přemýšlel jsem nad filmy-"
  'Fakt super, jasný koktej před ním Jisungu, skvělý' pomyslel jsem si.
"Hm, tak budeme koukat na filmy." zabořil nos do mého krku. Pousmál jsem se nad jeho roztomilostí a přitulil jsem se k němu blíž.

Byl jsem strašně rád za jeho přítomnost. Lix se sice taky rád mazlí a kouká na filmy, ale tohle je jiné.
Lixie je příš mazlivý jako kočka. Připlíží se, vleze si k vám a pevně vás obejme.
Když mě obejme Minho, mám divný pocit v břiše, motá se mi hlava, ale cítím se skvěle.

♡︎

"Sungie, Sungie zlatíčko~ vstávej~" Min lehounce třásl s mým ramenem. Rozespale jsem mžoural očima, když jsem ležel na jeho hrudi.

Protáhl jsem se. "Prooč," zakňoural jsem, "na tobě se strašně dobře leží." Min se začal tiše smát.
"Dobře, budu to brát jako kompliment~" smál se.
"ale volal ti Felix. Nevím zrovna co chtěl, ale dokonce ti i psal."

Natáhl jsem se pro mobil. "Sakra~"
"Něco špatně?" zeptal se s rukou kolem mého pasu.
Lix mi posílal fotky z Chanova bytu, jak hrají hry a pijí. A volal mi, protože měl o mě starost.

Rychle jsem mu na to odepsal, že jsem v pořádku a podíval se Minovi do očí. "Nic, jen měl starost."
"Tak pojď zpátky~" zamručel. Se stálým úsměvem na tváři jsem se opět zavrtal do jeho hrudi.






******
an:
dnes ještě vyjde silvestrovský speciál ;)

my memeboy ; minsungKde žijí příběhy. Začni objevovat