"Já-" "Ne. Počkej. Chci to dopovědět." přerušil mě Min.
Nechápal jsem, kam tím míří. Naklonil jsem hlavu na stranu a trpělivě čekal, co z něj vypadne.Hluboce se nadechl a položil ruku na mou tvář.
"Sungie~" vydechl. Usmál jsem se s tichým "hmm".
"Takhle z blízka se ti hrozně krásně třpytí očka." zamumlal s pohledem upřeným na mě.Chtěl jsem zamaskovat svá růžová líčka sklopením hlavy, ale jeho ruka na mé tváři mi v tom bránila.
"Dívej se mi prosím do očí." požádal.
"Dívám se... Nikdy z tebe nezpustím zrak. Byla by to škoda," ušklíbl jsem se.
Na to reagoval hraným protočením očí."Takže Sungie," začal. "jak jsem řekl, zamiloval jsem se do tebe. Už nějakou dobu jsme to brali celkem automaticky.
Přišlo mi to všechno tak přirozený.. Tohle je teda taková, jak to říct, formalita? Prostě-"
"Prostě?" vydechl jsem nedočkavě. Tuším kam míří, ale chtěl jsem to být já, kdo to udělá..."Hej! Nepřerušuj mě pořád."
Zvedl jsem ruce v obranném gestu. Poté jsem je položil na jeho stehna a jemně je zmáčkl. Kdo by mu mohl odolat..."Jestli nebudeš chtít, řekni ne. Pochopím to. Jenom, ehmm, prostě. To, na co jsem se chtěl zeptat. Emm-"
Pokroutil jsem hlavou a přitáhl si ho do rychlého polibku, abych umlčel jeho nesmyslné mumlání.
"Teď se ptej," pohladil jsem ho po tváři."Hannie~"
"Ano?" usmíval jsem se.
"Budeš můj přítel?"
"Mám podmínku." snažil jsem se tvářit vážně.
Zmateně se podíval. "Jakou?"
"Jen pokud ty budeš můj~"
ČTEŠ
my memeboy ; minsung
Fanficzačalo to tím, že mu kamarád poslal příspěvěk úspěšného účtu s hloupými vtipy. 𝑠𝑡𝑎𝑟𝑡𝑒𝑑: 11/8/2020 𝑓𝑖𝑛𝑖𝑠ℎ𝑒𝑑: 19/7/2021 ✔︎