𝑣𝑖𝑛𝑔𝑡-𝑠𝑒𝑝𝑡

913 68 1
                                    

minnie_k

lino_sdd
tak co?
jak je na tom? 👀

minnie_k
koupil jsem mu zmrzlinu a koukáme na film.
takže asi dobře.
jenom je tak nějak.. nevím. asi je překvapený.

lino_sdd
ou

minnie_k
ale dejte mu čas. brzy ho to přejde.

lino_sdd
dobřeee
díky😼

minnie_k

===================================

"Jisungie~ netrap se tím." pohladil jsem ho po hlavě. Jako odpověd jsem však dostal jen "hmm".
S obličejem zabořeným do mé hrudi začal něco mumlat, tak jsem se trošku odtáhl, aby mu šlo rozumět.

Nechápavě zvedl obočí. "Co?"
Nechápal jsem, co nechápe. "Co co? Nerozuměl jsem ti, zlatíčko."
"Ahhh~ no že doufám, že mu to moc nevadí." "Nemyslím si, že mu to vadí. Jenom ho to překvapilo." Povzdychl si. "Snad jo-"
"Určitě."

♡︎

"Minmin?" ozvalo se po chvíli ticha. Podíval jsem se na něj na znamení, že poslouchám.
"Asi za dvě hodiny musím do toho útulku, kde dělám."
"Ou, aha, tak mám jít nebo něco?" začal jsem se zvedat. K mému překvapení mě chytil kolem pasu a stáhl si mě zpátky k sobě. "Nechoď~" zašeptal.

Ušklíbl jsem se a otočil se k němu čelem.
"Chtěl jsem se zeptat, jestli bys nechtěl jít se mnou."
"Moc rád, Ji."  Na mou odpověď se spokojeně usmál.

Potom ale jeho pohled sjel na mé rty.
"Říkal jsi dvě hodiny?"
Kladně zakýval hlavou a zmateně zamrkal. Položil jsem dlaně na jeho tvářičky a dal mu malou pusu na špičku nosu.
Se smíchem si sednul na můj klín a položil mi ruce na ramena.  "Tak to ty dvě hodiny musíme využít~"

my memeboy ; minsungKde žijí příběhy. Začni objevovat