15 FİNAL~

66 7 15
                                    

29 Şubat 2023

Bugün 4 yılda bir olan 29 Şubat zamanıydı. Böyle garip olan şeyler ilgimi çeker. Sabah uyandığımda kimsenin uyanmadığını fark ettim. Saate baktığımda 7.23'dü. Bende elimi yüzümü yıkadım, üstümü değiştirip dışarı hava almak için çıktım. Bu sırada aklıma her sabah evimin önüne gelen Taehyung geldi. Gülümseyip 'Aynısını bende sana yapıcam~' dedim. Evinin önüne geldim ve kapının eşiğine oturdum. (Yazarın aklına kapının eşiğinde kelimesini yabancılar kullanıyor mu acaba sorusu geldi aixşclvğhgl)

(Bir saat sonra)

Taehyung'u beklerken instagrama dalmıştım. Havanın soğuk olduğunu bile unutmuştum. Hapşımam ile üşüdüğümü fark ettim. Bi anda kapının açılması ile ayağa kalktım.

Th:Bebeğim?

Gidip direkt sarıldım.

Bs:Bi saattir
seni bekliyorum
nerdesin?!

Ellerimi tutmuştu.

Th:Niye bu
kadar çok
bekledin?
Üşümüşsün,
geç içeri

Bs:Sana
sürpriz yapmak
istemiştim sadece~

Diyip dudağımı büzdüm. Taehyung kahkaha atıp beni öpmeye başladı. Bu sırada annesi geldi.

Th:Anne
bak müstakbel
eşim geldi~

Annesi gülümsedi. İçeri buyur etti. Bende geçtim. Annem meraklanmasın diye mesaj attım.

Taehyung'un annesi çok güzel bir kahvaltı hazırlamıştı. Taehyung'un babası küçükken bunları terk etmiş. Duyduklarına göre babası bir takım cinayet olaylarına falan karışmış. Neyse bunlar artık önemli değil. Taehyung ben ve annesi ile birlikte yemek yedik.

(30 dakika sonra)

Annesine sofrayı toplaması için yardım ettim. İşler bitince Taehyung'un odasına geçtik. İçeri girince kapıyı kapatıp beni kapı ile arasına aldı.

Th:Annem
seni sevmişe
benziyor. Öyle
herkesi sevmez
o.

Bs:Öyle
mi..?

Th:Neyse..
Dudakların..
Çok güzeller~

Yüzüme doğru yaklaşıp yavaşça ve narince öptü. Sonra saçımla oynamaya başladı.

Th:Her detayın..

Gözlerimiz birbirimize kenetlenmişti.

Th:Çok
muhteşem

Bu sırada telefonum çaldı. Arayan annemdi.

Bs:Alo?
Anne?

A:Kızım
sana bir kargo
geldi ama birkaç
bilgi istiyorlar.
Buraya gelir misin?

B

s:Tamam

Diyip kapattım. Tae'nin elinden tutup bizim eve gittik. Teslimatçıya bilgileri verip kargoyu aldık. Çok güzel kıyafetler almıştım. Hepsini denemek için sabırsızlanıyorum. Taehyung'da benle birlikte içeri girdi. İkimizde direkt benim odama çıktık. Kıyafetleri teker teker deneyip Taehyung'a gösteriyordum. Her bir kıyafetimde bana büyülenmiş gibi bakıp çok güzel iltifatlar ediyordu. Bu da tabi beni çok mutlu ediyordu :)

Hacker Kız ve Kim Taehyung 1 ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin