25 Şubat 2023
Uyandığımda yanımda babamın olduğunu gördüm.
B: Günaydın
canım kızımBs: Günaydın
babacımElimi yüzümü yıkamaya gittim. Uyandığım andan itibaren Daisy beni takip ediyordu. Acıkmıştı herhalde. Elimi yüzümü yıkadıktan sonra Daisy'ye mama verdim. Gerçektende acıkmıştı kuzum. Bu sırada annem kahvaltı hazırlamayı bitirmişti. Ailecek kahvaltıya oturduk.
(Kahvaltıdan sonra)
Bugün ailem ile gezicektim. Seoyeon'u köpeğim yalnız kalmasın diye eve davet etmiştim. Ayrıca Yoongi'yi de davet etmiştim. Yani ikisi daha çok vakit geçirebileceklerdi. İlk eve Seoyeon geldi. Ben hazırlanırken o da köpeğim ile oynuyordu. Sonra kapı çaldı.
Sy:Ben bakarıım
Seoyeon kapıyı açmıştı.
Sy:Y-YOONGİ?!
Sadece durup bana bakmıştı. Sırıtıyordum.
Sy:Seni
çok fena
mahvetcem
biliyorsun
değil mi?!Evin içinde beni kovalamaya başladı. Ben bi o yana bir bu yana kaçıyordum. Daisy'de bunları oyun sanıp arkamızdan bizimle koşturuyordu. Bu sırada içeri Yoongi girdi. Ben kaçarken Seoyeon yanlışlıkla Yoongi'ye çarptı. Tam düşecekken Yoongi tuttu.
Yg: Dikkat
et, canın yanacak.3-4 saniye birbirlerine baktıktan sonra Seoyeon toparlandı ve yanıma geldi.
Sy:Bu iş daha
bitmedi.
Anladı-Bs:Size Yoongi
ile iyi eğlenceler~
Biz gidiyoruz!Diyip annemin yanına gittim ve evden çıkıp gittik.
(Seoyeon'dan)
Sen hele eve bir geri gel ben seni öldürücem Bong Soon-ah!
Yg:Benden
o kadar mı
nefret ediyorsun
Seoyeon?Sy:Hı?
Ne nefreti?Yg:Hani
Bong
Soon'u öldürücem
dedin ya biraz önceSy:B-ben
onu sesli
mi söyledim..Sadece Yoongi'ye bakıyordum. Bana biraz daha yaklaştı.
Yg:Benden
nefret mi
ediyorsun?Sy:H-hayır.
Sadece haber
vermediği için
onu kova-Elini ağzıma koyarak sus işareti yaptı ve bana sarıldı.
Yg:Benden
nefret ettin
diye çok korktum..
Benden nefret
etme olur mu?Cümle söylemek istiyordum ama kelimeler ağzımdan çıkmıyordu. Birkaç dakika sarıldıktan sonra Daisy yanımıza geldi ve etrafımızda zıplamaya başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hacker Kız ve Kim Taehyung 1 ✓
FanfictionHacker bir kız olan Do Bong Soon arkadaşının kaçırılmasıyla birlikte bazı işlere bulaşacaktır bu sırada can yoldaşı Kim Taehyung da onda yardım edecektir