Her tarafı süslenmiştik. Tam bir kutlama yeri olmuştu. Zaten saat 12 yi geçmişti, ama biz sanki zamanı geri alıp kutluyormuş gibi 10'dan geriye saymaya başladık.
10
9
8
7
6
5
4
3
2
1!!!!!Hepimiz bir anda 'MUTLU YILLAR' diyerek bağırmıştık. O gün gerçekten çok eğlendik. Umarım 2020 yılı güzel geçer...
Herkes evine gitmişti. Saat gece 3'tü ve gerçekten çok yorulmuştum. Tae ile direkt yattık. Sabah kalktığımda yanımda bebek gibi uyuyan sevgilim vardı. Uyuyunca şirin olduğunu söylemiş miydim? ;)
Kalkıp sevgilime kahvaltı hazırlamam lazımdı. Sonuçta iyileşmesi için iyi yemesi lazım. Kalkıp güzel bir kahvaltı hazırladım. Masayı hazırlamam bitince Taehyung'u uyandırmaya gittim. Geldiğimde çoktan uyanmıştı.
Th:Nerde kaldın
sevgilim burda
durmaktan canım
sıkıldıBs:Ben senin
için kahvaltı
hazırladım
saygısızTh: Aa laflara
bak ben ve saygısız
aynı kelimede. Çok ayıp
;(Dil çıkarıp odadan ayrıldım. Birkaç dakika sonra sofraya geldi.
Th:Mmm
çok güzel kokuyor
sevgilim yapınca tabi
;)Bs:Utandırma..
yinede teşekkürleeerDiyip öpmüştüm. Güzelce kahvaltımızı yapıp arabaya binmiştik. İşe gitmemiz lazımdı. Biraz olsa da daha iyiydi Taehyung. Yürüyebiliyordu.
İş yerine gelmiştik. Tae ile arabadan inmiştik. Resepsiyonda tanıdık bir yüz görmüştüm. Sanırım eski sevgilimdi.... Ah aklıma o kötü anılar gelmişti.. Bir anda gözlerim doldu. Beni görünce koşarak yanıma geldi. Özür dileyip yaptıklarına pişman olduğunu bir daha asla canımı yakmıyacağına söz vermişti. Ama onu affetmediğimi söylediğimde sinirlenmişti. Tam bana vuracağı sırada Tae adama vurmuştu.
Th:Benim olana
ben haricinde kimse
dokunamaz!Burnu kanamıştı. Güvenlikler gelip adamı dışarı çıkarttılar.
Th:İyi misin
birtanem?Bs:B-ben..
Hiçbir şey söyleyemeden ağlamaya başlamıştım. Bana sarılıp herşeyin yoluna gireceğini söylüyordu Tae. Çalışma odamıza gitmiştik. İkimizde iyi bir çalışan olduğumuzdan dolayı bize bir çalışma odası yapmıştı patronumuz. Eski sevgilimi gördüğümden beri doğru düzgün düşünemiyordum. Buda çalışmamı engelliyordu. Kafamı biraz dağıtmak için kahve almaya karar verdim. Aşağı kafeteryaya inip bir bardak kahve istedim. Taehyung'un işi bitmişti. Yanıma gelip masaya oturdu ve o da kahve istedi.
Th:Aşkım sen
iyi olduğuna emin
misin? Eve gidebiliriz
biliyosunBs:Ben... O adam
bana çok kötü şeyler
yaptı. Aklıma geldikçe
çok korkuyorum
Taehyung-ah
ellerim titriyor.Demiştim. Ellerimi tuttu Tae.
Th:Ben seninle
olduğum sürece
kimse sana zarar
veremez. Sen benim
herşeyimsin. Seni
korumak için herşeyi
yaparım sevgilim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hacker Kız ve Kim Taehyung 1 ✓
FanfictionHacker bir kız olan Do Bong Soon arkadaşının kaçırılmasıyla birlikte bazı işlere bulaşacaktır bu sırada can yoldaşı Kim Taehyung da onda yardım edecektir